HC - Project Avengers (1.13)

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
Neposunuse
Gorebelly
Příspěvky:390
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od Neposunuse » 08.09.2015, 11:09 hod.

Taky o tom vím svoje. Právě běhám Ancient Tunnels a už skoro 400 runů mi nepadl žádný TC 87 ani HR. :OXO Už mi to začíná lézt na budku a přemýšlím o změně mapy... :-|
SC (Blizzna)/HC (Zerk) Grál:
Unikátní předměty 99,21 % (-2) Tyrael's Might, The Cranium Basher
Setové předměty 100 %
Runy 96,97 % (-1) Zod

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od Fraxinus » 08.09.2015, 12:25 hod.

Teda, to je solidní výkon. ;)
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od RIP » 08.09.2015, 12:33 hod.

Diky Fraxi ;) Vim, ze to neni Tvuj salek kafe, proto takovy komentar potesi dvojnasob ;)

@Neposunuse: To znam, ale pokud je ta mapa fakt dobra, tak bych to nedelal, ono se to zase zlomi ;) Btw., koukal jsem, ze Ti chyi jen 11 uniku a ZOD, kterepak to jsou?Uz si docela blizko :lol: , ted jen tak 50k runu a je gral doma :lol:

Uživatelský avatar
Neposunuse
Gorebelly
Příspěvky:390
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od Neposunuse » 08.09.2015, 20:48 hod.

RIP: Co mi chybí? Tak je to 1) Stormlash, 2) Mang Song's Lesson, 3) Griffon's Eye, 4) Stormspire, 5) Executioner's Justice, 6) Shadowdancer, 7) Death's Web, 8) The Cranium Basher, 9) Death Cleaver, 10) samozřejmě Tyrael's Might a 11) prsten Bul-Katho's. Bane Ash se mi nakonec po určitém úsilí na Normal podařilo nalézt :D Takže teď už jen opravdové chuťky >:D

Ok, budu čekat na ten zlom a budou doufat, že po 50 000 runech budu mít vše 8-)

Edit: Jen doplňuji, že můj grál je kombinace HC/SC. Na SC běhám s Blizznou a na HC se Zerkem ;)
SC (Blizzna)/HC (Zerk) Grál:
Unikátní předměty 99,21 % (-2) Tyrael's Might, The Cranium Basher
Setové předměty 100 %
Runy 96,97 % (-1) Zod

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od RIP » 09.09.2015, 05:58 hod.

Ja myslel spis dalsich 50k :lol: Co si pamatuju, Hrus udelal asi 15k runu v Tunelech, nez mu droplo vsechno, a to nevim, kolik dalsich, celkove neni moc lidi, co gral poskladalo, to uz je vic i 99tek ;)

Tunely jsou lokace, kde jsem ztravil nejmin casu...V dobach pred 1.13 to byla nejlepsi lokace pro nalezeni vsech itemu, ted je to diky uber RWs vyrovnanejsi, a variabilnejsi...Jde o to se tou hrou aspon trochu bavit a zaroven hledat, jinak je to pouze ubijejici...Ale co si budem nalhavat, sehnat gral je monotonni drina vyzadujici dost stesti...Tak doufam, ze se nam darit bude ;)

Uživatelský avatar
Neposunuse
Gorebelly
Příspěvky:390
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od Neposunuse » 09.09.2015, 20:51 hod.

Jj, dalších 50 000 runů, to jsem taky tak myslel 8-) Přesně tak, hra musí bavit, proto potřebuju střídat lokace a charaktery a nejsem schopen dát např. 2000 tunelových runů v kuse, ale musím to něčím proložit, aby mě to neumořilo >:D
SC (Blizzna)/HC (Zerk) Grál:
Unikátní předměty 99,21 % (-2) Tyrael's Might, The Cranium Basher
Setové předměty 100 %
Runy 96,97 % (-1) Zod

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od RIP » 12.10.2015, 13:38 hod.

Je zvlastni, jak se v zivote muze zmenit obrovska radost v nevyslovne znechuceni a smutek...O jeden run mene, a mohl jsem pouze postovat krasny nalez z Pitu, takhle musim bohuzel konstatovat, ze Furyzonka Herjotur na lvl 88 a jeji merc, a hlavne tezko vydrene Infinity + Enigma + Fortitude jsou pryc :cry: :cry: :cry: ...Moje nejlepsi CtA (+4) taky, to uz vlastne ani nepocitam :cry:

O to horsi je to fakt, ze doted se nestalo nic, co by ji jen sundalo pulku zivota, natoz cely, a tak jeji ztrata behem dvou sekund byla tak necekana, ze jsem vlastne ani nezareagoval...Zabili ji dva gangy - kostlivi magove s Conviction + kostlivi lucistnici, oboji samozrejme imunni na Lightning (tedy aspon ten Boss lucistniku byl)...Ztrata je to o to horsi, ze jsem ji stavel tak, aby byla nejen silna v utoku, ale i obrane, mela s pomoci merce 7k defense, 38%PDR atd, bohuzel jsem podcenil efekt nepratelske Convinction, ktera navic, pokud ji ma i Vas merc neni videt :cry:

Co mam dal psat, myslim, ze to nema cenu, 90% nejdrazsiho equipu, kterej jsem shanel 3 roky je fuc...Vice asi netreba dodavat...

Jo, ty radosti, ikdyz ted spis k vzteku - Stone crusher - jak jinak, Shaeffers je zaklete :OXO :OXO , Griswolds cepica, Trangs belt a BER - ta je zachranena...I tak jsem o svetelne roky zpatky a bez chuti pokracovat, protoze bez Enigmy a Infinity se Enigma a Infinity spatne skladaji :roll:

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od Welwet » 12.10.2015, 19:14 hod.

RIP: hodně nás to zná..není to po prvé, ani naposled...R.I.P.. :wave:

Asman
Doom Knight
Příspěvky:466
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od Asman » 18.10.2015, 19:31 hod.

Rip. Nezbývá než popřát mnoho štěstí s dalšími postavami. Já skládám bez Enigmy a Infinity celou dobu co hraju, ani Infinity bych ze všeho co mám neposkládal. Však ono ti to v LK hned napadá, pro tebe to bude "jen" těch 1500 runů na Infinity ;) . Hodně štěstí.

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od RIP » 19.10.2015, 21:18 hod.

@Asman: Diky za pozitivni prispevek, ale ani pri prumernem stesti, ktere ted absolutne nemam, nebudu zpatky driv, jak za rok, a otazkou je, jestli to ma vubec cenu se porad takhle s necim s*at, kdyz se to behem sekund v ho*no obrati :roll: Me totiz neprijde zrovna zabavne si dat dalsich 5-7k LK jen proto, abych se vratil do bodu, kde uz jsem byl ;)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od Fraxinus » 20.10.2015, 14:46 hod.

To byla šílená smůla. :(
Tak hodně štěstí v dalším lovu, až ta frustrace přejde.

Zkusím taky něco přidat: vykašli se na LK runy a tak, ale snaž se tu hru užít trochu jinačím způsobem, a ty věci napadají taky....třeba opakovat dokola full cleary všech 5 aktů. Zkoušel to někdo vůbec někdy? Myslím, že s postupným sílením postavy můžeš pak zvedat i players a věci i potřebné runy popadají. A člověk si při tom podle mého názoru užije víc zábavy než běhat furt dokola ty samé lokality.

Ostatně, napadlo mě udělat takové srovnání.....časové. Kolik zabere časově, než ti to napadá v LK, a než ti to napadá, když projíždíš všechny akty.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od RIP » 20.10.2015, 19:27 hod.

Diky Fraxi ;)

Tvuj navrh je rozhodne zajimavy a vylucuje z vecneho behani aspekt, ktery je na nem nejhorsi - nudu...Bohuzel to ma i sve stinne stranky...Aby charakter mohl efektivne zabijet vsude, potrebuje

a) prakticky nepotkavat imunni ci mit efektivni alternativu na jejich zabiti
b) predchozi vede k predpokladu, ze mas perfektne pripravenou vybavu dopredu, coz ja ted nejspis nemam

Ale privedl jsi me takto na jinou myslenku - zkusim hrat charakter self-twincked, tedy bude smet pouzivat JEN to, co si sam vydobude/najde, lvl 1 az pokud mozno 99 :lol: , a schvalne kolik % gralu takto najde...Predem ale upozornuju, ze nejspis zkusim pouze single pass pruchod ke Guardianovi, tady udelam soucet setu/uniku/run a pote zacnu behat ruzne lokace a uvidi se...Takto budu mit motivaci a kazdy nalez bude dulezity, jako na zacatku, ale nebudu pod casovym tlakem jako v MF untwinck turnajich, ktere maji stejne schema, ale jak rikam, je tam tlak a ten mi evidentne nevyhovuje...

Uz jsem si dokonce vybral charakter a build - bude to hybridni Java Lightning/Freeze zonka, presne tuhle alternativu za stejnych podminek uz jsem chtel vyzkouset po mem kolapsu v poslednim MF turnaji, a Ty jsi mi to Fraxi pripomnel, takze dik ;)

Uživatelský avatar
Abuzus
Minion of Destruction
Příspěvky:983
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Abuzus#2665
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od Abuzus » 21.10.2015, 09:12 hod.

Ajaj, to mně bolí za tebe. R.I.P.
Lighting/Freeze - to budeš mít oštěp i luk?
Greenhorn s duší Throwera

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od RIP » 21.10.2015, 17:44 hod.

Ano, ostep i luk, uz jsem ji takto hral, byl to jeden z mych prvnich Guardianu, a navic byla untwinck, takze podobnost je velka, jen ji potom budu rozvijet dal ;)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od Fraxinus » 21.10.2015, 18:12 hod.

A jak? 20 LF, 20 FrA, 20 Pierce, 20 ChS, a zbytek?
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od RIP » 21.10.2015, 19:26 hod.

V podstate jsi to napsal spravne - 20 LF, 20 CHS, 20Freeze arrow, 20 Cold arrow, 1+ Pierce...Nepojedu ani Valkyru, tim padem zadne uhyby, vse, co neni imunni na Cold se stejne nehybe, a ten zbytek se resi bud z dalky pomoci Fury, nebo jako Bossove pomoci CHS, samozrejme pak pomuze i merc a Decoy ;) Budu psat progres tady v HC pribezich, at me muzete prubezne sledovat, zacnu, az dohraju A1 Normal, zatim jsem zachranil Caina ;)

Edit: Obrovska vyhoda je, ze tenhle char je vlastne komplet kouzelnik, bojuje z dalky a potrebuje hlavne + skilly, a v podstate teoreticky neni nic, co by za pomoci merce z A2 nedokazala zabit ;)

Uživatelský avatar
Abuzus
Minion of Destruction
Příspěvky:983
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Abuzus#2665
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od Abuzus » 22.10.2015, 01:03 hod.

RIP píše:... a v podstate teoreticky neni nic, co by za pomoci merce z A2 nedokazala zabit ;)
tenhle přístup se mi líbí, já to mám skoro stejné: ...a v podstate není nic, co by mně na Hell nedokázalo zabít :-)
Greenhorn s duší Throwera

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od RIP » 22.10.2015, 18:10 hod.

Taky jsem se takhle cejtil a jak to dopadlo :roll:

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od RIP » 19.12.2015, 09:01 hod.

Konecne jsem se dostal k tomu, abych doplnil screeny a veci z turnaje, nynejsi hodnota gralu je na 96,6 %, tech poslednich 18 chybejicich veci jsem v prvnim postu vypsal, abyste vedeli, co mi v 1.13 chybi, pokud dany item naleznu, tak ho proste odmazu...Doufam, ze po pristim turnaji zase nejaky item zmizi ;)

Edit: Jinak se zda, ze maximalne kriticky je pro moje postavy lvl 88, z peti smrtaku na tomto lvlu byly tri :roll:

Uživatelský avatar
Kisuvka
Burning Soul
Příspěvky:644
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: HC - Project Avengers (1.13)

Příspěvek od Kisuvka » 15.01.2016, 15:02 hod.

Kolik hodin jsi u tohohle projektu strávil? Chybí Ti toho míň než mě :D
Lvl 99 challenge No vitality melee challenge
Diablo II od 30.11.2003 8:55, 7500+ h
Unikáty: 100% 8-)
Setovky: 100% 8-)
Runy: 100% 8-)
Slova: 95,2% (-4) 1x Sur, 6x Jah
Celkem: 99,4% (-4)

Odpovědět

Zpět na „HC příběhy“