Stránka 5 z 7

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (14. březen 2010)

Napsal: 15.03.2010, 00:02 hod.
od Javurek
Jenže ty si vůbec neděláš starosti s balancem :) všude házíš max statů skoro :D:D

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (14. březen 2010)

Napsal: 15.03.2010, 01:14 hod.
od Grammator
ale notak :D nebuď tak kategorický... jaký by to byly uber itemy kdyby nebyly uber, navíc jich je asi jen 25...

a co je nejlepší, jsou potřeba... ale zpět zase k tvému módu... na kolik % vidíš postup?

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (14. březen 2010)

Napsal: 15.03.2010, 01:19 hod.
od Javurek
To se nedá moc říct, ale do konce týdne bych mohl mít většinu unikátů. Skilly jsou prakticky hotové až na pár věcí. Pak začnu předělávat lokace upravovat monstra atd. tak řekl bych že teď mám tak 55% :D

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (14. březen 2010)

Napsal: 15.03.2010, 06:39 hod.
od Grammator
jaká je vlastně fylosofie módu?

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (14. březen 2010)

Napsal: 15.03.2010, 09:17 hod.
od Javurek
Ta se prostě postupně dotváří :D

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (14. březen 2010)

Napsal: 15.03.2010, 14:45 hod.
od Jendoslav
Javurku a ten Tvuj mod bude zalozenej na podobnem principu jako Grammuv, tj. budes uprednostis multihru nebo to bude hratelne a dohratelne i na SP. Dik za odpoved

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (14. březen 2010)

Napsal: 15.03.2010, 14:51 hod.
od Javurek
Neznám dopodrobna Gramatorovy principy Avalonu :), mě Avalon nikdy moc nebavil :) já se chci zaměřit na celkovou vyváženost módu, hratelnost všech postav, možnosti úplně nových buildů díky novým skillům atd. Chci aby to bylo dobře hratelné ve více lidech, ale i když to člověk bude hrát sám protože herní komunita(která hraje módy) je spíš na singlua hraje sami.

V klasickém diablu mi vadí hlavně: nevyužitelnost hodně skillů, nemožnost např barbara vyrovnat se v MF sorc, přesílenost některých runových slov a podobné věci. Tohle vše se v módu pokouším zlepšit.

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (14. březen 2010)

Napsal: 15.03.2010, 14:55 hod.
od Jendoslav
Tak drzim palce at se dari a zadari a budem pak parit ostosest :)

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (14. březen 2010)

Napsal: 15.03.2010, 14:59 hod.
od damagedeath
Tak já sa taky těším. o víkendu zkusím ten test patch.

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (14. březen 2010)

Napsal: 15.03.2010, 18:36 hod.
od Javurek
Tak si připadám jako bych měl druhé Vánoce :D Objevil jsem jeden plugin od Talonrage a je tam asi 1400 návrhů unikátů, takže budu mít unikáty mnohem rychleji :)

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (14. březen 2010)

Napsal: 15.03.2010, 18:43 hod.
od damagedeath
To přišlo v pravý čas...

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (14. březen 2010)

Napsal: 16.03.2010, 06:14 hod.
od Jendoslav
damagedeath píše:Tak já sa taky těším. o víkendu zkusím ten test patch.
toz ja ho take zkusim DD ... co si vezmes za postavu ??

EDIT: Tak jsem neodolal a zkusil jsem amazonku a tohle me zaujalo :D
Btw: ty recepty se skladaji v horadricke kostce ze ?

Obrázek

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (14. březen 2010)

Napsal: 16.03.2010, 08:54 hod.
od Javurek
Ano, ale jsou zatím jen u druida a assassin. Ty skilly arrow manufacturing zatím nefungují, a je taky možné že je nahradím ještě.

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (16. březen 2010)

Napsal: 17.03.2010, 00:04 hod.
od Grammator
přejmenuj ten skill na "show tits" a dej mu 100% reduce vendor cost, stun male vendors 30s...

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (16. březen 2010)

Napsal: 18.03.2010, 19:25 hod.
od Javurek
Skoro všechny unikáty už mám udělané ale nějak mi chybí střední kvalita. Takže pokud chce někdo něco vymyslet aby na tom bylo třeba jeho jméno Smích tak může. Jde mi o to aby ten amulet a ring byl nositelný tak kolem lvl 45 - 60.

Večer sem hodím obrázek inventáře barbara oblečenýho do novejch unikátků :D

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (16. březen 2010)

Napsal: 18.03.2010, 20:17 hod.
od Mirda
Na tom předělaném fóru k Sin Wars jsem četl, že tam nebudou runová slova. Má to nějaké pádné opodstatnění nebo se ti je prostě nechce vymýšlet? Přijde mi to jako docela výrazné omezení rozmanitosti. Bez nich už nebudou mít sockety takové využití.

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (16. březen 2010)

Napsal: 18.03.2010, 20:27 hod.
od Javurek
Runová slova mi přijdou úplně zbytečná. Jsou to vlastně trošku lepší unikáty většinou. Taky mají předem dané staty, takže není na škodu že pudou pryč. Aspoň nemusím ztrácet čas vymýšlením. Navíc unikátu je mnohem více než v orig. Runy mají také vylepšené vlastnosti, takže se nebojím že se sokety nevyužijí.

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (16. březen 2010)

Napsal: 18.03.2010, 20:31 hod.
od Mirda
To, že mají předem dané staty, není úplně pravda. Můžeš nastavit velké rozmezí, takže to pak bude něco jako gamble nebo craft - prostě risk. Škoda, že už jsi se rozhodl, že tam nebudou. Klidně bych nějaká vymyslel :D

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (16. březen 2010)

Napsal: 18.03.2010, 21:27 hod.
od Javurek
Můžeš vymýšlet sety, ty taky budu potřebovat v budoucnu. Doporučuji zatím nějakejma slabejma pokud teda budeš chtít. Zkus třeba 1, 2 a já to zhodnotím.

Níže link na ty slibované nové obrázky unikátů, vybral sem pár těch hezkých :D

http://img138.imageshack.us/img138/6407 ... hot813.jpg

Re: The Sin Wars Mod - přehled postupu (16. březen 2010)

Napsal: 18.03.2010, 23:48 hod.
od Grammator
speciální schopnost štítu: monstrum, které sníží durability bude mít 7 let neštěstí...