Random Hero Challenge revived!

Moderátor: Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky: 3251
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Fraxinus#2208
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Random Hero Challenge revived!

Příspěvek od Fraxinus » 28.12.2020, 12:56 hod.

Zdar lidi.
Připomíná vám něco název tohoto tématu? Ano, je to tak. Kromě té šílenosti, co pojedu na MF turnaji 11, si ještě nakládám tuto prasečinu, kterou jsem před sedmi lety vymyslel spolu s RIPem. Jedná se o Random Hero Challenge ve vší parádě.

Účelem mého snažení bude dohrát vše do titulu guardiana a docílit uznání získaných předmětů do mého grálu. Co znamená to "vše"? Zkrátka, jedná se o všechny postavy, které byly v tom turnaji vylosované (minus opakované pokusy se stejnými postavami)

Pravidla budou taková, že budu muset všech 40 postav jet dle turnajových pravidel. K tomu stanovuji svá nová pro tento challenge, která barevně odliším:
  • vylosované skilly maxovat a používat prioritně. Merce, jehož lze mít až např. ve 3. aktu, lze do té doby nahradit jiným
  • Každá lokace se smí navštívit pouze jednou a musí být dohrána na stejný players
  • Nezachraňovat se save and exitem
  • Start s bílými předměty a prázdné sloty se smí během prvního aktu zaplnit dalšími bílými věcmi nebo šedivými socketovanými (co v 1. aktu normal najít lze), ale sockety musí zůstat prázdné, až na výjimky-viz níže
  • Bílé předměty lze nahradit POUZE unikáty, které si každá postava sama najde nebo vygambluje
  • Ostatní předměty lze nasadit pouze v případě, že se u něj v průběhu 5. aktu provede perzonalizace u Anye. Tím se z pohledu pravidel "přemění" v unikátní předmět. Tyto ostatní předměty musí postava nalézt sama a personalizaci nelze odkládat na další obtížnosti
  • Merce lze obléknout do MF výbavy (brnění a helma s topazama), dokud postava nenalezne jeden kus unikátního brnění pro sebe a druhý pro merce, resp. jeden kus helmy pro sebe a druhý pro merce
  • Na sebe smí postava navléct charmy a vrhat vrhací láhve. I ty musí postava sama najít
  • Nálezy zaznamenávat, evidovat. Stejně tak postup hrou. Pokud se mi povede vyštrachat tabulku pro záznam bodů, budu i bodovat
  • Jakmile snížím players, u dotyčné postavy už nepůjde vrátit
  • HC, Plugy. Pro potřeby postavy smím využít jen první stránku osobní truhly. Cokoliv dám jinam, již není možné s postavou použít
  • Všechny postavy pojedu tak nějak najednou. To spočívá v tom, že odehraji jednu postavu k pevně stanovenému checkpointu. Pak druhou na stejné místo, třetí atd. v pořadí stanoveném níže na seznamu. Až dojedu na checkpoint všechny, můžu zase s první pokračovat dál
  • Do navštívení checkpointu je nutné kompletně vyčistit všechny lokace, kam lze do té doby dojít. Lokaci dotyčného checkpointu nečistím celou, jen do nalezení WP. Další instrukce v poznámkách
  • Checkpointy (waypointy/bossové) je třeba dodržet takto:
  • A1: Cold Plains :arrow: Stony Field :arrow: Dark Wood :arrow: Outer Cloister :arrow: Inner Cloister :arrow: Andariel
    A2: Radament :arrow: Dry Hills :arrow: Far Oasis :arrow: Fangskin :arrow: Arcane Sanctuary :arrow: Canyon of the Magi :arrow: Duriel
    A3: Flayer Jungle :arrow: Lower Kurast :arrow: Upper Kurast :arrow: Mephisto
    A4: City of the Damned :arrow: River of Flames :arrow: Diablo
    A5: Frigid Highlands :arrow: Arreat Plateau :arrow: Crystalline Passage :arrow: Frozenstein :arrow: Nihlathak :arrow: Frozen Tundra :arrow: Worldstone Keep 2 :arrow: Baal :arrow: Krávy

    (pozn. Ve Stony Field se nepřiblížím k Rakanishuovi, dokud nezahájím cestu do Dark Woodu; Dark Wood při první návštěvě vyčistím celý kromě stezky vedoucí dál; v Dry Hills při první návštěvě sejdu pro kostku; ve Far Oasis při první návštěvě sejdu pro hůl; ve Flayer Jungle končím nalezením wp a pokud ještě nemám dýku a Khalimův kus, nechám to na další hru; při všech návštěvách Crystalline Passage jen proběhnu přes již navštívená místa; Totéž platí pro WK2;)
Šílené, co?
Tak zde je seznam všech hraných postav!
Budou se jmenovat tak, jak se jmenoval hráč, kterému byly vylosovány plus k tomu bude pořadové číslo.

01: Fraxinus: Assassin - Tiger Strike (20), Cobra Strike (20) - Cloak of Shadows (10), Shadow Warrior (10) - A2 Prayer
02: RIP: Druid - Rabies (20), Armageddon (20) - Arctic Blast (10), Carrion Vine (10) - A1 Fire
03: BliiNky: Barbarian - Bash (20), Howl (20) - Polearm Mastery (10), Axe Mastery (10) - A2 Defiance
04: Attia: Amazon - Multiple Shot (20), Lightning Strike (20) - Slow Missiles (10), Penetrate (10) - A5 barbar
05: Dark_Deamon: Assassin - Tiger Strike (20), Blades of Ice (20) - Psychic Hammer (10), Wake of Fire (10) - A2 Holy Freeze
06: Kolij: Paladin - Holy Shock (20), Holy Bolt (20) - Defiance (10), Conversion (10) - A3 Cold
07: Mira889: Necromancer - Decrepify (20), Raise Skeleton (20) - Dim Vision (10), Attract (10) - A1 Cold
08: Dragonius: Necromancer - Poison Explotion (20), Fire Golem (20) - Dim Vision (10), Bone Wall (10) - A3 Lightning
09: Javurek: Barbarian - Battle Orders (20), Leap Attack (20) - Natural Resistance (10), Throwing Mastery (10) - A2 Holy Freeze
10: raisen: Necromancer - Blood Golem (20), Lower Resist (20) - Amplify Damage (10), Confuse (10) - A2 Might
11: Obter!vr: Barbarian - Whirlwind (20), Battle Cry (20) - Increased Stamina (10), Grim Ward (10) - A2 Holy Freeze
12: Asman: Necromancer - Fire Golem (20), Clay Golem (20) - Golem Mastery (10), Terror (10) - A1 Cold
13: Andario: Druid - Volcano (20), Fire Claws (20) - Carrion Vine (10), Cyclone Armor (10) - A2 Defiance
14: LoneWolf: Assassin - Cobra Strike (20), Shadow Master (20) - Burst of Speed (10), Dragon Flight (10) - A5 barbar
15: Cirdan: Paladin - Holy Fire (20), Holy Shock (20) - Meditation (10), Conversion (10) - A5 barbar
16: Smrtonoška: Barbarian - War Cry (20), Concentrate (20) - Taunt (10), Increased Stamina (10) - A3 Cold
17: Bub3n: Sorceress - Fireball (20), Meteor (20) - Energy Shield (10), Inferno (10) - A3 Lightning
18: BladeMaster: Barbarian - Bash (20), Berserk (20) - Increased Stamina (10), Taunt (10) - A2 Thorns
19: Marast: Amazon - Critical Strike (20), Strafe (20) - Lightning Bolt (10), Slow Missiles (10) - A3 Lightning
20: ZOMB : Necromancer - Skeletal Mage (20), Decrepify (20) - Skeleton Mastery (10), Bone Armor (10) - A2 Holy Freeze
21: Kaboom: Assassin - Wake of Inferno (20), Blades of Ice (20) - Shadow Warrior (10), Blade Shield (10) - A1 Cold
22: agmar: Amazon - Guided Arrow (20), Fend (20) - Pierce (10), Poison Javelin (10) - A3 Lightning
23: Ferek: Paladin - Holy Fire (20), Charge (20) - Defiance (10), Meditation (10) - A3 Cold
24: quaterx: Sorceress - Charged Bolt (20), Ice Blast (20) - Shiver Armor (10), Fire Mastery (10) - A1 Cold
25: redw: Necromancer - Lower Resist (20), Teeth (20) - Bone Armor (10), Summon Resist (10) - A3 Cold
26: Robko1369: Amazon - Charged Strike (20), Power Strike (20) - Exploding Arrow (10), Inner Sight (10) - A3 Lightning
27: Crec: Paladin - Charge (20), Sacrifice (20) - Meditation (10), Resist Lightning (10) - A5 barbar
28: Welwet: Assassin - Shock Web (20), Lightning Sentry (20) - Claw Mastery (10), Cloak of Shadows (10) - A2 Thorns
29: LordKiller: Druid - Oak Sage (20), Hurricane (20) - Carrion Vine (10), Spirit of Barbs (10) - A1 Fire
30: Ordkomber: Sorceress - Chain Lightning (20), Blaze (20) - Teleport (10), Cold Mastery (10) - A5 barbar
31: _Loppko: Sorceress - Static Field (20), Hydra (20) - Teleport (10), Shiver Armor (10) - A5 barbar
32: Dejavu: Barbarian - Frenzy (20), Iron Skin (20) - Increased Speed (10), Find Potion (10) - A5 barbar
33: Fizz: Amazon - Immolation Arrow (20), Guided Arrow (20) - Inner Sight (10), Ice Arrow (10) - A5 barbar
34: Obter!vr: Amazon - Lightning Fury (20), Lightning Strike (20) - Dodge (10), Penetrate (10) - A1 Cold
35: Dragonius: Assassin - Tiger Strike (20), Claws of Thunder (20) - Dragon Flight (10), Mind Blast (10) - A1 Fire
36: Dark_Deamon: Sorceress - Hydra (20), Blaze (20) - Enchant (10), Warmth (10) - A5 barbar
37: Cirdan: Druid - Fissure (20), Summon Spirit Wolf (20) - Cyclone Armor (10), Poison Creeper (10) - A1Cold
38: RIP: Druid - Summon Dire Wolf (20), Hurricane (20) - Firestorm (10), Twister (10) - A1 Fire
39: Obter!vr: Druid - Oak Sage (20), Volcano (20) - Lycantrophy (10), Feral Rage (10) - A5 barbar
40: LoneWolf: Necromancer - Fire Golem (20), Teeth (20) - Revive (10), Bone Prison (10) - A3 Fire
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí průběh (97,6 % completed)

Uživatelský avatar
Obter!vr
Doom Knight
Příspěvky: 448
Currenly, I'm playing: Diablo 2

Re: Random Hero Challenge revived!

Příspěvek od Obter!vr » 29.12.2020, 16:14 hod.

Chápu to správně, že chceš prvně dohrát 40 postav k 1. checkpointu, který je teda hned na prvním portálu v Cold plains, potom znovu se všemi 40ti postavami k dalšímu chceck pointu (stone field)?? Nebo si s každou postavou dojedeš k nějakému stanovenému bodu, jak budeš mít zrovna chuť?

Když vezmu v potaz, jak hodně mě nebaví 1. obtížnost, tak z představy, že jdeš po jednom checkpoitu 40x dokola, ikdyž s jinou postavou, mi je těžko :D Ale vím, že ty na to máš trpělivost a určitě mnohem více zkušeností.

Ať tak nebo tak, přeji mnoho úspěchů a štěstí, které se bude určitě časem hodit. Některé kombinace jsou doopravdy :dead: :dead:
HC grál
Normal uniques: (113/116)
Exceptional uniques: (114/119)
Elite uniques: (64/83)
Others uniques: (20/34)
Class-specific uniques: (16/27)
Normal sets: (62/62) :love:
Exceptional sets: (57/65)
Runy: (29/33)

Uživatelský avatar
Kisuvka
Burning Soul
Příspěvky: 624
Currenly, I'm playing: Diablo 2

Re: Random Hero Challenge revived!

Příspěvek od Kisuvka » 29.12.2020, 18:30 hod.

No už jenom dojet 40 postav je hustopřísnej náklad. Za svou kariéru 7000+ hodin mam 113x hell HF quest - takže kloubouk dolu, vypadá to na zhruba stejnej challenge jako grál :D
Lvl 99 challenge No vitality melee challenge
Diablo II od 30.11.2003 8:55
Unikáty: 100% 8-)
Setovky: 100% 8-)
Runy: 100% 8-)
Slova: 95,2% (-4) 1x Sur, 6x Jah
Celkem: 99,4% (-4)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky: 3251
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Fraxinus#2208
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Random Hero Challenge revived!

Příspěvek od Fraxinus » 30.12.2020, 21:32 hod.

Kisuvka píše:
29.12.2020, 18:30 hod.
No už jenom dojet 40 postav je hustopřísnej náklad. Za svou kariéru 7000+ hodin mam 113x hell HF quest - takže kloubouk dolu, vypadá to na zhruba stejnej challenge jako grál :D
No, ty postavy budou součástí mého grálu. :-)

Obter!vr: Ano, přesně jak píšeš. Předpokládám, že mi to bude trvat několik let. Jakmile skončím mercovní turnaj, tak pomali začnu souběžně s probíhajícím MF turnajem. Výhoda této challenge je mimo jiné také v tom, že si na to nemusím vyhrazovat několikahodinové bloky. Pokud mám čas třeba jen 30 minut, tak stihnu něco odehrát. S jinými postavami nebo challengi by to těch 30 minut nemělo vůbec význam.

A některé kombinace sice vypadají :dead: :dead: , ale podle mého názoru to mnozí zbytečně brzo zabalili.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí průběh (97,6 % completed)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky: 3251
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Fraxinus#2208
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Random Hero Challenge revived!

Příspěvek od Fraxinus » 24.01.2021, 22:57 hod.

A1: Rogue Encampment -> Cold Plains

V prvé řadě: Postavy se nedají očíslovat, a tak jsem čísla ve jménech postav nahradil písmeny, co se nejvíce blíží dotyčným číslům. Po chvíli mi došlo, že by bývalo bylo lepší použít římské číslice, ale rozhodl jsem se to tak nechat.

--------------------

První byla Fraxinus_OI. Díky exp šrajně dosáhla do checkpointu levlu 7. Všechny skilly a prereqy po jednom bodu, jen Tiger Strike má dva. Pl 8, čas 0h 19m.

Druhý byl Druid RIP_OZ. Prakticky totéž. Než se mu odemkne Carrion Wine, bude mít na levlu 1 Poison Creepera, dále jednoho vlka a bludičku, též vše na levlu 1 Bude vlastně mít až do levlu 18 vše na levlu 1. Útok byl ale do levlu 6 děsně pomalý. Pl 8, čas 0h 23m.

Třetí byl BliiNky_Oe. Zase tentýž průběh a pomohla jedna také jedna exp šrajna jako u obou předešlých. Jen s rozdílem, že jsem na levlu 6 a na další mi chybí kousíček. Dal jsem po bodu do obou Masteries a bouchám si nyní Bash. Pl 8, čas 0h 20m.

Attia_Oh házela a házela a házela oštěpy, až si musela pořídit luk a Magic Arrow. Jako jediná ze všech předešlých musela pro ten účel navštívit město, aby u Gheeda sehnala Long Bow. Ty short bowy z fallenů byly k ničemu. Také dostala exp šrajnu a má lvl 7. Pl 8, čas 0h 20m.

Dark_DeamonOS měla štěstí, že je dost podobná Fraxině, a tak se mohla poučit z jejích zádrhelů a má zatím nejrychlejší čas. Průběh byl jako přes kopírák těch nahoře. Do všeho potřebného jsem zatím dal jen jeden bod. lvl 7. Pl 8, čas 0h 16m.

Další na řadě byl Kolij_Ob, jehož paladin byl první, kdo nedostal exp šrajnu. No, nevadí. Brzy jsem našel se štěstím bílý scepter s +1 k might a sacrifice, který mě nejspíš provede většinou 1. aktu. V úplně všech dovednostech mám po bodu. lvl 6. Pl 8, čas 0h 18m.

MiraBBg_Of mi přinesl konečně nějaký ten summon plnohodnotný. Postupně jsem nabyl tři kostry a na závěr amplifu. Ale jen s jedním bodem v mastery to bude těžké, ale povedlo se mi sehnat u Akary hůlku s +3 k Mastery, takže to snad nebude tak zlé. Ještě musím někde sehnat podobnou hlavu. Přestože jsem měl exp šrajnu, tak tento nekro nedokázal udělat sedmý level. Lvl 6. Pl 8, čas 0h 19m.

Dragonius_OB je též nekro, ale bude se specializovat na golemy. Hliněného získal až v Den of Evil a do té doby mu dělala společnost jediná kostra. S amplifou při ruce to šlo. Pak místo hůlky s tou kostrou beru scepter a to už to lítalo. Měl jsem štěstí hned na dvě exp šrajny. Lvl 7. Pl 8, čas 0h 21m.

Javurek_Og po většinu času rubal obyčejným útokem, časem útočil oštěpy a průběžně je střídal se sekyrkami. Od levlu 6 provizorně používá Double Swing a útok na dálku podporuje Throwing Mastery. Jinak má ve všem jen bod. Měl tam exp šrajnu. Lvl 7. Pl 8, čas 0h 19m.

Raisen_IO musel začínat úplně stejně jako Dragonius a měl jen jednu kostru. Plus amplifu. Pak od levlu 6 i golema. Příležitostně jsem hodil amplifu a pak zombíka skolil na jednu ránu hozeným oštěpem. I když měl exp šrajnu, je z toho jen Lvl 6. Pl 8, čas 0h 19m.

ObterIvr_II to odehrál sekáním dvěma zbraněmi, příležitostně bashoval a od 6. levlu pak jel s Double Swingem. Neměl tam exp šrajnu, a proto končí na levlu 6. Pl 8, čas 0h 19m

Asman_IZ začínal stejně jako raisen a Dragonius. Jedna kostra až do 6. levlu, podpora útoku aplifou, a řezal jsem to hlava nehlava, než jsem dostal golem. Měl jsem 2x exp šrajnu. Lvl 7. Pl 8, čas 0h 22m

Andario_Ie začal stejně jako RIP, jen s tím rozdílem, že neměl vlka ani vránu, jen liánu. Navíc na levlu 6 přesedlal z přeměny ve vlka na medvěda. I když měl exp šrajnu, dosáhl jen na začátek levlu 6, protože se mu vygenerovalo málo monster. Lvl 6. Pl 8, čas 0h 19m.

LoneWolf_Ih je zatím podobná Fraxině nebo Dark Deamonovi, ale jen s tím rozdílem, že ta půjde po rychlosti útoku, sání a po mistrovské společnici. Ale prozatím si musí poradit sama. Hra za ní byla celkem dosti svižná a byla schopná dosáhnout checkpointu v dosud rekordním čase. Neměla exp šrajnu. Lvl 6. Pl 8, čas 0h 15m.

Cirdan_IS se velmi podobal Kolijovi. Nejprv Sacrifice, pak Might, pak na levlu 6 Holy Fire, který od nynějška bude maxován. Nalezena exp šrajna. Lvl 7. Pl 8, čas 0h 17m.

Smrtonoska_Ib začínal jako bashbarian, ale na rozdíl od jiných barbarů nepoužil od levlu 6 Double Swing. Proto byl jeho postup poněkud pomalejší. Nebyla ani exp šrajna, ale propad v expech nahradily šampionské brumlinky, co se vygenerovaly v průlezu u Flavie do Cold Plains. S nimi to bylo uff, jeden z nich byl berserekr. Lvl 6. Pl 8, čas 0h 21m.

BubEn_If, první sosa. Mydlil jsem to s fire boltem + ručně. Pak na Corpsefira jsem si připravil Static Field. U Akary jsem sháněl hůl na Inferno, které se mi také odemklo, ale ta s +3 byla příliš drahá, takže jsem se prozatím musel spokojit s +1. A dost jsem se tam zdržel. Narazil jsem na dvě exp shriny. Lvl 7. Pl 8, čas 0h 25m.

Blademaster_IB měl celkem štěstí. Dostal dvě exp šrajny. A také je to podobně jako u BliiNkyho plnohodnotný Bashbarian, teda aspoň to tak bude do 30. levlu. U Flavie jsem zase měl šampiony, tentokrát divoženek. Lvl 7. Pl 8, čas 0h 22m.

Marast_Ig začal jako pravověrná jawazonka, jež se zatím ještě nedočkala svého sekundárního skillu Lightning Bolt, který pravděpodobně dostane až přespříště. Příležitostně se musela od levlu 6 spokojit s poison javelinem, většinou ale házela a doufala v kritický úder. Měla exp šrajnu, Lvl 7. Pl 8, čas 0h 20m.

ZOMB_ZO je postava, kterou jsem už v grálu jednou hrál, ale tehdy jsem ignoroval turnajová pravidla. Tentokrát si to sjedu hezky poctivě. Kostry hezky sílily a měl jsem i hodně štěstí. Celkem tři exp šrajny. Ale i smůlu. U Akary jsem nesehnal v rozumném čase žádnou rozumnou hůlku na posílení koster. Lvl 7. Pl 8, čas 0h 22m.

Kaboom_ZI začal jak ostatní assassinky. Na levlu 6 přišly Fist of Fire a pak to jelo jedna báseň, ale budu to s nimi muset vydržet, dokud nebudou Blades of Ice. Měl jsem štěstí na dvě exp šrajny. Lvl 7. Pl 8, čas 0h 18m.

Agmar_ZZ vrhal nejprve oštěpy, pak nože a nakonec si po nákupu Long Bow zastřílel a s chutí. Příležitostně ale hodil jedový oštěp počínaje levlem 6. Sice měl exp šrajnu, avšak na 7. level to nestačilo. Málo vygenerovaných monster. Lvl 6. Pl 8, čas 0h 16m.

Ferek_Ze začal jako Smiter, ale byl o něco pomalejší než všichni ostatní paladinové. Na levlu 6 se odemkl Holy Fire, těsně před bitvou s Corpsefirem, což výrazně ulehčilo práci. Nenašel jsem exp šrajnu. Lvl 6. Pl 8, čas 0h 21m.

Quaterx_Zh se orientuje prozatím pouze na Charged Bolt. A když došla mana, mlátila holí a jedem z poison charmu, který jsem ale před skončením této fáze prodal, abychsi mohl koupit hůl s +1 k Charged Bolt. Na +3 si musím našetřit. I když jsem našel exp šrajnu, mám Lvl 6. Pl 8, čas 0h 19m.

Redw_ZS je od počátku zubař a dokud si nesehnal hůlku s +1 to Teeth, doprovázel ho jediný kostroun, co mu dělal spíše jen živý štít. Neměl jsem exp šrajnu. Lvl 6. Pl 8, čas 0h 19m.

RobkoIebg_Zb vše mlátil s oštěpem a vrhacími noži. Pak od levlu 6 si pomáhal Power Strikem. Nalezena jedna exp šrajna. Lvl 7. Pl 8, čas 0h 20m.

Crec_Zf začal od startu bouchat Sacrifice. K tomu si brzy sehnal scepter, ale ten pak před skončením této fáze nahradil dlouhým obouručním mečem. Byla nalezena jedna exp šrajna. Lvl 7. Pl 8, čas 0h 19m.

Welwet_ZB započal svou pouť netradičně. Tentokrát nenabíjela Tiger Strike, ale útočila jen normálním útokem. Situaci pak vylepšil na šestém levlu Shock Web, který zabíjel falleny ideální rychlostí. Přestože byla nalezena exp šrajna, sedmý level mi unikl o malý kousíček. Lvl 6. Pl 8, čas 0h 19m.

LordKiller_Zg byl oproti všem dosavadním unikátní v tom, že neměl až do levlu 5 žádné skilly (tehdy jsem si uvědomil, že potřebuje jako prereq liánu). Takže vše mlátil ručně a nenašel exp šrajnu. Lvl 6. Pl 8, čas 0h 19m.

Ordkomber_EO se choval jako meele sosa a ještě nějakou dobu bude, neboť čeká na své hlavnější skilly. V bojích jí pomáhal Frozen Armor, jenž bude její defenzivní devizou. I když se našla exp šrajna, je z toho jen Lvl 6. Pl 8, čas 0h 21m.

Loppko_EI začínal jako jakákoliv jiná sosa této skupiny postav. Jenže brzy mi padl pěkný scepter, a tak zbytek této etapy mlátila ručně, občas se o ni někdo zmrazil. Od levlu 6 pak příležitostně hodila static field. Přestože se nikde nenacházela exp šrajna, díky výrazně většímu množství monster než obvykle dosáhla sosa Lvl 7. Pl 8, čas 0h 22m.

Dejavu_EZ jel jako ostatní se dvěma zbraněmi a pak od 6. levlu jel jak double swinger. Bez exp šrajny. Také jsem se dočkal prvního výjimečného dropu, bohužel zeleného, ale i to se počítá: Hsarus‘ Iron Fist. Lvl 6. Pl 8, čas 0h 21m.

Fizz_EE to měl jasné. Magic Arrow a obyčejnou střelbou likvidoval vše v cestě, pak od levlu šest šel do Cold Arrow. Nalezena jedna exp šrajna a dosažen Lvl 7. Pl 8, čas 0h 18m.

ObterIvr_Eh měl zvláštní start. Na levlu 4 jsem si všiml, že jsem ho blbě pojmenoval, tak znovu. Pak ale jel jak klasická jawa. Koupil jsem pak kopí, aby něco zabila, než bude Lightning Fury. Lvl 6. Pl 8, čas 0h 19m.
Dragonius_ES začal jako všechny assassinky před ním. Jen měl smůlu, že i když našel exp šrajnu, potvor kolem bylo děsně málo. A proto Lvl 6. Pl 8, čas 0h 14m.

Dark_DeamonEb začal s Fire Boltem, ale na rozdíl od podobných sos z dřívějška si nevzala tato sosa žádnou další zbraň do ruky a poctivě si to umlátila holí nebo osmažila ohněm. Pak po levlu 6 přesedlala na Inferno. I když byla exp šrajna, je Lvl 6. Pl 8, čas 0h 21m.

Cirdan_Ef to mlátil ručně celou dobu s kyjem, který měl od začátku. Pomáhaly mu akorátvrána s liánou, od levlu 6 i vlk. I když byla exp šrajna, tak přišla v době, kdy mi už byla prd platná. je Lvl 6. Pl 8, čas 0h 22m.

RIP_EB to měl celkem snadné. Na začátek vrána a pak Firestorm, který začal být ničivý po překročení levlu 6, kdy jsem mu dal synergii. A pak také hodně pomohl vlk. Jedu bez oaka, zatím. Nalezena exp šrajna. Lvl 7. Pl 8, čas 0h 22m.

ObterIvr_Eg začal jako pes, ale neměl žádnou dobrou zbraň, a tak vše pižlal pomalu, a tak zde máme negativní rychlostní rekord, k němuž přispělo i to, že jsem musel dvakrát prohledat celý Den of Evil, abych našel toho jediného fallena. Navíc těch monster bylo fakt hodně. I když nenašel exp šrajnu, dosáhl na Lvl 7. Pl 8, čas 0h 27m.

LoneWolf_hO se od začátku specializuje na zubaře s výpomocí té jediné kostry a od levlu 6 golema. Nenašel exp šrajnu, a tak má jen Lvl 6. Pl 8, čas 0h 22m.

Čas celkem: 12h 55m
Průměrný čas: 0h 19m 22s
Den 5 – 24.1.2021
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí průběh (97,6 % completed)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1041
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Random Hero Challenge revived!

Příspěvek od Attia » 26.01.2021, 00:49 hod.

No do pitche... :-D A já si myslel že už ničím nepřekvapíš...ó já najivní blázínek...!!!

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky: 3251
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Fraxinus#2208
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Random Hero Challenge revived!

Příspěvek od Fraxinus » 12.02.2021, 10:05 hod.

No vidíš. A já si myslel, že ses z fóra už navždy vypařil, ale stále tu strašíš jak duch. :green: :green:

Sranda. Teď vážněji: tohle jsem choval v hlavě už hodně dlouho, že bych to chtěl zkusit, ale nyní je k tomu příležitost.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí průběh (97,6 % completed)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky: 3251
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Fraxinus#2208
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Random Hero Challenge revived!

Příspěvek od Fraxinus » 06.03.2021, 22:42 hod.

Cold Plains -> Stony Field

Podařilo se mi vyštrachat tu tabulku v jednom stařičkém emailu, který jsem kdysi zapomněl smazat. :) Bodů mám se všemi postavami teď 58. U merců jsem uplatňoval tento postup: I když jsem měl tu možnost, nikdy jsem Rogunu nesháněl před zabitím Blood Raven, vždy jsem ji dostal za odměnu. Když má postava nařízeného jiného merce než rogunu, nechal jsem si tu, co mi dala Kashya. Pokud jsem měl nařízenou buď Fire nebo Cold Rogunu, okamžitě jsem si koupil novou odpovídající Rogunu a netestoval jsem, zda se náhodou Kashya netrefila.

--------------------

Fraxinus_OI. Vyčištěno. Ve Stony Field jsem měl štěstí, že mi fire mercka, co jsem dostal za Blood Raven, neprobudila k životu Rakanisha. WP nalezen po více než polovině pročištění lokace. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 48m. Celkem 1h 10m.

RIP_OZ měl štěstí, že ve Stony Field našel WP skoro hned u vchodu. Průběh byl překvapivě svižný, i díky jednomu vlkovi, vráně a liáně. S kopím jsem to ubodal celkem spolehlivě, pak to kopí nahradil velmi rychlou obouruč sekerou a nakonec mě velmi zrychlil Feral Rage, jenž ještě šest levlů bude mým hlavním útočným skillem. V Cave bylo dost bossů, přímo u Coldcrow byla ještě jedna bossyně. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 43m. Celkem 1h 06m

BliiNky_Oe se snažil nalevlit, aby měl sílu 50 a unesl Broad Axe, koupenou od Gheeda, avšak na Blood Raven ji ještě nasadit nemohl, takže ji pižlal malou sekyrkou. Pak to ale už svištělo. V Cave bylo opět dost bossů a WP ve Stony Field jsem našel celkem rychle. Bouchám nyní Bash a připravuji si prereqy na pokřiky a na berserk, k němuž je dvacítkový howl synergií. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 47m. Celkem 1h 07m.

Attia_Oh. Zde to bylo zajímavé s manou. Střídal jsem dle potřeby Magic Arrow a Multiple Shot, jenže jak jsem dával body do mulťáku, žralo to té many víc a víc. 3 výstřely a není dost many. Takže jsem chodil s poloplným inventářem s manou. Naštěstí mi levlováním hladina many přibývala, spokojil jsem se s 5 šípy a díky lightning a poison charmům jsem zabíjel i rychleji. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 53m. Celkem 1h 13m.

Dark_DeamonOS to měla podobné jako Fraxinus a bouchala si Tiger Strike. Postupně došel až k úrovni 12 a s Wake of Inferno se vše ukrutně zrychlilo. Avšak jsem na štíru s manou, ale to se časem zlepší. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 41m. Celkem 0h 57m.

Kolij_Ob to měl celkem snadné. Rychle nalevlil tak, aby unesl Broad Axe, a pak skoro všechno kostil na jednu ránu. V mauzoleu mě jeden šampion potěšil prvním získaným unikátem: Biggin’s Bonnet, která zamířila paladinovi na hlavu. Na levlu 12 jsem zanechal sacrificování a jedu dvojúder zealem. Pomohl i nález cold dmg charmu. Útok jsem měl rychlý, ale doplácí na pomalost běhu. Proto Lvl 12. Pl 8, čas 0h 46m. Celkem 1h 04m.

MiraBBg_Of začal bušit kostry až na slvl 6 a v některých případech dokonce nepotřebovaly podporu amplify. Ta hůlka s +3 k mastery je boží a v podstatě pro tuto postavu endgameová. Kostrám jsem pomáhal nejprve kopím, ale potom v Cave mi z bosse vypadl Rixot’s Keen meč. S tím se dělala podpora ještě líp, ale plně to docením asi až později. Ve Stony Field jsem musel zdrhat před Rakanishem, protože kostry si nemohly pomoct, naštěstí se povedlo bez porušení pravidel. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 42m. Celkem 1h 01m.

Dragonius_OB to řezal také hezky ručně (též Broad Axe), pouze s podporou golema a pak po zabití Blood Raven i mercyně. Avšak Blood Raven nešla na rozdíl od všech předešlých dolů lehce. V Cave jsem zjistil, že Dim Vision je docela solidní nástroj pro elegantní likvidaci bosspacků. Ve Stone Fieldu se opakovala situace s Rakanishem, ale golem je přeci jen disciplinovanější než kostry, takže se za mnou nerozběhl. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 48m. Celkem 1h 09m.

Javurek_Og sice většinu této fáze doubleswingoval, ale pozvolna zvyšoval body v Throwing Mastery a čekal na 12. levl, kdy se odemkl Double Throw, jenž ale bohužel zůstane na levlu 1. Pro ten účel si sehnal dvojici Pilumů. V krajině se mu jinak dařilo, vygenerovala se spousta nepřátel a k tomu dvě nebo tři exp šrajny. Není divu, že je na Lvl 13. Pl 8, čas 0h 53m. Celkem 1h 12m.

Raisen_IO posilovala amplifu a svou vlastní sílu, aby unesla stále těžší a těžší zbraně, neboť jen hůlka a oštěpy nestačily a golem i kostra a později i druhá střílející kostra nestačily, ty ale obě tvořily spíše živý štít. Po splnění všeho ale obě tyto kostry vletěly přímo k Rakanishuovi, který s nimi udělal krátký proces, zatímco já od nich zdrhal. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 53m. Celkem 1h 12m.

ObterIvr_II to měl oproti jiným o něco komplikovanější, neboť neměl téměř žádné útočné dovednosti a ještě na ně bude muset nějakou dobu čekat. Jen má bod v Double Swingu, což je žrout many, kterou neustále musel dokupovat. Za zbraně má dva sceptery, tedy asi nejrychlejší dostupnou variantu. Ale na rozdíl od předešlých postav má smůlu na charmy, našel jen dva na 6 poison dmg, což je málo. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 49m. Celkem 1h 08m.

Asman_IZ byl celkem za vodou, jakmile dostal ledovou lučištnici. Jinak hrál téměř stejně jak ostatní dosud odehraný nekromanti. V rukou měl nejprve scepter, pak si ale vzal berdychu a šlo to ještě lépe, třebaže je pomalejší než žezla. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 44m. Celkem 1h 06m.

Andario_Ie měl v druhé fázi docela pomalý a těžký začátek, než si mohl nasadit Large Axe, která mu dala nejen dmg, ale i velmi velkou rychlost útoku. Pak už to šlo. Jenže jsem nikam nemohl dávat body a stále čekám na aktivaci hlavních skillů. Komplikace nastala u waypointu ve Stony Field, protože hned vedle byl Rakanishu. Tak abych mohl pořídit screenshoty, musel jsem miniony odlákat pryč. I tak ale mercyně stihla jednoho zasáhnout, ale nevadí, stane se. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 52m. Celkem 1h 11m.

LoneWolf_Ih si na začátku u obchodníků sehnal lepší drápky a šel s assassinkou na to. Zabíjela docela dost rychle, avšak měla smůlu na rozložení Stony Fieldu (a štěstí zároveň), protože ho musela projít celý, aby až na posledním čtverci nalezla waypont. Mimochodem, jak vstup do pasáže, tak kameny do Tristramu, jsou hned vedle waypontu. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 51m. Celkem 1h 06m.

Cirdan_IS zapnul Holy Fire a šel to kosit a hlídat si životy. S postupujícími levly se mu síla aury zvyšovala, ale nemohl nalézt žezlo s +Holy Fire, ani Akara nic neměla. Ale to nevadilo, vše lehlo celkem rychle, jen byla škoda, že paladin jako takový běhal dost pomalu. Nakonec vyměnil Sacrifice za Zeal a byl ještě efektivnější, byť to bude jen na dvě rány. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 42m. Celkem: 0h 59m.

Smrtonoska_Ib byl děsně pomalej, vše řezal jen obyčejným útokem, a tak to dlouho trvalo. U Coldcrow dokonce musel dvakrát oživovat mercyni, a to se mi dosud ještě nestalo. Koneckonců dala dost zabrat, protože tam byla nejen ona, ale i velký hlouček koster. Celou dobu jsem bouchal Taunt a na levlu 12 oba prereqy + Find Item. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 52m. Celkem 1h 13m.

BubEn_If. Celou tuto sekci jsem proinfernoval. Opět zlobila Coldcrow, ale sundala jen mercyni, mně naštěstí ne, i když k tomu chybělo jen asi 10 hápéček. Na levlu 12 jsem aktivoval svůj Fireball a nasadil dříve koupenou hůl s +1 k tomuto skillu. Stony Field jsem prolezl celý, poslední políčko byly kameny + waypoint. A pak jsem strávil asi 10 minut marným sháněním lepší hole. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 57m. Celkem 1h 22m.

Blademaster_IB byla příjemná změna, protože jeho bashování hru viditelně v porovnání se Smrtonoškou zrychlilo. Ale vybral jsem si i kotel smůly, protože v Cold Plains padl rare scepter s asi 150 durability, tedy to mohl být Knell Striker, být ta lokace na vyšším alvl. V průběhu hry jsem bouchal jen Bash. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 40m. Celkem 1h 02m.

Marast_Ig házela jedové oštěpy na levlu 1 tak, aby se přes oblak prošlo co nejvíce fallenů a jiné havěti, a dorážela je buď obyčejným útokem, nebo vržením oštěpu. Potěšil drop z Blood Raven, neboť dala botky Hotspur. Nejužitečnější byl prozatím drobný fire dmg. I tak to ale šlo spíše pomalu, navíc musela pročesat tak 70 % Stony Fieldu pro nalezení WP. Na levlu 12 konečně začala být efektivnější díky Lightning Boltu. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 57m. Celkem 1h 17m.

ZOMB_ZO. Vyvolal jsem kostru, po sehnání hůlky s +2 k Raise Skeleton kostry, a šel na to. Díky růstu Skeleton Mastery kostry pěkně zesílily a daly zapomenout na těžký souboj s bosspackem divoženek, kam se připletla kvanta fallenů. Na levlu 12 jsem si konečně pořídil kostlivého mága. Stony Field mám proběhlé skoro celé a jen těsně kostry nevylákaly od kamenů Rakaniša. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 48m. Celkem 1h 10m.

Kaboom_ZI v podstatě téměř celou dobu hrál jen s tím, co tahle Assassinka měla na levlu 6, neboť se jednalo bez výjimek o prereqy. Ale i tak to šlo celkem svižně. Fist of Fire nejlepší zbraň na hromady fallenů. Na ty zbloudilé byla dobrá roguna (jako ostatně u všech postav). S levlem 12 přišel Wake of Fire, co usmažil vše dřív, než jsem se proti tomu rozeběhl s drápama v ruce. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 42m. Celkem 1h 00m.

Agmar_ZZ vrhal většinou jedové oštěpy, a jak jejich level sílil, bylo to velmi účinné, když se to házelo podél hloučku potvor a postavil jsem se tak, aby jím všichni prošli. S nástupem mercyně se takováto taktika poněkud zkomplikovala a postup se paradoxně zpomalil. Naštěstí jsem ale časem zjistil, že stačí hodit tak na 4-5 yardů daleko proti hloučku potvor přímo, a pak se tím oblakem projdou skoro všichni. Co oblak nezahubil hned (zombíky, brumlinky a další odolnou havěť), to jsem spolu s mercyní dostřílel lukem a šípy. A že těch potvor tady bylo hodně, proto to trvalo déle a málem jsem dosáhl levlu 13. Mám ale jen Lvl 12. Pl 8, čas 0h 52m. Celkem 1h 08m.

Ferek_Ze již jako Smiter nepokračoval. Místo toho útočil obyčejným útokem s podporou postupně sílící Holy Fire, díky níž byl smrtonosně rychlý. Holy Fire bouchal až do levlu 11, po němž už odemkl Charge. Tuto dovednost si ale Ferek moc dlouho neužil, protože těsně poté nalezl waypoint ve Stony Fieldu. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 38m. Celkem 0h 59m.

Quaterx_Zh přemýšlel, zda se orientovat dále jen na Charged Bolt, nebo zda nepřesedlat na Ice Blast. Vyhrála první možnost a snad nebudu litovat. S rostoucími levly rostla účinnost blesků, ale také stoupala spotřeba many, takže jsem musel vždy z města vyrážet s napůl plným opaskem. Horko bylo u Coldcrow, ale zvládl jsem to, aniž bych přitom chcípnul já nebo mercyně, byť to bylo těsně. Lepší hůl než +1 k Charged Bolt jsem dosud nesehnal, ale na switchi mám jinou s +2 ke Static Fieldu, který moc pomohl s Blood Raven. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 44m. Celkem 1h 03m.

Redw_ZS bouchal neustále jen Zuby a hůlku s +1 to Teath měl po celou dobu. Až teprve na úplném konci se u Akary vygenerovala lepší s +2. Na levlu 12 jsem pak posílil zuby o první synergii, byť všechny čtyři budu mít pouze na levlu 1. V kryptě jsem si vybral kopec smůly. Opět jsem měl falešný unikát Knell Striker, jenže byl jen žlutý s asi 160 durability. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 50m, Celkem 1h 09m.

RobkoIebg_Zb bouchal celou dobu jen Power Strike, na levlu 12 ho posílil první synergií Lightning Bolt, Která zůstane na prvním levlu. Vygenerovalo se celkem dost bossů a blízko nich dvě exp šrajny, a proto tato Amazonka dosáhla na Lvl 13. Pl 8, čas 0h 49m. Celkem 1h 09m.
Crec_Zf pokračoval v používání a zlepšování Sacrifice. K tomu si zakrátko sehnal berdychu, s níž byl schopen občas skolit silného oponenta na jedinou ránu a značně si urychlit postup, přestože je pomalá. Pěkně to expilo v Cave, kde ve druhém patře na mě naběhly tři bosspacky. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 44m. Celkem 1h 03m.

Welwet_ZB zabíjel falleny ještě ideálnější rychlostí, neboť rostla síla SHock Webu i počet pastiček, které v pozdějších fázích dokázaly roznést kdejaký bosspack. Pak na levlu 12 přibyl Cloak of Shadow, kterým jsem hezky vyřadil střílející bossyně. V Cave jsem našel jeden nezdařený unikát, assassinka mohla mít Gnasher, ale bylo to jen žluté s kotlem durability. Mercyně stále čeká na děrovanou helmu pro topasy. Vůbec nepadají ani je neprodávají. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 48m. Celkem 1h 07m.

LordKiller_Zg si dále uvědomil, že to bez tanka nejspíš nezvládne, a tak si vybral zatím jediného vlka, na levlu 30 pak bude medvěd. Dále se inspiroval Crecem a vzal si místo kopí berdychu, čímž se zvýšila rychlost zabíjení, i proto, že tato zbraň druidovi sedne. Nepřátele nechal přiblížit, zmrazil je Arctic Blastem a pak umlátil. Dařilo se mu v nálezech: Arctic Furs z bosse v Cold Plains a po lítém boji se dvěma bosspacky lučištnic mám na sobě čapku Biggin’s Bonnet. :love: Mohlo to být ještě lepší, protože jsem našel další nepovedený unikát. Na levlu 12 ruším liánu a pořizuji si víno, čímž už nepotřebuji lahvičky zdraví. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 51m. Celkem 1h 10m.

Ordkomber_EO se nadále choval jako pomalá meele sosa s Frozen Armorem a Static Fieldem, přičemž si pomáhal Charged Boltem proti fallenům. Všechny tři měla na levlu 1 a čekal jsem na level 12, kdy jsem mohl konečně odemknout Blaze, hlavní sklil. Ještě chvíli bude trvat, než se s tím naučím, ale snad to půjde. V mauzoleu z miniona padl další Arctic Furs, ale jinak to bylo všechno. Dále mi padlo pár pěkných charmů, které mi pomohly s bojem nablízko, kdy jsem tasil obouruč sekeru. Potvor i bossů bylo hodně. Proto Lvl 13. Pl 8, čas 1h 00m. Celkem 1h 21m.

Loppko_EI pokračovala podobně jako Ordkomber, jen místo kopí měla to žezlo. Jakmile to bylo možné, vyměnil jsem ho za obouruční sekeru. A také jsem dával body do Static Fieldu, který jsem houfně používal a pak to dorážel na ránu až dvě, takže byla tato sosa o něco rychlejší než kolegyně uvedená výše. Bishibosh mě obdařil dalším nepovedeným unikátem, tentokrát žlutými drápky. Pak od levlu 12 mám Shiver Armor, který doplní static plus sekyru. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 55m. Celkem 1h 17m.

Dejavu_EZ doubleswingoval, ale byl hodně pomalý, neboť nemá enhanced damage ze skilů a jediné, co mohl bouchat, byl Find Potion, ale aspoň nemusím běhat k Akaře pro manu, kterou Double Swing na levlu 1 žere dost, když si ji vyhorkuju. Situace se časem zlepšila s příchodem mercyně (dosud šlo snad o nejtěžší boj s Blood Raven) a nálezem pár ele dmg charmů. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 55m. Celkem 1h 16m.

Fizz_EE hrál skoro celou dobu s Cold Arrow na levlu 1, což znamenalo pomalejší postup, který dále zpomaloval poměrně častý výskyt bosspacků a velké množství zombíků u Blood Raven. Všechny body jsem pral do Inner Sight, pak na levlu 12 jsem konečně změnil na Exploding Arrow, ale i tu budu smět používat jen na prvním levlu. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 55m. Celkem 1h 13m.

ObterIvr_Eh napichoval na kopí, posíleném level 1 Power Strikem, a světe div se, ono to šlo celkem svižně. Skillově jsem mohl bouchat jedině Dodge a čekat na úroveň 12, kdy jsem mohl coby prereq dát jedinou synergii, která mi přidala k Power Striku úctyhodných 2 dmg. :D Pak ve Stony Field jsem našel skoro hned WP, takže žádné zdržení. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 43m. Celkem 1h 02m.

Dragonius_ES nabíjel a uvolňoval, nabíjel, uvolňovala furt tak dál. Jen brzy zjistil, že prozatím je efektivnější nabíjet Fist of Fire, byť jsou na rozdíl od Tiger Striku na levlu 1. Dále jsem doplnil další prereqy a musím čekat na level 18, kdy to konečně pořádně roztočím, což bude ke konci aktu. Postup proto nebyl až tak rychlý jako u jiných Assassinek. Kdesi ve Stony Field při hledání WP padl z truhly nepovedený unikátní pásek vinou alvl4. Škoda. :( Lvl 12. Pl 8, čas 0h 47m. Celkem 1h 01m.

Dark_DeamonEb postupoval ze všech zřejmě nejpomaleji, neboť měl k dispozici pouze Inferno coby jedinou použitelnou dovednost. Alternativou by mohlo být ruční řezání, ale rozhodl jsem se infernovat, byť na levlu 1 to nešlo ideálně a Akara neměla potřebné hole za přijatelnou cenu. Přesto Inferno pomalu sílilo díky synergii z Warmth, kterou jsem mohl jako jediný bouchat. V druhém patře jeskyně mi padl další falešný unikát, mohl jsem mít Gnasher, ale padlo to z obyčejného fallena a ne z bosse. :( Pak od levlu 12 jsem kombinoval Blaze plus Fire Ball, docela sranda to je. Lvl 12. Pl 8, čas 1h 04m. Celkem 1h 25m.

Cirdan_Ef vyvolával vlky a příležitostně vpředu vypomáhal sám kyjem, když bylo třeba. V porovnání s předchozí postavou to byla nyní procházka růžovou zahradou, a jak svižná. V poklidu jsem si dokráčel pro Fissure, čímž jsem mohl prodat dmg charmy, neboť již od teď nebudou potřebné. Diskvalifikována byla i vrána. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 41m. Celkem 1h 03m.

RIP_EB neměl k dispozici celou vlčí smečku jako Cirdan, ale jen jednoho. Na smečku si ještě nějakou dobu počká. Ale plně to vynahradil Firestorm, který jsem dobouchal do 9. levlu, a byl dost účinný. Jakou jsem měl ale smůlu. V Cave jsem málem zdechl po střetu s cursed lučištnicemi, pak mi z jedné minionky padly falešné unikátní rukavice. Zase nedostatečný alvl. :OXO A jako by to nestačilo, v druhém patře padl další rare předmět s trojnásobnou durabilitou. Tentokrát šlo o brnění! To snad není pravda. :( Lvl 12. Pl 8, čas 0h 46m. Celkem 1h 08m.

ObterIvr_Eg byl hodně pomalý pes, ale časem se to zlepšilo, jakmile dostal do pazour obouruční Large Axe a pak po splnění požadavků na sílu Broad Axe. Pak po zisku Rogue už to šlo jak po másle, jenom jsem tedy musel pročesat úplně celý Stony Field, než jsem našel WP, takže jsem ztratil dost času. Bouchal jsem prereqy a Lykantropii. Na levlu 12 mi už dost pomohla Feral Rage, konečně mám nějaký damage i rychlost útoku. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 56m. Celkem 1h 23m.

LoneWolf_hO pokračuje v kariéře dentisty a vypomáhá mu zatím jen Clay Golem na levlu 1. Zdržení se konalo snad jen u bosspacků, kde jsem musel furt čekat, než se mi zotaví mana k dalšímu výstřelu. Dále velmi zpomalilo, že jsem opět našel WP až na posledním čtverci ve Stony Fieldu. Lvl 12. Pl 8, čas 0h 56m. Celkem 1h 18m.

Čas celkem: 32h 42m
Průměrný čas: 0h 49m 05s
Celkový čas postupu: 45h 37m
Den 45 – 6.3.2021
(předchozí odehráno do 5. dne) – 18 dnů nehráno vůbec.
Nalezeno unikátů: 4
Nalezeno unikátů celkem: 4
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí průběh (97,6 % completed)

Odpovědět

Zpět na „HC příběhy“