Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 05.01.2013, 15:49 hod.

hami hraješ s plugy nebo bez? pokud ano, stává se ti to když opustíš lokaci nebo když ukončíš hru a zapneš znovu?

osobně si myslím že máš aktivovaný řádek v pluginech

"AlwaysRegenMapInSP=1" to simuluje multiplayer a po každým vypnutí hry se ti resetujou mapy jako v multiplayeru. zkus tam dát "0" a mělo b to být OK...

pokud nehraješ s plugy tak pak nevím já s tím problém nemám.

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 05.01.2013, 16:07 hod.

nepoužívam plugy a mam tam nastaveno 0
EDIT: teď sem založil novou postavu a u ní je to ok
Jak je to s kompatibilitou postav?? Pokud je chyba v tý původní postavě. Fungovalo by, že bych si udělal postavu novou a v HE bych jí upravil.
Je tedy HE kompatibilní s postavama tohohle modu??
edit: tak už sem to vyřešil. Stačilo smazat map soubor.
Ale stále se mi stává, že když dam save and exit a pak chci znova vstoupit do hry s ňákou postavou hodí mi to error
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 06.01.2013, 12:33 hod.

Nevim jestli ste to tady už řešily, ale podle mě stojí za zváženou, zda by neměl být efekt energy menší ale násobný
Vanilla - aspoň myslim, že to tak funguje
[Zákl. dmg kouzla]*[1+(%bonus synergií/100)]*[1+(+%element dmg skill z itemů/100)]
Is alive teď - aspoň myslim, že to tak funguje
[Zákl. dmg kouzla]*[1+(%bonus synergií + energy)/100]*[1+(+%element dmg skill z itemů/100)]
Můj návrh
[Zákl. dmg kouzla]*[1+(%bonus synergií/100)]*[1+energy/500]*[1+(+%element dmg skill z itemů/100)]

výhody
1. líbi se mi to tak víc :)
2. mnohem lepší balanc - např. fireball má ohromný bonusy ze synergií -> bonus z energy je malý třeba o 30% při 200 energy.
Ale třeba u frozen orbu vám 200 energy zvýší dmg o 140% (při max synergii při nulový synergii (dle mě výhodnější, protože díky sčítacímu vzorci energy je 2% synergie zbytečná a vyplatí se investovat do jiných skillů) to děla přibližně 200%
Dle mě by to takto bylo mnohem vyváženější (efekt energy by byl defaultně stejný u všech skillů).
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
Marast
The Butcher
Příspěvky:1057
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Marast#2705
Bydliště:Ivančice

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Marast » 07.01.2013, 02:19 hod.

Hele Zombe :!: Já bych měl ještě dotaz k pomocníkům. Plánuješ je nějak vylepšovat, či dokonce předělávat :?: :idea: Ono totiž ve Vanille je to, jak sám jistě víš, poněkud jednoznačné ve prospěch pouštního žoldáka...
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 07.01.2013, 17:15 hod.

hami: tohle tam určitě nechci...
Dle mě by to takto bylo mnohem vyváženější (efekt energy by byl defaultně stejný u všech skillů)
<- Právě tohle jsem chtěl ostranit, když jsem tam dával jako synergii energy... chci, aby byly hratelné všechny možné šílené buildy ;)
Kdyby to bylo jak navrhuješ, pak by např. Fire Ball byl hodně přesílený skill...

Marast: Dobrý nápad, chci, aby měl hráč co nejvíc možností... podívám se na ně a něco vymyslím ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 07.01.2013, 18:15 hod.

ono záleží jak moc předělat. Mě osobně by se líbilo:
Lučištnice -> Místo fire/cold arrow bych dal cold (Freezing Arrow), fire (Exploding Arrow), psychic (strave nebo multiple shot)

Pouštník - nechat jak jsou

Čarodějníci - Light (Lighting+Light Mastery), Fire (Fire Ball+Fire Mastery), Cold (Frost Orb+Cold Mastery)

Barbaři - Battle cry+Frenzy (Možnost nasadit 2 zbraně. Pokud bude mít jen jednu, bude útočit normálním útokem)

myslím že to nejsou žadní IMBA mnercové, jen se silově a užitečností přiblíží těm z 2 aktu.

Jinak u wolfů bych povolil použití wandek pro sorcku (Orbů)

bubavanek
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Jičín

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od bubavanek » 09.01.2013, 21:05 hod.

Hele ZOMBe, myslíš, že by si mohl dát i jiný weapons socketed?? Myslím tím jave, tknif, taxe ale i třeba obyč dýky. Popřípadě i socketed armor? ruky, botky, pásek?

Co myslíš?

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 09.01.2013, 22:29 hod.

myslím že tohle už je moc...si představi že bys moh socketovat drakulky, nebo titanky na javu nebo aracha/dungo...myslím že bys z už tak OP itemů udělal total OP itemy.

@ Zomb: hele napadla mě jedna věc. Po tom co jsem hrál cold sorcku si myslím že přidat energi do dmg je dost imba oproti jinejm charům. Třeba taková FO/ES sorcka. Když narvu vše do FO mám neskutečnej boost dmg a navíc mi energi nahrazuje life díky ES.

Napadlo mě že by se energi nepřidávala jako nárůst dmg, ale spíš jako doplnění snížených synergií. Pokud někde chceš aby energi byla synergie ke kouzlům, snížil bych jejich původní synergie ze skillů. např.:

Fire Ball má aktuálně 14% a 14% synergie z fire boltu a meteoru.+ NAVIC pokud narvu 100b do energi mám navíc 100% ed na skilly. Co kdyby jsi o těch 100% snížil synergie ze skillů?

když maxnu fire bolt, dá mi synergie do ballu 280% (20x14%). Kdybys synergie z fire boltu snížil třeba na 9%, dávaly by po maxnutí jen 180%. a těch zbylých 100% bys musel nahnat přes energi aby měly stejný dmg. Tím bys donutil lidi používat právě tu energi aby dmg skillů by byla zachovaná. Pokud by dal někdo do energie víc kvůli dmg, dal by to na úkor životů.

snad je to srozumitelně napsaný.

bubavanek
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Jičín

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od bubavanek » 09.01.2013, 22:36 hod.

Ty sockety by nešli na Unique, navíc by to šlo udělat jen na itemy do ilvl 25, takže ti to pokreje tak první akt. Myslím, že by to byla fajnová možnost.

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 10.01.2013, 18:00 hod.

Se systémem energy jak je teď bude dle mne mnoho problémů. Osobně si nemyslím, že to rozšíří možnosti buildů. Naopak je nechutně redukuje.
1. skupina skillů:
Např pro fireball, který má z synergií bonus kolem 760% je bonus z energy zanedbatelný. Podobně je na tom lighting a možná i skilly okolo ice blast. Výsledkem tedy je, že se efektivně dají kominovat jen tyto skilly. Protože máte čarodějku, kde žádný skill nepotřebuje energy a vše můžete rvát do vitality.
2. Skupina skillů:
Druhým protikladem je třeba ligh. nova, thunder-storm, hydra či firewall. Tyto skilly jsou relativně silné i bez synergií (jen s mastery), a tedy při použití těchto skillů je zvášení dmg. pomocí energy relativně velké. Úplným extrémem, který zde vystupuje je frozen orb. Skill který je koncipován tak, že vlastně nepotřebuje synergie a mastery nezvyšuje jeho dmg. Zde je navýšení díky energy enormnů, dokážu si představit vznik buildu kde se opravdu téměř vše narve do energy.

Výsledný problém s rozmanitostí buildů je dle mě v tom, že se prostě nevyplatí dělat build se skillami z obou skupin.
Toto by vyřešil můj návrh na násobný efekt. Nebo opravdu drsné a nepředvýdatelné modifikace téměř všech kouzel.

Attia:Já bych neřekl, že sorcka je obecně díky energy overpower, jen ten FO z důvodů, jenž sem popsal naprosto ulítává
Tvůj návrh na snížení synerg třeba fireballu mi připadá nesmyslný. Za prvé si myslím, že výměnou života za energy by mělá být výhoda a ne jen dohnání ňákého benefitu módu. A za druhé energy má u toho FB stejnak minimální vliv. Narozdíl od tebe to neberu jako dohnání synergií jak píšeš, ale jako plnohodnotný herní prvek. Monstra jsou zde mnohem silnější, a tak phys. dmg. postavám byly přidány bonusy ze síly, obratnosti a možná bude i něco z vitality. Energy by měla být cesta pro sorcku jak se s tím vyořádat.

Sorry že sem se tak rozepsal (taky čtu nerad dlouhé komentáře), ale tohle mi osobně přijde v módu klíčové
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
Marast
The Butcher
Příspěvky:1057
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Marast#2705
Bydliště:Ivančice

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Marast » 10.01.2013, 19:56 hod.

Attia píše:ono záleží jak moc předělat. Mě osobně by se líbilo:
Lučištnice -> Místo fire/cold arrow bych dal cold (Freezing Arrow), fire (Exploding Arrow), psychic (strave nebo multiple shot)

Pouštník - nechat jak jsou

Čarodějníci - Light (Lighting+Light Mastery), Fire (Fire Ball+Fire Mastery), Cold (Frost Orb+Cold Mastery)

Barbaři - Battle cry+Frenzy (Možnost nasadit 2 zbraně. Pokud bude mít jen jednu, bude útočit normálním útokem)

myslím že to nejsou žadní IMBA mnercové, jen se silově a užitečností přiblíží těm z 2 aktu.

Jinak u wolfů bych povolil použití wandek pro sorcku (Orbů)
Já bych si to představoval úplně jinak. Měli bychom právě jednoho pomocníka, který by měl svoji vlastní útočnou a k tomu také pasivní dovednost. Neměli bychom na výběr X stejných žoldáků. Tím by nám vznikl prostor pro mnoho kombinací a tudíž i znovu hratelnost. U barbarů bych byl také rád za možnost mít dvě zbraně. Stejně tak u lučišnic bych povolil užívání kuší. Také souhlasím s tou poslední úpravou týkající se Železných vlků...
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 12.01.2013, 19:22 hod.

Chvíli tady nejsem, a už tady vidím nějaké slohové práce :D
Jdu je ohodnotit...

Attia: Merce předělám, návrhy jsou to dobré, ale potřebuju to ještě promyslet...

bubavanek: sockety dělat nechci, v jiných modech se mi to nelíbilo...

Attia: rozuměl jsem tomu, asi ty klasické synergie trochu snížím... ale musím se podívat na každý skill zvlášť ;)

Marast: uvidí se, co zmůžu ;)

hami: jak už jsem psal, budu to muset vzít skill po skillu...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
saesa
Wraith
Příspěvky:183
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od saesa » 12.01.2013, 21:05 hod.

Co je na titankách tak OP? Vždyť jsou lepší javeliny pro javku a dají se sehnat relativně stejně snadno.

Hami myslím podal dobrý návrh, protože jestli něco opravdu v módech chybí, tak lepší využití statů, aby to každý nehrál jen přes itemy... to po x letech mfování a huntění trochu unaví. A když někdo holt má na to, aby trochu úspěšně hrál na vyšší dmg za cenu snížených lifů, tak jedině dobře. Vždyt v modech existovaly i takové skilly, které šly používat jen ve chvílích, kdy jste měli low life atd.

Sockety taky nejsou vůbec špatné. Nějak chytře dát některým lepším botám, rukavicím sockety, to nemůže nijak rozbít gameplay.

Mimoto, stejně si myslím, že ty uber lokace by měly být na normalu daleko schůdnější, když už máme ty 3 obtížnosti, :) a že teprve nightmare a hell by měla být ta pravá výzva. Kor když dmg%/ar monster na players/x atd se zvyšuje jen na nm a hell...

Takhle je to v podstatě se sebelepším equipem, který v modu zatím máme, na vyšší playery i na normal nehratelné.
ambin píše:@saesa: cheatovani a editovani nema s kvalitnejsim PvP nic spolecneho a kdyby si kvalitni PvP nekdy hral
Hraju annihilus.net a projectdablo2.com

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 12.01.2013, 21:11 hod.

saesa: souhlasím s tebou
Jednotlivé obtížnosti budou muset jít obtížnostně k sobě, protože těžko si představit tak velký rozdíl obtížnosti jako je ve vanille potom ce mě tady rozporcoval modrej falen hned co sem vybeh z mesta
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

bubavanek
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Jičín

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od bubavanek » 12.01.2013, 22:40 hod.

Já myslel, že by se aspoň někde dali nahrabat další staty, co člověk potřebuje.
Jen mě tak trochu štve, že vše ostatní je socketed, ale jave a taxe a tknif ne. Proč to?

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 12.01.2013, 23:26 hod.

Abych byl upřímnej trochu mě ten mód přestává bavit. (mluvím jen za sebe) A to hlavně proto že se začíná dít přesně to čeho jsem se obával. Začíná se moc špekulovat, moc upravovat a moc zasahovat do hry. I když by se mi líbilo spoustu úprav, jak merců, tak skillů, tak i statů apod, začíná toho bejt moc a trochu mi to začíná připomínat avalon. (vzdáleně ale přijde mi že se tam pomalu míří - silný crafty, úprava až moc věcí...)

Poprvé jsem ten dojem získal když sem viděl screen GC charmu +1 all skill a zkoušel rozjet caster buildy, hlavně sorcku a sledoval debaty na fóru.

Ono idea využití statů je perfektní nápad ale myslím že nereálná bez toho aby ten mód testovaly desítky lidí a hlásily balanc skillů, co přidat co ubrat atd.

Alfu jsem hrál protože se mi líbila ta možnost jet klasický D2 na mnohonásobně těžší obtížnosti a čas si krátit craftěním nových věcí. Nic víc tam nebylo a bylo to super. Momentálně je překopanej stat systém (asi až zbytečně moc), synergie z energi/str, tvrdá úprava některých skillů, do toho možná přibudou sockety nonsocket itemů, úprava merců apod. Začíná toho bejt až moc a už to není prostě D2 tak jak mě bavilo. Myslím že méně je více (aspoň pro mě).

Nový systém craftů se mi moc líbí (oproti alfa verzi) ale zbytek už je na mě asi moc přemódovanej. I když jsem sám psal hodně nápadů co by se mi líbilo, když to tak postupně sleduju a hraju (teď už víc nehraju než hraju), je toho už moc. Taky mi přijde že to ZOMB přestává zvládat. Je toho moc na balancování, dodělávání a přijde mi že je v tom módu tozkopaných strašně moc věcí na který nemá čas je doladit a vyšperkovat k dokonalosti.

Když bych to vzal od základu.
- nový craft systém = OK
- zesílená monstra = OK
- uber lokace a bosové = OK
- delší mapy = OK (to se mi hodně líbí)
- úprava statů (zjednodušit to. Jeden stat, jeden malej bonus k tomu co je ve vanile):
°str - 1b str=2%ed melee zbraní (prostě jen zvednou podíl na %ed)
°dex - ias nebo FBR
°vita - FHR
°ene - FCR (a nebo pokud synergie ke skilům tak všude. prostě třeba 1b ene=0.5%dmg ke všem skilům co žerou manu)
- sockety - nepřidávat
- úprav skilů - nedělat žádné
- pomocníci - nechat jak jsou ve vanile

takhle prakticky vypadala Alfa verze (krom těch statů) a bavila mě mnohem víc. Prostě bych se zaměřil hlavně na to ladit sílu monster, dodělat normál akty, nm a hell obtížnost a balancovat sílu craftů a statů. Jinak aby to zůstalo jako vanila D2. Hrát si s balancem těch pár věcí co mód upravuje a neplantat tam dalších xy změn a úprav který to jen víc rozdrbávají.

asi je už pozdě na podobný názor, jen prostě už mě tenhle mod tak jak teď vypadá a jak se asi dál bude vyvíjet nebaví. Spíš než na sockety, mercy, staty a skilly bych se zaměřil na dodělání obtížností, balanc lokací a hlavně balanc craftů. +1 all skill v 1 aktu normal je fakt přitažený za vlasy si myslím.

toť můj názor po delší době hraní a sledování průběhu módu. Snad mě za to neukamenujete...;-)

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 12.01.2013, 23:54 hod.

Attia: určitě neukamenuju, ale to srovnání s avalonem bylo dost přitažený za vlasy (ten má k IsAlive dál než vanilla - na opačné straně možných modifikací). Vesměs s tembou souhlasím až na pár věcí.
1. Obtížnost od začátku mi přijde přehnaná. Vždyť je to první akt na normal. K tomu co se mi zde opravdu nelíbí je vysoká obtížnost prvních lokací a např na black march nejsou modrý monstra (lehká lokace). Obecně jsem měl ke koncem aktu mnohem menší problémy než s cold plain - a to se mi opravdu nelíbí.
Prostě neni moc kam dál jít - v obtížnosti.

2. Systém statů mi přijde eště nedodělanej. Moje vidina by byla, aby každá postava měla na začátku 2 staty na hodnotě 5 jeden na 10 a jeden na 15. Poté by měl každý bod opravdu velký efekt.
Dále by staty dávaly relativně velké bonusy a tyto bonusy by byly právě jen z investovaných bodů. Z výbavy by měly efekt jako dřív nebo eště nižší. Nesnažil bych se dělat velkej bordel ve skillech.
Prostě malý modifikace nepoužitelnejch skillů (nebál bych se třeba i pasivních vlastností (viz paladinovi odolnostní aury)).
S čímž souvisí už několikrát zmiňovaný násobný efekt energy - opravdu vyladit sčítací efekt by trvalo neuvěřitelně dlouho a i tak se skilly řadí do těch dvouch skupin jenž sem popisoval
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 13.01.2013, 00:05 hod.

tu obtížnost jsem zmiňoval taky. Líbí se mi to že to je těžký, mnohonásobně víc než vanila, ale pravda je že je to nevyrovnaný. Jak říkáš. projít jen DoE s melee postavou bez opakovanýho naexpení je téměř němožný, naproti tomu jsou lokace který jsou nudný a absurdně lehký. K tomu je zas konstrast Krypta, kde si melee neškrtne pokud se brutálně nenaleveluje jinde. A i tak je to strašně na dlouho. Jedna věc je obtížnost, druhá věc je nuda když musíš mlátit stovky monster v nekonečný kryptě. Moc monster podle mě neurčuje obtížnost. Raději bych kryptu viděl čistější, jako třeba DoE, ale nebezpečnější co se týče mobů. Pohrát si s vlastnostma monster a udělat ty patra fakt zajímavý. Ne jen nakopírovat stovky stejných monster na patro.

Tohle je ale problém že ZOMB se zbytečně patlá s blbostma jako synergie z energy, skilly, mercové, sockety atd, a přitom bych byl radší kdyby se balancovaly lokace, monstra a craft.

Ono je prostě fakt že čím větší a víc zásahů do D2 uděláš, tím víc si rizesíráš balanc a tím víc se do toho pak moder zamotává tím že se snaží to doladit dalším zásahem jinam a pak je to začarovanej kruh.

Ten avalon jsem napsal shcálně. Vím že to je do něj daleko ale tím že se tu rozjížní debaty o nových setech, úpravy uniq itemů, úpravy merců, skillu atd se tam pomalu blížíš ať chceš něbo ne.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 13.01.2013, 08:30 hod.

Attia:
Je mi líto, že to takhle cítíš... to přesně jsem nechtěl :(

Těch změn nebude zase tolik...
Sockety neplánuju, u skillů chci pozměnit jen synergie, ale merce bych upravit určitě chtěl, aby byli konkurence schopní pokud možno všichni...

Máš pravdu, že bych se měnil teď víc soustřebit na balanc...

hami:
Máš pravdu... obtížnost je taky potřeba vybalancovat, musím se podívat na každé monstrum zvlášť...


Attia:
Ono je prostě fakt že čím větší a víc zásahů do D2 uděláš, tím víc si rizesíráš balanc a tím víc se do toho pak moder zamotává tím že se snaží to doladit dalším zásahem jinam a pak je to začarovanej kruh.
Pravda a nic víc než pravda... na balancu již existujících systémů musím zapracovat...

Moc děkuju za upozornění a rady ;)
Jen bych chtěl doplnit, že jsem teď byl pár dnů mimo díky tomu, že jsem byl odříznutý od internetu... to neznamená, že na mod kašlu, nebo to nezvládám ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Tordah » 13.01.2013, 11:11 hod.

hami píše:1. Obtížnost od začátku mi přijde přehnaná. Vždyť je to první akt na normal. K tomu co se mi zde opravdu nelíbí je vysoká obtížnost prvních lokací
2. Moje vidina by byla, aby každá postava měla na začátku 2 staty na hodnotě 5 jeden na 10 a jeden na 15. Poté by měl každý bod opravdu velký efekt.
Dále by staty dávaly relativně velké bonusy a tyto bonusy by byly právě jen z investovaných bodů. Z výbavy by měly efekt jako dřív nebo eště nižší.
+1



3. Staci sa pozret do temy viewtopic.php?f=119&t=7981 na postavy: smiter, fo/fb, cs lf, smiter.
O balance neviete nic ked hrate cookie-cutter buildy

4. Chaos v temach.
Je tu XYZ tem a ked sa chcem nieco spytat neviem ci mam zalotit nove tema alebo pisat do prvej hornej.
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Odpovědět

Zpět na „Mods By ZOMB“