Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334
Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od ZOMB » 11.07.2012, 17:35 hod.

Alfa verze se hraje už od neděle a myslím, že přišel čas na zhodnocení modu (alfa testery):

1) Oživilo to klasické D2?
2) Které změny si ceníte nejvíc a která potřebuje ještě poupravit?
3) Je obtížnost přijatelná?
4) Jak byste hodnotili hratelnost?
5) Jakým celkovým dojmem na vás mod působil?
6) Chcete plnou verzi? :D

...a samozřejmě dodejte cokoliv chcete
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Joko
Gorebelly
Příspěvky:217
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Gluttony#2845

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od Joko » 11.07.2012, 17:46 hod.

Tak já to vezmu po pořadě:
1)Určitě to oživilo D2.Crafting je výborný nápad a určitě by se dal nějak ještě vylepšit.
2)Crafting rozhodně + nová monstra jsou taky dobrý.Upravil bych možná ještě ty Mad Goat Many není zrovna příjemný být na LVL 14 a bát se příšery ve Stony Field.
3)Přijatelná je (i pro mladé hráče jako já :lol: ).Samozřejmě nějaký to upravení příšer by se hodilo viz. bod 2.
4)30 z 10 :lol:
5)Co bych řekl?Jedině snad , že teď nebudu dlouho hrát vanille verzi diabla.
6)100 z 10 mozkových buněk říká ano

EDIT:Je ale pravda , že nemohu zhodnotit vše , protože jsem před Stony Field :green: .
Naposledy upravil(a) Joko dne 11.07.2012, 17:57 hod., celkem upraveno 1 x.
"Žádnej bastard ještě nevyhrál válku tím, že by zemřel pro svojí zemi. Vyhrál ji tak, že donutil jinýho pitomce, aby on zemřel pro tu svou." - Gen. George S. Patton

Asman
Doom Knight
Příspěvky:466
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od Asman » 11.07.2012, 17:55 hod.

1) Určitě, už mě moc nebavilo běhat pořád dokola to samý kvůli lepším věcem.
2) Určitě aury u mobů, to se mi líbí. Dopilovat je potřeba obtížnost-viz další bod.
3) Na normal je to dost těžký, ale zabitelný(i pro celkem nováčka jako mě). Až na Andariel, hity za 200, v 1. aktu na p1 bez farmení dojde hráč k Andy na 13-15 levelu. Pokud by neměla extra fast, dala by se s rangedama, takhle se nedá bez smrti s ničím - na HC nehratelné.
4) Hratelnost 9/10 - odebral jsem 1 bod protože se po smrti, která není problém často naštvávám :)
5) Parádní změna, trošku výzva, některé mobky umějí dost zatopit.
6) O tom nemusíme diskutovat :), určitě ano!

Díky, že jsi mě zapojil do alfa testingu, užívám si každou minutu strávenou u tohoto modu.

Uživatelský avatar
bunneyx
Fallen Shaman
Příspěvky:58
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bunney#2517
Bydliště:Ostrava

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od bunneyx » 11.07.2012, 18:40 hod.

1) Určitě, hlavně chválím crafting systém :)
2) Jak jsem již zmínil tak crafting, i bosové jsou výborní
3) Celkem jo, ale jak jsem někde psal vrátil bych na zpátek blood moor, ted se mi to zdá težší ti upravení faleni, předtím když jsi běžel do denu a tam to v klidu pozabíjel se mi zdálo lepší, je to asi jen můj názor
4) Super, na alfu 10/10
5) Suprový těším se na pokračování
6) Ano 100%, ale po částech, třeba aktech, at na to dlouho nemusíme čekat, a aspon ti to pomůžeme doladit :)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od Fraxinus » 11.07.2012, 19:21 hod.

1) Oživilo to klasické D2? Ano. Nejvíc mě potěšilo ztížení obtížnosti a nové skilly bossů. Taky craft systém je velmi užitečný, ale zde se přikláním k názoru, že všeho moc škodí. Obávám se, aby nedošlo ke znepřehlednění craft systému.
2) Monstra. Zde je to balanční záležitost. S některými skilly a chary to jde báječně, s jinými zase velmi obtížně. Navíc od jistého levlu se to překlápí.
3) Ano.
4) 9/10. Trochu se obávám, aby to bylo znovuhratelné. Přeci jen tento mod může být vyčerpávající.
5) Snoubí se tu prvky Black Parade modu (obtížnost monster) a Zy-elu (který jsem sice nehrál, ale je znám svým craft systémem, na němž to do značné míry stojí)
6) No jasně ;)
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od Attia » 11.07.2012, 22:17 hod.

1) určitě ano a už dlouho jsem se v 1 aktu nebavil tak jako tady. až na detaily.
2) nejvíc je funny ten craft a nový vlastnosti, a zároveň by i potřebovaly upravit.
3) určitě ano, až na detaily nako man goati ve stonech ale proto je to alfa aby se to dopilovalo.
4) dobrá, ale zas bych to s tím ztížením nepřeháněl. možná je něčeho až moc. viz salvation u kostlivců (zbytečná) nebo extra mrazící ženský s lukem (až moc nehratelný pro melee chary).
5) zajimavým, oživujícím a pokud se dopiluje a budeš se mu věnovat tak myslím že se bude i hrávat...
6) tak určitě, záleží co vše ta plná verze bude obsahovat...

na konec bych chtěl jen dodat, že musím souhlasit s Fraxinusem ohledně těch receptů na crafty. Přijde mi že už se do toho začínáš až moc zamotávat (něco jde jen s desítkovejma esencema, něco jen s pětkovejma, něco jde kombinovat atd...) taky mi přijde zbytečný to až takhle moc dělit a drobnit. ztrácí to na přehlednosti a svým způsobem i na významu. moc velký rozdl mezi chipes a flawed craftama nevidim...třeba...

líbilo by se mi pár změn.
- štočky na esence nechat jen po 5ti. (desítkový zrušit) a jen ty pětkový by šli použít na crafty. (odpadá zjišťování na jakej craft potřebuješ spešl desítkový esence, na co pětkový a na co volný esence atd...). prostě by se používaly JEN ty štočky po pěti.
- možná bych vypustil chiped,flawed a flawless crafty a nechal jen ty s normal gemama (pro low lvl) a s PG...
- z rare itemů bych dal rozložením jen rare esence a na rare crafty používal taky jen rare esence.(při rozložení rare itemu bych dal šanci třeba 25% na rare esenci a 75% na magic)
- přidal recept např 5 magic esencí=1 rare esence
- přidal možnost rozebírat set a uniq itemy. setovej item dá se 100% šancí 1x rare esenci a uniq dá 1-3 rare esence
- zrušit z craftů aury. nebo je vyměnit za míň IMBA. def aura je dost silnej pomocník stejně jako redemption. nahradil bych to za Blessed aim/prayer/radnom rezist aura

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od Fraxinus » 11.07.2012, 23:09 hod.

Attia: dovolím si o komentář tvých nápadů: předně jsem rád, že nejsem jediný, kdo v craftech vidí možné problémy.

- ty esence po pěti jednoznačně skvělý nápad, už jen kvůli důvodům, co jsi vyjmenoval.
- crafty na chipped, flawed a flawless recepty bych nevypouštěl. Mají zde svůj význam. Navíc nepočítám s tím, že y ve finálním módu šly gemy kupovat. Teď tam jsou jen aby se neřeklo, když se to testuje (pro zkoušení receptů bych možná navrhnul dočasně gemy zlevnit tak 10x) Do konce normálu stejně moc perfect gemů ze hry mít nebudeme. Zde bych chtěl i apelovat na ostatní, ať zkouší hry hrát i bez těchto craftů, protože bych byl nerad, aby crafty byly mocnější volbou než normální rare, unikáty nebo sety nebo regulérní crafty.
- tady bych to nechal postaru, když musíš na lepší crafty stejně mít spoustu esencí. Navíc nerozumím tomu v té závorce, když před ní máš napsáno něco jiného.
- recept 5 magic => 1 rare esence je nesmysl v tomto podání, ale myšlenka to není úplně špatná.
- rozkládání setů a unikátních předmětů je dobrý nápad. Ještě bych do toho dal klidně crafty za 1 rare a 1 magickou esenci.
- s tímhle souhlasím a v jiném příspěvku jsem navrhoval, jak ty aury a jiné věci vyřešit jinak.

-------------------

Dále bych jen chtěl říct, že mi moc nevyhovují denní aktualizace. V podstatě dřív, než se s novou verzí módu vůbec sžiju, je tu hned další, která mnoho věcí hodně překopává. Lepší by bylo vydávat další verze třeba až po 3-4 dnech. Co na to ostatní?
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Asman
Doom Knight
Příspěvky:466
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od Asman » 12.07.2012, 07:22 hod.

S těmi aktualizacemi souhlasím, alespoň se stihne udělat víc věcí, ušetří to čas a budeme se mít na co těšit.
Jinak já jsem ještě craftit nezkoušel, žiju jen z dropů. A pokud by byly crafty výrazně lepší než normální věci, můžou se zvýšit požadavky na craft(např. 100 esencí na 1 věc, není problém sehnat a alespoň se budou mít hráči na co těšit při farmení).

Uživatelský avatar
Joko
Gorebelly
Příspěvky:217
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Gluttony#2845

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od Joko » 12.07.2012, 10:36 hod.

Já bych si taky dovolil reagovat na Attiu:
-já bych ty esence po 10 nechal a naopak bych ty recepty trochu zdražil připadá mi to až moc levný takhle si člověk hned vycraftí all magic/rare vybavení
-v tomhle bodě souhlasím s Fraxinusem
-souhlas s fraxinusem (zase)
-pokud by tam něco takovýho mělo být tak yach to trochu zdražil protože takhle by si člověk nadělal spoustu těch rare (můj návrh je třeba 50(možná i 100) magic>1 rare aby to člověku dalo trochu práce)
-to je docela dobrý nápad s tím bych souhlasil
-jakožto , že jsem si ještě auru nevycraftil :oops: tak nemohu zareagovat
"Žádnej bastard ještě nevyhrál válku tím, že by zemřel pro svojí zemi. Vyhrál ji tak, že donutil jinýho pitomce, aby on zemřel pro tu svou." - Gen. George S. Patton

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od Attia » 12.07.2012, 12:06 hod.

to v tý závorce jsem myslel jinak, až teď když sem si to četl znovu mi došlo že jsem to napsal blbě. Vesměs sem tím chtěl naznačit že se mi taky crafty zdaj dost levný. Proto sem chtěl omezit magic esence tím že z rare itemů by se magic esence nezískávaly a získával bys po rozebrání jen rare esenci.

Osobně se mi ale nelíbí zdražovat crafty. nemám rád takový ty recepty kde potřebujeě 150 věcí na jeden craft. Spíš bych nějak omezil získávání esencí. Proto jsem navrhoval získávat esence s určitou pravděpodobností. Tzn u magic itemu bys měl šanci třeba 75% že dostaneš magic esenci a 25% že dostaneš odpad kterej je jakkoli nepoužitelnej (na vyhození). u rare itemu bys měl třeba 45% šanci na rare esenci, 35% na magic esenci a 20% šanci zase na ten craft odpad (to by mohl bejt obrázek nějakýho černýho bordelu s cenou 1gold). Tím bys omezil získávání esencí a logicky tak zvýšil cenu craftů. u setových by už třeba odpadla šance na odpad ale měl bys třeba 85% šanci na magic esenci a 15% na rare esenci a u uniq itemů by měl šanci třeba 50/50 že padne magic nebo rare.

jinak pokud bys chtěl nechat balíčky po 10ti esencích tak bych to nějak ucelil a ujasnil. tzn že bych zakázal používat esence po 1 kuse ale dal bych už jen esence po 5 a po 10 kusech do receptů.

ten recet 5magic->1rare byl jen příklad. určitě by to muselo být víc, jen sem tím chtěl naznačit že by bylo fajn mít možnost získat rare esenci i jinak, protože je logický že magic esencí bude daleko více.

pokud ve full verzi nepůjdou gemy kupovat tak pak klidně nechat všechny tipy gemů. Já počítal s tím že to u gheeda zůstane.

Uživatelský avatar
Joko
Gorebelly
Příspěvky:217
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Gluttony#2845

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od Joko » 12.07.2012, 12:18 hod.

Tak tojo ta pravěbodobnost taky není špatná , ale to už záleží na ZOMBovi.
"Žádnej bastard ještě nevyhrál válku tím, že by zemřel pro svojí zemi. Vyhrál ji tak, že donutil jinýho pitomce, aby on zemřel pro tu svou." - Gen. George S. Patton

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od Attia » 12.07.2012, 12:26 hod.

tak samozřejmě že jo. Tohle jsou jen naše nápady, tipy, postřehy. Co tam ZOMB dá nebo ne je samozřejmě na něm...třeba ho díky tomu napadne i něco jinýho/lepšího...nikdy nevíš

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od ZOMB » 12.07.2012, 14:10 hod.

děkuju za hodnocení a tipy na zlepšení...

bunneyx: Annoying One by se neměl v nové verzi vyskytovat v tak početné skupince jako teď, ale jestli ti více vyhovovala varianta Dead Braini za městem, tak je tam můžu zpátky vrátit :D
a asi to s novýma verzema udělám tak, jak jsi napsal - postupně, po aktech...

Attia: co se týče tvých nápadů...
1) Na recepty používat jen balíčky po pěti - skvělý nápad, určitě to ty recepty zpřehlední, ale balíčky po 10, 20, 50 a 100 (některé přidělám do nové verze) ponechám, budou sloužit pouze na skladování esencí v truhle
2) Na tohle už tu byly reakce, ve full verzi je Gheed už samozřejmě prodávat nebude, ty recepty tedy určitě ponechám...
3) Na tohle je ještě trochu brzo, protože možnosti craftingu se budou rozšiřovat (prsteny, amulety, klenoty, talismany) a postarám se o to, aby magic essence byla použitelná i jinak než v receptech, které znáte...
4) Magic essence budou možná ještě více potřeba než rare (v dalších verzích)
5) Rozkládání setových a unikátních předmětů už mám naplánované...
6) Zrušení aur, klidně :D

jinak dnešní verze bude verze na balanc hry, dojde v ní k oslabení craftů...

a ještě:
Fraxinus: po dnešní plánované balance verzi bude následovat hodně změn, které mi zaberou nějaký ten čas (jedná se o např. posílení superunikátních monster, vytvoření nových typů věcí, nové recepty...) takže další verze po té dnešní by měla být někdy o víkendu, tak snad budeš mít dost času na dnešní verzi ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Joko
Gorebelly
Příspěvky:217
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Gluttony#2845

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od Joko » 12.07.2012, 14:11 hod.

Stejně tam chci mít teď ty balíčky po 100 , protože to neuěřitelně šetří místo :lol:
EDIT:Ty seš ale rychlej napsal jsi na muj koment odpoved driv než jsem ten koment napsal :lol:
"Žádnej bastard ještě nevyhrál válku tím, že by zemřel pro svojí zemi. Vyhrál ji tak, že donutil jinýho pitomce, aby on zemřel pro tu svou." - Gen. George S. Patton

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od hami » 13.07.2012, 17:35 hod.

obtížnost by měla ve hře postupně stoupat
zde v 1. aktu na normal - první patnáctina hry-, a já si další zvyšování nedokážu moc představit
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od Attia » 14.07.2012, 05:58 hod.

já myslím že tohle je a byl ůčel tohoto módu. Ne proběhnout norm+nm abych moh co nejdřív na hell, ale fakt si hru užít na všechny obtížnosti abys měl po dokončení pocit "jho tak tohle bylo fakt těžký"...

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od hami » 14.07.2012, 10:00 hod.

takhle bych si představoval první akt na night.
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - vaše celkové hodnocení (alfa)

Příspěvek od ZOMB » 14.07.2012, 11:32 hod.

hami: od tebe bych stížnost na obtížnost nečekal, myslel jsem si, že sis ze Zy-Elu zvykl ;)
jinak to nebude tak těžké v nové verzi, protože přidám další využití (crafting) prstenům, amuletům, jewelům a charmům...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Mods By ZOMB“