Patch 2.3.0

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Dark_Deamon » 01.08.2015, 13:20 hod.

Ksinbad: Reálné datum není ani jedno. Blizz jasně řekl, že 1 měsíc před každým koncem sezony dá vědět, že bude končit. Takže nejbližší možný datum konce sezony je 1.září a to by museli oznámit ještě dnes, což se na 99.99% nestane.

A nahození patche bude v období konce sezóny a začátkem další.

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Ksinbad » 01.08.2015, 14:29 hod.

Já doufám, že patch nahodí dříve. Pokud ho ovšem spojí s koncem sezóny, tak máš asi pravdu.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od HELLERcz » 01.08.2015, 15:46 hod.

Za jakou postavu bude nejlepší hrát v patchi 2.3, když bude v partě Uliana monk (popř. i hammerdin) ... ? přemýšlím totiž, jakou postavu vzít :/

Jinak na PTR opět buffík a s ním opět i čekačky až na půdu
Obrázek

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Dark_Deamon » 01.08.2015, 16:23 hod.

Ksinbad: Patch na 100% procent nenahodí dřív, než bude konec sezóny. A konci sezóny předchází 1 měsíční ohlášení. Kapišto? ;)

Edit: Omlouvám se za mystifikaci. Od ohlášení do konce sezóny je 14 dní, ne 1 měsíc, jak jsem psal. Nic to ale nemění na tom, že patch bude nahozen až po ukončení stávající sezóny.

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Tyckin » 01.08.2015, 19:36 hod.

Jó krypta, to byly časy, však ten obrázek mám taky schovanej :D Dva hráči dráždili zombice aby to nazvracely, další dva "naklepávali" elity pro 5NV, a když se toho v kryptě a na fieldech natáhlo moc dohromady, začalo to krásně lagovat, takže 12fps, 1500ms, a to vše s mým milovaným WD cloud of bats buildem - ach to byl život, ještě na softu :green: Pak se vylezlo z krypty ven kde jinej úchyl natahal celou mapu ke vchodu a s tím 1fps už se hrálo naslepo >:D
Když si vezmu že jsme tohle honili furt dokola, je současný stav Diabla přecijen kapánek pestřejší a méně otravný, zejména až padnou trialy ;)

Baglik
Gorebelly
Příspěvky:283
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:baglik#2817

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Baglik » 02.08.2015, 08:50 hod.

Zatím to vždy dělali tak že ukončili sezónu, která byla týden vypnutá během toho týdne nahodili patch a pak spustili novou sezónu a myslím že to měnit nebudou.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od HELLERcz » 02.08.2015, 08:53 hod.

jojo, ukončili a týden nechali na "urovnání" si itemů z pošty ... :D
Obrázek

Uživatelský avatar
RipperOwen
Wraith
Příspěvky:138
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:RipperOwen#2330
Bydliště:Martin, Slovensko

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od RipperOwen » 02.08.2015, 09:29 hod.

kedy by podla vas mohli nahodit patch live?

Uživatelský avatar
Relic
Burning Soul
Příspěvky:685
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Relic#2877

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Relic » 02.08.2015, 10:48 hod.

stredu :)

Uživatelský avatar
witekcz
Redaktor DiabloFans.cz
Příspěvky:1206
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:VitekP#2890

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od witekcz » 02.08.2015, 10:54 hod.

Sezona pojede skrz celé prázdniny, a má dohromady trvat 4 měsíce. Takže počítej půlka září nejdřív.
Pokud si mě chcete přidat do přátel na Battle.net, napište mi soukromou zprávu zde na fóru.

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Stanley » 02.08.2015, 14:42 hod.

To je furt dokola tyhle otazky [emoji38]

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Ksinbad » 02.08.2015, 15:35 hod.

Jasně, ale o čem jiném se tady dá bavit. Já osobně se nemůžu dočkat až skončí trialy. Sranda je, že je nahrazujou přesně tím, co jsem před rokem navrhoval jako možné řešení. Držme si palce, aby do středy oznámili konec sezóny.

witekcz

Nevěř všemu co Blizzard říká. Já věřím, že patch bude do konce srpna.

Arnold
Gorebelly
Příspěvky:306

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Arnold » 02.08.2015, 20:21 hod.

Tak kostka je taky blbost. Kdyz budu hrat napr. demon huntera tak se prakticky nemam sanci dostat k furnace a jejimu legendarnimu bonusu proti elitkam... Pdaj totiz jen kuse.

Odesláno z mého PC pomocí Firefox 39.0

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Kuki10 » 02.08.2015, 20:46 hod.

To já mám s dh celkem štěstí na mace. :)

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Dava_C » 04.08.2015, 07:02 hod.

Nová meta 2.3 více otestována:
4 man group, 3 experience geared leeches:

GR50 > 30.7 billion experience gained on average per run, per person
4 minute runs on average (we got more efficient)

Perspective

Assumptions:
-A solo player can grind a GR50 in 4 minutes.
-A solo player isn't wearing experience % gear.
-Both solo player and 4 man group take their time (1 minute) at end of each rift before starting another.
-All time is spent rifting. Not a realistic assumption for either the solo player, nor the group, but it's easier on math (edit).

Solo player, by end of season:
-GR50 > 5 minute run (start of rift to start of next rift) > 8 billion experience earned > 12 clears per hour > 103.2 billion experience per hour > 100 hours played in GR50 > 10.32 trillion experience > paragon ~1003 by end of season

4 man group, 3 leeches, by end of season:
-GR50 > 5 minute run (start of rift to start of next rift) > 30.7 billion experience earned > 12 clears per hour > 368.4 billion experience per hour > 100 hours played in GR50 > 36.84 trillion experience > paragon ~1378 by end of season
You've also overlooked the fact that it's ONE p1000 player compared to FOUR players reaching 1378.
Osobně jsem ohledně toho poměru solo:group skeptický, bude to stoprocentně větší poměr, tipuju 1:5. 4x potažmo 3x dps v group už taky není option. 2 - 3 leecheři v group = win.

Pro zajímavost, tímto tempem bude možné dosáhnout PL 3000+ jen za S4, na xp grindu bude záležet více než doposud.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Sarevok
Wraith
Příspěvky:181

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Sarevok » 04.08.2015, 16:28 hod.

Nechcem ti brať chuť do života, ale je dosť možné že sa blizzard s príchodom datadisku pokúsi vyrovnať hráčov, či už nových alebo tých čo sa k diablu vrátia s datadiskom a majú paragon menej ako 300. Bolo by to pochopiteľné ak nechcú aby po kúpe bol medzi hráčmi tak brutálny rozdiel že jeden bude mať o 10000 main stat vyšší ako ďaľší v hre. Jedna z možností je reset paragonu po datáči, alebo dať taký exp. boost že vás všetci za týždeň dobehnú.
Takže bacha na infarkt. :D

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od NargarotH » 04.08.2015, 20:40 hod.

Reset nebude, to by si ani blizz nedovolil. Ale nějáké tendence k vyrovnání sil nastat můžou, záleží asi taky na tom jak hodně budou casuálové brečet na forech.
Btw, v D3 se expy v partě vždycky rozdělují rovnoměrně mezi všechny členy i když mají individuální bonusy na exp? ;0
R.I.P. 27.3.2014

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Kuki10 » 04.08.2015, 21:00 hod.

No základ ano, dál uz to ma kazdej individualne podle bonusu jaky ma.

Uživatelský avatar
Sonic1SVK
Fallen Shaman
Příspěvky:91
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Sonic1SVK#2152

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Sonic1SVK » 04.08.2015, 21:52 hod.

Ja som len zvedavy kam na PL 3000+ chce tie body narvat. Jedine tak main stat. Ale to uz musi byt fakt no lifer party . Wipe paragonov to by ich asi na zakopali pod zem na blizz fore. To uz rovno mozu dat full wipe aj s levelmi a vsetkym v progresse. To na oficialnom servery nie je mozne. Podla mna jedine co mozu spravit ze zapnu ten 1200% boost napr. na tyzden ako je na PTR nech je vacsia sanca ich dobehnut (lenze ti co maju tak vysoky PL to budu hrat aj tak dalej takze vysledok 0)

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.3.0

Příspěvek od Dava_C » 04.08.2015, 22:55 hod.

Já vím jak to chodí. Takhle se o tom ale nedá přemýšlet, to to nemusí člověk vůbec hrát a furt čekat. Každou eru je taková inflace, že se to dá pokládat za wipe. Problém je v tom, že kdo má teď PL 2000, tak po wipu bude mít zase nejvíce. Za tři roky jsem udělal PL 989 a to se držím furt v první pětistovce a teď jsem jen za S3 cca 4 měsíce udělal PL 1100+. Příští eru budou mít top hráči PL 3000+ (na Season) a nůžky mezi nimi a průměrňáky a casual hráči se ještě více otevřou. PL je naprosto zásadní pro hru, bavíme se tu klidně o 30%-50% damage oproti full Ancient geared charu s nízkým PL a do budoucna bude ještě důležitější. Taková parta s velkým PL (damage) pak bude expit ještě rychleji a ještě rychleji bude získávat další damage (navíc xp po PL 2000 přestává scalovat - pokud to neni bug). Je to uzavřený kruh.

Vajet na season začal od nuly, tedy naprostý wipe a teď má 3,6x více xp než já za 3,5 roku každodenního hraní. Wipe by ničemu nepomohl, ublížil by obyč hráčům, stejně tak v případě 1200% xp bonus, nolifeři by toho využili a utekli by obyč hráčům ještě více. Proto jsou názory typu Sonic1SVK/Sarevok dost najivní.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Odpovědět

Zpět na „Obecně“