Re: HC Zlatý Grál
Napsal: 05.11.2016, 18:50 hod.
AKT 2 NIGHTMARE
Goreman
Tento char jsem celkem dost přebudoval. Odebral jsem mu Tancred věci a dal mu místo amuletu Angelic (tedy ohromný nárůst HP, +skill a něco k rezistům na fire) a na místo bot Rite of Passage. Také jsem mu dal ten manový rare prsten. Výsledkem bylo nižší MF, ale, jak se ukázalo později, vůbec nebylo na škodu, ba právě naopak. Na začátku byl tento char ale hodně křehký, stejně tak Fire Golem. Cestou k Radamentovi mě několikrát málem sundali, protože jsem si nedával pozor a zcela ignoroval fakta ohledně mých ne zrovna bíle označených rezistů. U Radamenta samotného jsem narazil na jev v Diablu mnou viděný snad poprvé: doprovázely ho dva bosspacky, a ne ledajaký. Dual Enchanted, mana burn, cursed a další. Nejhorší bylo, že jsem je zprvu jako samostatné bosspacky ani nedokázal identifikovat, ale fullkou jsem se zachránil, jakmile jsem si uvědomil, co to na mě nalítlo (fire golem i mercyně zemřeli opravdu rychle). No, setřel jsem pot z čela, došel tam znovu a tentokrát už s rozvahou udělal, co jsem musel. Konečně jsem pak měl vymaxovaný CE, takže od dalších levlů jsem se soustředil už jen na Golem Mastery, aby byl Fire Golem něco platnej, jakmile překročil HP tak 1500, už jsem se cítil bezpečně. Zklamal mě jenom drop (zatím), téměř nepadaly rare, a unikáty nebo sety taky žádné. Vše se ale změnilo, jakmile jsem vlezl do Tal Rashových hrobek, a to v míře naprosto nevídané. Už v první mě pozdravila z truhly krásná kásterská sekyrka Spellsteel (uvažuji, že ji poskytnu paladinovi - ten tu decrepifu určitě rád využije). Ve druhé na mě vybafl z vybuchujícího kostráka éterický Ali Baba tulwar, a ve třetí z bosspacku u truhly další Isenhart meč (sám Káá, jenž zde byl přítomen, nedal nic). Ale také zde padl 4dírný bill, a já do ní udělal Insight. A hra se setsakramentsky zrychlila. Pak dlouho nic, ale v předposlední hrobce padla Cathan's maska a z Duriela, jenž si všímal hlavně Fire Golema, brnění Hawkmail a štít Whitstan's Guard. Dokončeno na levlu 48.
Convictor
I tento char jsem musel hodně přebudovat, ale nejprve jsem musel sejmout Radamenta, aby byl aspoň ten levl 39. Upgradnul jsem ten Hawkmail a nasadil ho místo Sigonu, dále jsem použil schovanou čelenku s +pala skills, životy, MF atd. a také další Sanders rukavice, které dal právě Radament. A pak jsem nasadil tu Spellsteel. No, dostat se až k Radamentovi bylo dost o hubu, neboť i tato postava byla rovněž téměř bez rezistů. Už ve 2. patře byl u vchodu trojitý bosspack, okolo něhož se motat bylo velmi nebezpečné, navíc jsem si o ty kostráky dával šlupky okolo 60-70 sám sobě. 533 života bylo v tu chvíli hrozně málo. Ani boj s Radamentem nebyla procházka růžovou zahradou, naštěstí jsem díky redemption mohl odklízet mrtvoly. Pak venku to už bylo o mnoho lepší, tam mám velký prostor k manévrování. Z truhly padl ve Dry Hills Nightsmoke pásek a ve Far Oasis z šampiona skaraba, který mě také značně potrápil, další Blacktongue. Na okraji Lost City dal boss další kuši Leadcrow a boss skákavců další Vidala's boty. V paláci jsem ve třetím patře narazil na problém - tři bosspacky okolo Fireeye, z toho ten tlustoprd měl FE+LE. Musel jsem ho zaparkovat, protože kdykoliv jsem ho poslal do hit recovery, měl jsem to za cca 400 života. Výbuch bych v žádném případě nepřežil. Další dva byli rovněž FE, ale už to bylo cursed a tak, což bylo snesitelnější. No, bosspacky tam dali další Tancred's Crowbill a kuši Hellcast. Z toho boje na velmi malém prostoru jsem byl tak vynervovaný, že jsem to raději poprvé s postavou předčasně přerušil a pokračoval až druhý den. V Arcane Sanctuary i ve hrobkách mě opět strašil tentýž problém, a to duální elementární enhanced. V údolí s hrobkami padl ze skaraba další Nokozan Relic. Prošel jsem všechny hrobky, ale tam jsem narážel jen na samé problémy, což byl téměř každý boss. Furt jsem musel lítat do města pro lahvičky a pro merce, a to šíleně zdržovalo, stejně tak boj musel být velice opatrný, protože obouruční paladin toho moc nevydrží (přestože má už přes 700 života). Nejhorší ale byli FE+druhý E kombo u vampýrů nebo tlustoprdů, protože jejich výbuchy dávaly potencionálně smrtící škody. Druhá nejhorší věc byla, že dropy byly rovny nule. Dokonce ani runy nepadaly. Až teprve prvá Tal Rashova hrobka dala Tearhaunch boty, které paladin s radostí nasadil, i když se připravil o lightning rezisty. Samotný boj s Durielem byl mlátit a chlastat. A drop? Konečně vůbec nějaká radost, a jaká za tohle martyrium. Padly z něj Hsarus botky a Isnhart meč a hlavně Raven Frost! Díky němu budu moci sundat na další akt Hawkmail a obléct mnohem lepší brnění, a třeba se hra za tohoto paladina, který bude ze všech sedmi asi nejobtížnější, o něco zpříjemní. Dokončeno na levlu 47.
Pasivanka
Naopak tento build jsem nepřebudovával vůbec, až na výměnu jednoho rare prstenu za crafted (hlavně lepší att. rating a životy a fire rezisty). Mercyně dostala novější Edge do siege bowu, který jsem našel v jedné z Tal Rashových hrobek až skoro v závěru hraní. Jinak zůstalo vše při starém. Velkým nebezpečím se ukázal být Holy Freeze Radament, který mě málem rozmáznul. Dále jsem měl srdce v krku po střetu s bosspackem dual enchanted skarabů, kdy životy lítaly nahoru dolů nehledě na rezisty. Jinak hra byla o mnoho rychlejší než za předchozí postavu, i díky Valkyríji, kterou se mi povedlo jednou vygenerovat s velmi vysokým dmg (zabíjela kolikrát i jen na 1 ránu, pradávný Kaa by mohl vyprávět) a k tomu s amplifou. Ta posloužila i na Duriela, který se díky Thorns o Valkyríju doslova sám rozmlátil za méně než minutu (a mohl to zvládnout klidně rychleji, kdyby neměla téměř vymaxoaná Valkyríja tak vysoké defense). Co se týče dropů, tak jsem sehnal pár slušných rezistových charmů, jinak to byl celý akt bída s nouzí. Nepadl ani jeden set, ani unikát, přestože jsem měl MF 42%. Zklamal i drop u Duriela, který dal jen samé rare věci, a všechny naprosto k ničemu i pro postavy, které by je jinak využily rády, mít tak mnohem lepší vlastnosti. I během postupu aktem jsem téměř neviděl ani rare předměty. Bylo to naprosté zklamání; doufal jsem aspoň v jednu věc v Tal Rashových hrobkách a taky nic). Dokončeno na levlu 48.
Firaga
Sorcce jsem dal jako pásek místo Infernalu Nightsmoke kvůli rezistům a mana returned. Abych vylepšil její MF skóre, dal jsem jí amuletové a botové Tancred kombo. A mercovi jsem složil krásného Spirita, aby to lépe odsýpalo. Jaký byl průběh? V pohodě po celý akt. Fire immune kostěné mágy u Radamenta pořešil z mé strany Static Field a zbytek zvládl cold iron wolf merc na jednu ránu. Jedinou horkou chvilku jsem zažil v Maggot Lairu, kde jsem nerozvážně použil teleport naslepo a portnul jsem se přímo do bosspacku skarabů CE+Cursed... ve vteřině životy sletěly ze skoro 500 na jen asi 50. Zásoba rejuvek naštěstí stačila, ale merc to měl v ani ne vteřině za sebou. Jinak se nic mimořádného nedělo. Akorát jsem měl trochu potíž s Durielem. Ten oheň na něj nepůsobil tak silně jak jsem doufal. No, každopádně je tohle zatím rychlostní rekordmanka. Z dropů, kterých bylo díky 155 MF hafo, ač jsem většinou sehnal předměty, co už sedmice statečných má: V Sewers z jednoho kostráka Sigon's helma (první ze tří). Pak v Rocky Waste z nějakého skaraba další String of Ears (11% redukce, MDR 10), ve Stony Tomb dal bossák druhou Berserker Hatchet, opodál ve druhém patře jiný boss mumií v místě, kde je asi 8 sarkofágů, Angelic brnění a jeden ze sarkofágů Manald Heal prsten. Zavítal jsem i do hrobky, kde bývá Horadrická kostka. Jeden kostrák mi tam dal další Sanders rukavice. V oáze dal brouk Beetleburst Isenhart helmu a v tunelech padlo Isenhart brnění. Od té doby nepadalo dlouho nic. Až v Arcane Sanctuary nějaký minion dal další Sigon's helmu. V Tal Rashových hrobkách jsem byl poněkud zklamaný, až na poslední dvě. Předposlední mě obdarovala díky tomu, že jsem se nevykašlal na sarkofág, Goldskin brněním. A v pravé se to zase roztočilo. Dva bossáci dali už třetí Sigon's helmu a Stormeye scepter. Jiný bosspack v téže hrobce dal Woestave a sám Duriel mi zkompletoval Hsarus páskem tento set. Dokončeno na levlu 48.
Hajnej
Tady jsem neměnil prakticky nic, jenom merce, aby měl Might, a upgradnul jsem mu unikátní píku i brnění na exceptional verze. Prostě jsem vyčaroval zvířata a šel to kosit Skystrikem. S jen 300 životy jsem musel být opatrný při každém střetu se střelci, neboť cyklón není všelék. Dost mě vyděsilo, když merc ukvrdlal nějakého bosse, aniž bych mu zkontroloval staty, a sežehla mě náhle ledová nova. Cyklón ji sice celou požral a pak jsem přišel jen o asi 50 života, ale i tak mi zatrnulo. Opatnosti nebylo nazbyt ani při dual enchanted bosspacích. Ačkoliv jsem měl MF 61, našel jsem jenom dva nálezy. V Ancient Tunelech exceptional macátko Fleshrender (díky kterému člověk trochu zalituje, že nejel psa nebo medvěda) a Cathan's Seal prsten. Jinak nic, třebaže jsem projel jako vždy i všechny Tal Rashovy hrobky, kde zvířata a merc se starali o kostry a já o unravelery. Duriela jsem zpacifikoval medvědem, ale i tak mi připadalo, že se bitva dost táhla. Dokončeno na levlu 47.
Berserker
Barbarovi jsem nahodil druhou Berserker sekyrku a šel jsem na věc. A šlo hned do tuhého, neboť mě cestou k Radamentovi hned několikrát málem odkráglovali. Naštěstí za mě merc mnohokrát položil život. Sám Radament mě kritnul a dal mi ten nechutně velkej jedovej útok, kdy mi zmizelo přes 100 života za sekundu. No, venku z města to bylo už lepší, ale i tak jsem si musel dávat pozor. Sice jsem měl po nařvání 600-700 života a merc skoro 1000, ale i tak cursed, extra strong a další chuťovky bolely. Strašný byl také fakt, že jsem měl jen zhruba 55% šanci na zásah, postupem času se to pak ke konci zlepšilo na skoro 80 %, ale to bylo tím, že jsem byl zřejmě dost podlevlovanej, neboť attack rating kolem 1500 není zas až tak málo. V Tal Rashových hrobkách jsem ale narazil na pořádný zádrhel. V jedné místnosti dva bosspacky unravelerů, doprovázené pakem unravelerů šampionů. Cursed samozřejmě nechybělo...roztahat a kvrdlat tak 15 minut toto. A 15x jít oživit merce. No, pak bitva s Durielem trvala také víc než 10 minut (zde zase jen 60% šance na zásah Duriho a dmg cca 80-320 také není nic moc). Šel jen po mně, dobytek, ale aspoň jsem nemusel merce chodit oživovat a jen dvakrát jsem šel pro lahvičky. A dropy? Boss skákavce dal v Dry Hills další Sander's rukavice. V jedné falešné Tal Rashově hrobce boss tlustoprdů Civerbs žezlo, pak v jiné falešné hrobce padlo z nějakého kostráka další brnění Hawkmail. Putovalo to na merce, upgradnuté na exceptional verzi. Dosud, když byl zmražený, tak to bylo jako bych ho neměl vůbec. Od teď to byla jiná písnička. A Duriel dal Sanders hůlku. Dokončeno na levlu 46.
Sentinelka
Za tento char bylo hraní ze všech nejjednodušší. Nasadil jsem ten Hsarus pásek, abych měl kompletní set, pak koupil might merce, kterému jsem dal Woestave a věci s celkem +120 life, a šel na to. Někde to trochu drhlo kvůli vysokým hápéčkům nebo odolnostech (a jedné imunitě to physical), jinak to šlo jako na drátku. Nedostal jsem se ani jednou do ohrožení života. Přestal jsem maxovat blade shield a rozhodl jsem se něco udělat s Shadow Masteryní, jelikož na levlu 3 byla každou chvíli mrtvá. Také jsem vyměnil zbraň, nasadil jsem Greater Talon, co byl +/- stejně silný jako dosavadní zbraň, ale měla dvě díry, kam jsem napral jewel a Ith runu, abych vylepšil DMG. A Duriel? Ten chcípl (když nepočítám Firagu a její static field, takže konvenčními metodami) ze všech nejrychleji, ani ne za minutu. Ty čepele byly ostré jako břitva a ten Might od merce jim fakt hodně pomáhá. Normálním útokem mám i tak DMG kolem 500, a čepele cca 300 a Blade Shield tak 250. To už něco s nepřítelem udělá. Co se týče dropů, dlouho nebylo nic, ale pak se to rozjelo, třebaže mám MF jen kolem 40. V harému dal jeden čtyřrukej helmu Howltusk a Summoner žezlo Rustlehandle. Pak v Tal Rashových hrobkách jsem od jednoho šampiona dostal Sigon's botky a od jednoho bosse opodál tamtéž ještě jedny. Pochlapil se i pradávný Kááčko, jenž byl tak laskav a obdaroval mě Aldur's Rhythm palcátem. V jiné hrobce padly z tlustoprda další Sanders rukavice a sám Duriel dal dva unikáty. Další Serpent Lord hůl a mercovi jsem dal Duskdeep helmu. Aby měl nějakou DMG redukci jako Hajného merc, ta pomáhá. Dokončeno na levlu 46.
SHRNUTÍ:
Pořadí pro 2. akt jsem určoval dle metodiky, že 1. jel ten, kdo ještě nejel první, druhý ten, kdo ještě nejel druhý, atd...
Nálezy:
Blacktongue 2x, Blood Crescent, Bloodfist 2x, Bloodrise, Bloodthief, Darkglow, Duskdeep, Felloak, Gleamscythe, Goldskin, Goreshovel 2x, Griswold's Edge, Hawkmail 2x, Hellcast, Hellclap, Hellplague, Howltusk, Ichorsting, Ironstone, Lance of Yaggai, Leadcrow 2x, Maelstrom, Nightsmoke, Pelta Lunata, Rakescar 2x, Raven Claw, Rusthandle, Serpent Lord 2x, Snakecord, Sparking Mail 2x, Steelclash, Stormeye, Stoutnail 2x, Swordback Hold, Tearhaunch, The Diggler, The General's Tan Do Li Ga, The Tannr Gorerod, Venom Ward 2x, Woestave
Blade of Ali Baba, Coldkill, Fleshrender, Skystrike, Spellsteel, String of Ears 2x
Manald Heal 2x, Nagelring, Nokozan Relic 2x, Raven Frost - Unikáty 63x (21x 2. akt)
Angelic Wings, Angelic Halo, Angelic Mantle 2x, Angelic Sickle - Arcanna's Flesh, Arcanna's Head, Arcanna's Deathwand - Arctic Binding 3x - Berserker's Hatchet 2x, Berserker's Hauberk 2x - Cathan's Seal 2x, Cathan's Visage, Cathan's Mesh 3x - Civerb's Cudgel 2x - Cleglaw's Pincers, Cleglaw's Claw 2x, Cleglaw's Tooth 2x - Hsarus' Iron Stay, Hsarus' Iron Fist, Hsarus' Iron Heel 4x - Infernal Sign 3x - Isenhart's Horns 4x, Isenhart's Case 2x, Isenhart's Lightbrand 6x - Milabrega's Diadem, Milabrega's Rod 2x, Milabrega's Orb 3x - Sigon's Sabot 2x, Sigon's Shelter, Sigon's Visor 4x, Sigon's Gage 3x - Tancred's Weird, Tancred's Hobnails 2x, Tancred's Crowbill 2x - Vidala's Ambush, Vidala's Fetlock 2x
Aldur's Rhythm - Whitstan's Guard - Sander's Superstition, Sander's Taboo 6x - Trang-Oul's Claws - Rite of Passage 2x - Sety 85x (25x 2. akt)
El 28x, Eld 10x, Tir 27x, Nef 16x, Eth 23x, Ith 14x, Tal 35x, Ral 27x, Ort 22x, Thul 16x, Amn 19x, Sol 8x, Shael 7x, Dol 9x, Hel 3x, Jo 1x, Lum 1x, Ko 0x, Fal 1x - Runy 267x (52x 2. akt)
Ancients' Pledge, Edge 2x, Insight, Leaf, Lore 2x, Malice 2x, Spirit 2x, Stealth 2x - Runová slova 13x (4x 2. akt)
Goreman
Tento char jsem celkem dost přebudoval. Odebral jsem mu Tancred věci a dal mu místo amuletu Angelic (tedy ohromný nárůst HP, +skill a něco k rezistům na fire) a na místo bot Rite of Passage. Také jsem mu dal ten manový rare prsten. Výsledkem bylo nižší MF, ale, jak se ukázalo později, vůbec nebylo na škodu, ba právě naopak. Na začátku byl tento char ale hodně křehký, stejně tak Fire Golem. Cestou k Radamentovi mě několikrát málem sundali, protože jsem si nedával pozor a zcela ignoroval fakta ohledně mých ne zrovna bíle označených rezistů. U Radamenta samotného jsem narazil na jev v Diablu mnou viděný snad poprvé: doprovázely ho dva bosspacky, a ne ledajaký. Dual Enchanted, mana burn, cursed a další. Nejhorší bylo, že jsem je zprvu jako samostatné bosspacky ani nedokázal identifikovat, ale fullkou jsem se zachránil, jakmile jsem si uvědomil, co to na mě nalítlo (fire golem i mercyně zemřeli opravdu rychle). No, setřel jsem pot z čela, došel tam znovu a tentokrát už s rozvahou udělal, co jsem musel. Konečně jsem pak měl vymaxovaný CE, takže od dalších levlů jsem se soustředil už jen na Golem Mastery, aby byl Fire Golem něco platnej, jakmile překročil HP tak 1500, už jsem se cítil bezpečně. Zklamal mě jenom drop (zatím), téměř nepadaly rare, a unikáty nebo sety taky žádné. Vše se ale změnilo, jakmile jsem vlezl do Tal Rashových hrobek, a to v míře naprosto nevídané. Už v první mě pozdravila z truhly krásná kásterská sekyrka Spellsteel (uvažuji, že ji poskytnu paladinovi - ten tu decrepifu určitě rád využije). Ve druhé na mě vybafl z vybuchujícího kostráka éterický Ali Baba tulwar, a ve třetí z bosspacku u truhly další Isenhart meč (sám Káá, jenž zde byl přítomen, nedal nic). Ale také zde padl 4dírný bill, a já do ní udělal Insight. A hra se setsakramentsky zrychlila. Pak dlouho nic, ale v předposlední hrobce padla Cathan's maska a z Duriela, jenž si všímal hlavně Fire Golema, brnění Hawkmail a štít Whitstan's Guard. Dokončeno na levlu 48.
Convictor
I tento char jsem musel hodně přebudovat, ale nejprve jsem musel sejmout Radamenta, aby byl aspoň ten levl 39. Upgradnul jsem ten Hawkmail a nasadil ho místo Sigonu, dále jsem použil schovanou čelenku s +pala skills, životy, MF atd. a také další Sanders rukavice, které dal právě Radament. A pak jsem nasadil tu Spellsteel. No, dostat se až k Radamentovi bylo dost o hubu, neboť i tato postava byla rovněž téměř bez rezistů. Už ve 2. patře byl u vchodu trojitý bosspack, okolo něhož se motat bylo velmi nebezpečné, navíc jsem si o ty kostráky dával šlupky okolo 60-70 sám sobě. 533 života bylo v tu chvíli hrozně málo. Ani boj s Radamentem nebyla procházka růžovou zahradou, naštěstí jsem díky redemption mohl odklízet mrtvoly. Pak venku to už bylo o mnoho lepší, tam mám velký prostor k manévrování. Z truhly padl ve Dry Hills Nightsmoke pásek a ve Far Oasis z šampiona skaraba, který mě také značně potrápil, další Blacktongue. Na okraji Lost City dal boss další kuši Leadcrow a boss skákavců další Vidala's boty. V paláci jsem ve třetím patře narazil na problém - tři bosspacky okolo Fireeye, z toho ten tlustoprd měl FE+LE. Musel jsem ho zaparkovat, protože kdykoliv jsem ho poslal do hit recovery, měl jsem to za cca 400 života. Výbuch bych v žádném případě nepřežil. Další dva byli rovněž FE, ale už to bylo cursed a tak, což bylo snesitelnější. No, bosspacky tam dali další Tancred's Crowbill a kuši Hellcast. Z toho boje na velmi malém prostoru jsem byl tak vynervovaný, že jsem to raději poprvé s postavou předčasně přerušil a pokračoval až druhý den. V Arcane Sanctuary i ve hrobkách mě opět strašil tentýž problém, a to duální elementární enhanced. V údolí s hrobkami padl ze skaraba další Nokozan Relic. Prošel jsem všechny hrobky, ale tam jsem narážel jen na samé problémy, což byl téměř každý boss. Furt jsem musel lítat do města pro lahvičky a pro merce, a to šíleně zdržovalo, stejně tak boj musel být velice opatrný, protože obouruční paladin toho moc nevydrží (přestože má už přes 700 života). Nejhorší ale byli FE+druhý E kombo u vampýrů nebo tlustoprdů, protože jejich výbuchy dávaly potencionálně smrtící škody. Druhá nejhorší věc byla, že dropy byly rovny nule. Dokonce ani runy nepadaly. Až teprve prvá Tal Rashova hrobka dala Tearhaunch boty, které paladin s radostí nasadil, i když se připravil o lightning rezisty. Samotný boj s Durielem byl mlátit a chlastat. A drop? Konečně vůbec nějaká radost, a jaká za tohle martyrium. Padly z něj Hsarus botky a Isnhart meč a hlavně Raven Frost! Díky němu budu moci sundat na další akt Hawkmail a obléct mnohem lepší brnění, a třeba se hra za tohoto paladina, který bude ze všech sedmi asi nejobtížnější, o něco zpříjemní. Dokončeno na levlu 47.
Pasivanka
Naopak tento build jsem nepřebudovával vůbec, až na výměnu jednoho rare prstenu za crafted (hlavně lepší att. rating a životy a fire rezisty). Mercyně dostala novější Edge do siege bowu, který jsem našel v jedné z Tal Rashových hrobek až skoro v závěru hraní. Jinak zůstalo vše při starém. Velkým nebezpečím se ukázal být Holy Freeze Radament, který mě málem rozmáznul. Dále jsem měl srdce v krku po střetu s bosspackem dual enchanted skarabů, kdy životy lítaly nahoru dolů nehledě na rezisty. Jinak hra byla o mnoho rychlejší než za předchozí postavu, i díky Valkyríji, kterou se mi povedlo jednou vygenerovat s velmi vysokým dmg (zabíjela kolikrát i jen na 1 ránu, pradávný Kaa by mohl vyprávět) a k tomu s amplifou. Ta posloužila i na Duriela, který se díky Thorns o Valkyríju doslova sám rozmlátil za méně než minutu (a mohl to zvládnout klidně rychleji, kdyby neměla téměř vymaxoaná Valkyríja tak vysoké defense). Co se týče dropů, tak jsem sehnal pár slušných rezistových charmů, jinak to byl celý akt bída s nouzí. Nepadl ani jeden set, ani unikát, přestože jsem měl MF 42%. Zklamal i drop u Duriela, který dal jen samé rare věci, a všechny naprosto k ničemu i pro postavy, které by je jinak využily rády, mít tak mnohem lepší vlastnosti. I během postupu aktem jsem téměř neviděl ani rare předměty. Bylo to naprosté zklamání; doufal jsem aspoň v jednu věc v Tal Rashových hrobkách a taky nic). Dokončeno na levlu 48.
Firaga
Sorcce jsem dal jako pásek místo Infernalu Nightsmoke kvůli rezistům a mana returned. Abych vylepšil její MF skóre, dal jsem jí amuletové a botové Tancred kombo. A mercovi jsem složil krásného Spirita, aby to lépe odsýpalo. Jaký byl průběh? V pohodě po celý akt. Fire immune kostěné mágy u Radamenta pořešil z mé strany Static Field a zbytek zvládl cold iron wolf merc na jednu ránu. Jedinou horkou chvilku jsem zažil v Maggot Lairu, kde jsem nerozvážně použil teleport naslepo a portnul jsem se přímo do bosspacku skarabů CE+Cursed... ve vteřině životy sletěly ze skoro 500 na jen asi 50. Zásoba rejuvek naštěstí stačila, ale merc to měl v ani ne vteřině za sebou. Jinak se nic mimořádného nedělo. Akorát jsem měl trochu potíž s Durielem. Ten oheň na něj nepůsobil tak silně jak jsem doufal. No, každopádně je tohle zatím rychlostní rekordmanka. Z dropů, kterých bylo díky 155 MF hafo, ač jsem většinou sehnal předměty, co už sedmice statečných má: V Sewers z jednoho kostráka Sigon's helma (první ze tří). Pak v Rocky Waste z nějakého skaraba další String of Ears (11% redukce, MDR 10), ve Stony Tomb dal bossák druhou Berserker Hatchet, opodál ve druhém patře jiný boss mumií v místě, kde je asi 8 sarkofágů, Angelic brnění a jeden ze sarkofágů Manald Heal prsten. Zavítal jsem i do hrobky, kde bývá Horadrická kostka. Jeden kostrák mi tam dal další Sanders rukavice. V oáze dal brouk Beetleburst Isenhart helmu a v tunelech padlo Isenhart brnění. Od té doby nepadalo dlouho nic. Až v Arcane Sanctuary nějaký minion dal další Sigon's helmu. V Tal Rashových hrobkách jsem byl poněkud zklamaný, až na poslední dvě. Předposlední mě obdarovala díky tomu, že jsem se nevykašlal na sarkofág, Goldskin brněním. A v pravé se to zase roztočilo. Dva bossáci dali už třetí Sigon's helmu a Stormeye scepter. Jiný bosspack v téže hrobce dal Woestave a sám Duriel mi zkompletoval Hsarus páskem tento set. Dokončeno na levlu 48.
Hajnej
Tady jsem neměnil prakticky nic, jenom merce, aby měl Might, a upgradnul jsem mu unikátní píku i brnění na exceptional verze. Prostě jsem vyčaroval zvířata a šel to kosit Skystrikem. S jen 300 životy jsem musel být opatrný při každém střetu se střelci, neboť cyklón není všelék. Dost mě vyděsilo, když merc ukvrdlal nějakého bosse, aniž bych mu zkontroloval staty, a sežehla mě náhle ledová nova. Cyklón ji sice celou požral a pak jsem přišel jen o asi 50 života, ale i tak mi zatrnulo. Opatnosti nebylo nazbyt ani při dual enchanted bosspacích. Ačkoliv jsem měl MF 61, našel jsem jenom dva nálezy. V Ancient Tunelech exceptional macátko Fleshrender (díky kterému člověk trochu zalituje, že nejel psa nebo medvěda) a Cathan's Seal prsten. Jinak nic, třebaže jsem projel jako vždy i všechny Tal Rashovy hrobky, kde zvířata a merc se starali o kostry a já o unravelery. Duriela jsem zpacifikoval medvědem, ale i tak mi připadalo, že se bitva dost táhla. Dokončeno na levlu 47.
Berserker
Barbarovi jsem nahodil druhou Berserker sekyrku a šel jsem na věc. A šlo hned do tuhého, neboť mě cestou k Radamentovi hned několikrát málem odkráglovali. Naštěstí za mě merc mnohokrát položil život. Sám Radament mě kritnul a dal mi ten nechutně velkej jedovej útok, kdy mi zmizelo přes 100 života za sekundu. No, venku z města to bylo už lepší, ale i tak jsem si musel dávat pozor. Sice jsem měl po nařvání 600-700 života a merc skoro 1000, ale i tak cursed, extra strong a další chuťovky bolely. Strašný byl také fakt, že jsem měl jen zhruba 55% šanci na zásah, postupem času se to pak ke konci zlepšilo na skoro 80 %, ale to bylo tím, že jsem byl zřejmě dost podlevlovanej, neboť attack rating kolem 1500 není zas až tak málo. V Tal Rashových hrobkách jsem ale narazil na pořádný zádrhel. V jedné místnosti dva bosspacky unravelerů, doprovázené pakem unravelerů šampionů. Cursed samozřejmě nechybělo...roztahat a kvrdlat tak 15 minut toto. A 15x jít oživit merce. No, pak bitva s Durielem trvala také víc než 10 minut (zde zase jen 60% šance na zásah Duriho a dmg cca 80-320 také není nic moc). Šel jen po mně, dobytek, ale aspoň jsem nemusel merce chodit oživovat a jen dvakrát jsem šel pro lahvičky. A dropy? Boss skákavce dal v Dry Hills další Sander's rukavice. V jedné falešné Tal Rashově hrobce boss tlustoprdů Civerbs žezlo, pak v jiné falešné hrobce padlo z nějakého kostráka další brnění Hawkmail. Putovalo to na merce, upgradnuté na exceptional verzi. Dosud, když byl zmražený, tak to bylo jako bych ho neměl vůbec. Od teď to byla jiná písnička. A Duriel dal Sanders hůlku. Dokončeno na levlu 46.
Sentinelka
Za tento char bylo hraní ze všech nejjednodušší. Nasadil jsem ten Hsarus pásek, abych měl kompletní set, pak koupil might merce, kterému jsem dal Woestave a věci s celkem +120 life, a šel na to. Někde to trochu drhlo kvůli vysokým hápéčkům nebo odolnostech (a jedné imunitě to physical), jinak to šlo jako na drátku. Nedostal jsem se ani jednou do ohrožení života. Přestal jsem maxovat blade shield a rozhodl jsem se něco udělat s Shadow Masteryní, jelikož na levlu 3 byla každou chvíli mrtvá. Také jsem vyměnil zbraň, nasadil jsem Greater Talon, co byl +/- stejně silný jako dosavadní zbraň, ale měla dvě díry, kam jsem napral jewel a Ith runu, abych vylepšil DMG. A Duriel? Ten chcípl (když nepočítám Firagu a její static field, takže konvenčními metodami) ze všech nejrychleji, ani ne za minutu. Ty čepele byly ostré jako břitva a ten Might od merce jim fakt hodně pomáhá. Normálním útokem mám i tak DMG kolem 500, a čepele cca 300 a Blade Shield tak 250. To už něco s nepřítelem udělá. Co se týče dropů, dlouho nebylo nic, ale pak se to rozjelo, třebaže mám MF jen kolem 40. V harému dal jeden čtyřrukej helmu Howltusk a Summoner žezlo Rustlehandle. Pak v Tal Rashových hrobkách jsem od jednoho šampiona dostal Sigon's botky a od jednoho bosse opodál tamtéž ještě jedny. Pochlapil se i pradávný Kááčko, jenž byl tak laskav a obdaroval mě Aldur's Rhythm palcátem. V jiné hrobce padly z tlustoprda další Sanders rukavice a sám Duriel dal dva unikáty. Další Serpent Lord hůl a mercovi jsem dal Duskdeep helmu. Aby měl nějakou DMG redukci jako Hajného merc, ta pomáhá. Dokončeno na levlu 46.
SHRNUTÍ:
Pořadí pro 2. akt jsem určoval dle metodiky, že 1. jel ten, kdo ještě nejel první, druhý ten, kdo ještě nejel druhý, atd...
Nálezy:
Blacktongue 2x, Blood Crescent, Bloodfist 2x, Bloodrise, Bloodthief, Darkglow, Duskdeep, Felloak, Gleamscythe, Goldskin, Goreshovel 2x, Griswold's Edge, Hawkmail 2x, Hellcast, Hellclap, Hellplague, Howltusk, Ichorsting, Ironstone, Lance of Yaggai, Leadcrow 2x, Maelstrom, Nightsmoke, Pelta Lunata, Rakescar 2x, Raven Claw, Rusthandle, Serpent Lord 2x, Snakecord, Sparking Mail 2x, Steelclash, Stormeye, Stoutnail 2x, Swordback Hold, Tearhaunch, The Diggler, The General's Tan Do Li Ga, The Tannr Gorerod, Venom Ward 2x, Woestave
Blade of Ali Baba, Coldkill, Fleshrender, Skystrike, Spellsteel, String of Ears 2x
Manald Heal 2x, Nagelring, Nokozan Relic 2x, Raven Frost - Unikáty 63x (21x 2. akt)
Angelic Wings, Angelic Halo, Angelic Mantle 2x, Angelic Sickle - Arcanna's Flesh, Arcanna's Head, Arcanna's Deathwand - Arctic Binding 3x - Berserker's Hatchet 2x, Berserker's Hauberk 2x - Cathan's Seal 2x, Cathan's Visage, Cathan's Mesh 3x - Civerb's Cudgel 2x - Cleglaw's Pincers, Cleglaw's Claw 2x, Cleglaw's Tooth 2x - Hsarus' Iron Stay, Hsarus' Iron Fist, Hsarus' Iron Heel 4x - Infernal Sign 3x - Isenhart's Horns 4x, Isenhart's Case 2x, Isenhart's Lightbrand 6x - Milabrega's Diadem, Milabrega's Rod 2x, Milabrega's Orb 3x - Sigon's Sabot 2x, Sigon's Shelter, Sigon's Visor 4x, Sigon's Gage 3x - Tancred's Weird, Tancred's Hobnails 2x, Tancred's Crowbill 2x - Vidala's Ambush, Vidala's Fetlock 2x
Aldur's Rhythm - Whitstan's Guard - Sander's Superstition, Sander's Taboo 6x - Trang-Oul's Claws - Rite of Passage 2x - Sety 85x (25x 2. akt)
El 28x, Eld 10x, Tir 27x, Nef 16x, Eth 23x, Ith 14x, Tal 35x, Ral 27x, Ort 22x, Thul 16x, Amn 19x, Sol 8x, Shael 7x, Dol 9x, Hel 3x, Jo 1x, Lum 1x, Ko 0x, Fal 1x - Runy 267x (52x 2. akt)
Ancients' Pledge, Edge 2x, Insight, Leaf, Lore 2x, Malice 2x, Spirit 2x, Stealth 2x - Runová slova 13x (4x 2. akt)