Sentry - Mechanika na pozadí

Odpovědět
Valihrach
Quill Rat
Příspěvky:22
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Valihrach#2575
Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Valihrach » 12.10.2014, 18:08 hod.

Zdravím, nejdřív dík Seton za téma, konečně sem pobral co a jak. Jen mě zajímá zda po překročení BP7 má cenu zvyšovat dmg EA na úkor Sentry dmg třeba na quiveru? A jestli se mám snažit dát třeba dohromady Hellfire amulet, kvůli třetímu socketu, když se mi rollnul celkem slušnej CJM kde sem musel dodělat ChC, viz. profil. Jde mi o to zda je třetí socket ve výsledku lepší než těch narollovaných 10%ChC? Díky za odpověď.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vali ... o/42675921

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od hulkxxxl » 13.10.2014, 06:05 hod.

co se ti vyplatí si vyskoušej v nějaké kalkulačce, + ea se podle mě vyplatí hlavně pro blesky kde je to hlavní dmg skil, i ostatních bych nechal sentry a přidal někde +% MS, edit: koukám že to máš na botech takový hledám :) jestli tam jde MS dal bych ten (předpokládám že klasickej build je s FA kterej nemá moc dps)

co se týká amu já to tak udělal ikdyž jsem dlouho váhal nakonec jsem udělal jeden amu bez cc a jeden s, po testech chodím s tím bez cc + gem, cc mám asi jen 42% díky tomu že nosím SOJ s ats ale padá to moc hezky
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 13.10.2014, 07:28 hod.

Pokud daný item má možnost dmg do sentry, tak vždy dmg do sentry. To dá dmg všem skillům a nejen EA.
Jediná vyjímka je Ball lightning build. Tam je lepší dávát dmg přímo do Ball lightning a to ze dvou důvodů:
- je to jediný spender, takže se nešidíš do ostatních skillů tím, že nedáš do sentry jako u buildů kde je více spenderů
- poměrně velká část dmg je přímo z Ball lightning mimo sentry, takže kdybys dal do sentry, tak tahle část dmg nedostane bonus

Tam kde item neumožňuje dmg do sentry, tak se podívej do tabulky srovnání buildů. Najdi si svůj build a pro něj si najdi, pro který spender dáváš nejvíce dmg a pro něj dávej bonus.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Seton » 13.10.2014, 08:35 hod.

@Valihrach: Asi nemám co dodat k odpovědím kolegů :)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od ReptileSVK » 14.10.2014, 22:51 hod.

hosi, konecne mi padli taker and theo a poviem vam ze oproti trifecta magefistom s fire damageom stoja za nic a pritom maju 49% attack speed. Neviem ako to ratate ale po par pokusoch su proste slabsie. Poprosim o vysvetlenie a hlavne silne argumenty. V tej tabulke som daleko v zltom poli a to si myslim som bol aj bez tasker and theo.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od hulkxxxl » 15.10.2014, 06:06 hod.

:D boha ty tvoje otázky nemají chybu

http://d3.white.ge/

jen pro zajímavost spočítej BP bez a s TaT
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 15.10.2014, 07:48 hod.

ReptileSVK:
Na to, že jsi tu největší odborník na DH, tak se divím, že se nejen ptáš na takovou zcela základní věc. Ale navíc to máš v gearu celé úplně blbě. Pak se nemůžeš divit, že TaT nejsou přínos.

A abys neřekl, tak tady je napsáno, co máš všechno špatně:
- Pet ATS s TaT máš aktuálně dle profilu 3.6475 (pro 50 bodů v ATS v paragonu), což je úplně špatně; Máš strašně moc attack speed nad 2,84 breakpointem a díky tomu ztrácíš neskutečně dmg (a přitom na 4,15 breakpoint to stejně zdaleka nestačí)
- s TaT je nesmysl hrát 1-hand crossbow, nepotřebuješ tak rychlou zbraň na 2,84 breakpoint a pouze ztrácíš dmg, takže hezky vymeň zbraň za luk a hned půjde dmg nahoru, případně za 2-hand crossbow (tam jsem ale nepočítal jak ti to vyjde, jestli bys dal breakpoint, tam případně můžeš přihodit attack speed ještě na bracery), pro tuhle variantu buildu to ale vyjde lépe s 2,84 breakpointem a lukem
- s lukem nejen že pořád bude attack speed na breakpoint stačit, ale pořád ji budeš mít moc
- tedy dále vyhoď ATS na jednom ringu a místo toho dej ChC
- a dále vyhoď ATS na amuletu a zase místo toho ChC
- a ještě pak ani nebude potřeba celých 10% ATS z paragonu, dáš přesnou hodnotu potřebnou na breakpoint (bude někde kolem 8%)
- případně pokud vyhodíš ATS jen na jednom itemu, tak o to méně bodů dát do ATS z paragonu

Zřejmě si i bez TaT měl stejný breakpoint (jde dosáhnout 2,84 breakpointu i bez TaT, pokud budeš mít ATS úplně všude), pak je jasné, že jsi bez TaT měl větší dmg. Až uděláš popsané změny, tak budeš mít o dost větší dmg než předtím bez TaT.

A ještě vidím, že máš dmg do elemental arrow na helmě na které není ChC. Další úplný nesmysl. 6% ChC přidá mnohem více dmg než EA. Dmg do skillu se používá pouze místo vit., rozhodně nikdy místo 6% ChC.
A k tomu ani není nejlepší dávat dmg do EA, ale lépe co CA. CA dává větší část dmg než EA. Tady ale není rozdíl už takový a není to až takový problém.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Seton » 15.10.2014, 11:22 hod.

:roll: :roll: Reptile Reptile..... tohle nebude mít konce :{
No kolega Mlok to popsal dobře. Akorát bych asi nesouhlasil s tím +%CA místo +%EA na gearu pokud máš BP 2,84.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od ReptileSVK » 15.10.2014, 11:45 hod.

No dik hosi, ale uz mam BP 4.15, takze moje sentry strielaju jak gulomety. Podla mna je to lepsie ako luk a iba BP 2.84. To tam pada same !

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Kuki10 » 15.10.2014, 11:47 hod.

Setone co ti vycházelo líp? Druhej BP s lukem nebo 3 s jednoruckou?

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Seton » 15.10.2014, 11:58 hod.

Jak kterej build. BP 4,15 s 1H je lepší u čistě Fire buildu, kde jsou jen 2 spendery nebo momentálně u Lightning buildu (slow balls).
BP 2,84 je lepší pro klasickej Cold/fire (rakety) build.
Tohle platí pro 99% hráčů, to jedno procento jsou ti, kterí mají naprosto, ale naprosto TOP equip a můžou si dovolit jet BP 4,15 aniž by ztratili moc DMG (ztráta kvůli AS na gearu) a pak ještě Reptile samozřejmě, ten může běhat vysvlečenej s 2h kladivem a bude to OP ;-) ;-)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 15.10.2014, 11:59 hod.

Seton:
A důvod proč máš jiný názor na CA x EA na gearu? Tohle jsem zkoumal hodně a rád si poslechnu, co tě k tomu vede.

Ze všech zdrojů (kalkulátory, můj ověřovací výpočet, testy ve hře jsem dělal jen pro single target) mi vychází stejný závěr a to, že CA-Ma dělá větší část celkové dmg než EA-FA pro breakpoint 2,84 a to jak pro multitarget, tak i pro single target.

Jediný důvod použití EA na gearu bych viděl v tom, že pak je gear univerzálnější (bude použitelný i pro Ball Lightning build.

Až na 4.15 breakpointu by to vyšlo už jinak (jak dojde pro tenhle build k navýšení počtu pro EA-FA z 54 na 100 a současně se zachováním 14 CA-Ma). Tam by na single target EA-FA už určitě lépe. Na multitarget by to bylo na hraně, ale už nejspíš také mírně lépe EA-FA.

ReptileSVK:
Ano, teď už máš 4,15 breakpoint. Sice střílíš rychle, ale výsledná dmg bude menší než pro 2,84 breakpoint s lukem. V tomhle buildu vyšším breakpointem získáš pouze zhruba stejně dmg navíc jako bys získal za vyšší base dmg luku. Jenže s nižším breakpointem bys navíc získal i spoustu ChC/ChD, výsledkem je pak znatelně vyšší dmg. Tenhle build se na 4,15 breakpointu nehraje.
Na 4,15 breakpointu se hrajou jiné buildy, kde to už může vyjít na dmg lépe.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 15.10.2014, 12:11 hod., celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od hulkxxxl » 15.10.2014, 12:00 hod.

Kuki:
já jsem teda po všech možnejch testech a počítání zůstal u 2h kuše, frost/ fire, 2,84 BP, - se suport monkem čistej fire, pokud najdeš dobrou calamitu tak ta je potom nejlepší (na 4,15)

kdybych měl cold SOJ (tím pádem víc % do coldu) tak by luk vycházel s cold buildem na dps skoro stejně (horší na single target)
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 15.10.2014, 12:16 hod.

Seton píše:Tohle platí pro 99% hráčů, to jedno procento jsou ti, kterí mají naprosto, ale naprosto TOP equip a můžou si dovolit jet BP 4,15 aniž by ztratili moc DMG (ztráta kvůli AS na gearu) a pak ještě Reptile samozřejmě, ten může běhat vysvlečenej s 2h kladivem a bude to OP ;-) ;-)
Pro frost-fire build to snad nemůže vyjít lepší pro 4,15 breakpoint vůbec nikdy ani pro top gear (beru že top bude zase pro obě varianty).

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Kuki10 » 15.10.2014, 12:33 hod.

Tvle kde jsi nahrabal as na 2 kuší?:-)

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Mlok » 15.10.2014, 12:40 hod.

Tak když někdo má perfektní 50% TaT a perfektní 20% Rucksack, tak se mu to nahání breakpointy :-)

Když na to koukám pouze z pohledu dmg, tak to ale ani nebude lepší s tou kuší. Dává mu o 20% vyšší base dmg. A když vezmu, že s Unbound Bolt by za to výměnou získal 30%+ ChD, 6% ChC na ringu (nebo ChD), 10% ChC na amuletu, tak na tom bude znatelně lépe. A k tomu by mohl mít navíc defense na bracerech.
Zkusil jsem konkrétně pro jeho staty a i když bych vzal zisk jen 30% ChD + 14% ChC (tedy žádný perfektní roll), tak tím by získal 27,5% dmg. Tedy už jasně více než co získá za base dmg kuše.
Ale chápu, že když má takový imunity amulet, že to postavil s kuší a že stejný imunity amulet s ChC místo ATS mít nebude. A arcane imunity amulet na HC na vyšší GR je BiS.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 15.10.2014, 12:51 hod., celkem upraveno 5 x.

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Kuki10 » 15.10.2014, 12:41 hod.

Tak já se zatím spokojim s jednoruckou nebo kuší bez BP. :-)

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od ReptileSVK » 15.10.2014, 12:51 hod.

No tak som testol : Ghom Torment 6 . Vcera 1 min. 33 sekund s jednou sentry, dnes 1 minuta 10 sekund s jednou sentry. Ked padne witching hour damage pojde opat hore.

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od hulkxxxl » 15.10.2014, 12:57 hod.

jo jsou to číslíčka, procentíčka sem a tam počítal jsem hodně variant, vždy je něco za něco, fakt těžko se někam dopočítat se všema variantama

nejdůležitější asi je nebejt někde mezi breakpointama, nebo dokonce, těsně pod dalším a neztrácet zbytečně dmg nebo ehp

super je ten excelovskej soubor kde si jde dát několik variant gearu vedle sebe, osobně jsem od tam vymazal všechny bonusy do skilů a skoušel to vlastně s dostupným gearem co mám v truhle, jak jsem psal pokud bych měl peknej cold soj, asi bych jel cold luk a díky tomu by šel zpátky asi hf amulet kterej mám hodně povedenej (jen bez ats)
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Sentry - Mechanika na pozadí

Příspěvek od Kuki10 » 15.10.2014, 13:06 hod.

Jako plno lidí valí ten etrayu a druhej BP....

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“