Fire Hydra 2.1.0
At nespamuji DH Foru tak s dovolením přesouvám :-)
Od MLOKa:
Pochopil jsi to správně, je to jak píšeš a dmg pro jednu sentry je pak kolem těch 100m (aktálně jsem na 116m a s perfektním gearem je to ještě více).
Dmg s Wiz. je obtížné srovnávat. Na jednom místě pokud má DH venku všechny sentry, tak v tu chvíli dmg dává o hodně větší než Wiz. Jenže to má několik ale:
- sentry má 4-4,6s cooldown (dle toho kdo má kolik CDR, uvedl jsem reálné rozmezí jak se to hraje), takže to chvíli trvá než položíš všechny sentry a to je pro jedno místo
- sentry nemohou být na více mistech najednou, Wiz. postupně nahodí intinite DoT na mnohem více mobů
- proto také single target má DH o hodně vyšší dmg než Wiz. a na vysokém GR tam kde s Wiz. dávám RG 5 minut, tak s DH to trvá kolem 2 minutu, tedy méně než polovinu času
- během riftu ale tím, že Wiz. dokáže dávat dmg pro velké množství mobů najednou je Wiz. mírně rychlejší (oproti frost/fire rocket buildu)
A přesně kvůli všem těm důvodům exceluje DH v trialu. V trialu má čas předem položit všechny sentry a monstra jsou všechna v prostoru co pokryjí.
---------------------------------------------
Já právě valčím s tím mágem a tak si zkouším a hraji. Ten nový build, viz pár příspěvků nahoře je dobrý a není ani tak složitý jak vypadá. Bohužel se opravdu nedá moc používat bez WD.. Nebo dá ale když hrajeme s DH tak se stále vracíme :-)
Přes víkend, jsem si hrál a použil jsem build, 2x blazing hydra a TaT a do toho jsem použivál blizzard. Celkem se mi to líbilo (hlavně jak hydry krásně rychle střílí), ale nejsem si jistý tím jaký mám DMG.
Pokud používám TaT, tak přijdu o 19%fire z magefist a s SS přijdu o 28% dmg do elit (ale s SS mám aspoň zpět +5% dmg), ale nevím kolik mě navíc udělají ty dvě hydry s TaT. Dá se nějak propočítat tato verze, oproti standardu blizzard?
Moje verze by se dala používat na nižší GR, na trialy a na T6. Na vysoké GR, verze pouze blizard.. s WD blazing hydry. U verze s blazing hydry pro vysoké GR, používám akorát místo conflagration UA. Kdybych měl amulet proti bleskům asi bych ji vrátil. Pak pro větší přežití možná vyměnit skill familiar za teleport nebo Armor
Od MLOKa:
Pochopil jsi to správně, je to jak píšeš a dmg pro jednu sentry je pak kolem těch 100m (aktálně jsem na 116m a s perfektním gearem je to ještě více).
Dmg s Wiz. je obtížné srovnávat. Na jednom místě pokud má DH venku všechny sentry, tak v tu chvíli dmg dává o hodně větší než Wiz. Jenže to má několik ale:
- sentry má 4-4,6s cooldown (dle toho kdo má kolik CDR, uvedl jsem reálné rozmezí jak se to hraje), takže to chvíli trvá než položíš všechny sentry a to je pro jedno místo
- sentry nemohou být na více mistech najednou, Wiz. postupně nahodí intinite DoT na mnohem více mobů
- proto také single target má DH o hodně vyšší dmg než Wiz. a na vysokém GR tam kde s Wiz. dávám RG 5 minut, tak s DH to trvá kolem 2 minutu, tedy méně než polovinu času
- během riftu ale tím, že Wiz. dokáže dávat dmg pro velké množství mobů najednou je Wiz. mírně rychlejší (oproti frost/fire rocket buildu)
A přesně kvůli všem těm důvodům exceluje DH v trialu. V trialu má čas předem položit všechny sentry a monstra jsou všechna v prostoru co pokryjí.
---------------------------------------------
Já právě valčím s tím mágem a tak si zkouším a hraji. Ten nový build, viz pár příspěvků nahoře je dobrý a není ani tak složitý jak vypadá. Bohužel se opravdu nedá moc používat bez WD.. Nebo dá ale když hrajeme s DH tak se stále vracíme :-)
Přes víkend, jsem si hrál a použil jsem build, 2x blazing hydra a TaT a do toho jsem použivál blizzard. Celkem se mi to líbilo (hlavně jak hydry krásně rychle střílí), ale nejsem si jistý tím jaký mám DMG.
Pokud používám TaT, tak přijdu o 19%fire z magefist a s SS přijdu o 28% dmg do elit (ale s SS mám aspoň zpět +5% dmg), ale nevím kolik mě navíc udělají ty dvě hydry s TaT. Dá se nějak propočítat tato verze, oproti standardu blizzard?
Moje verze by se dala používat na nižší GR, na trialy a na T6. Na vysoké GR, verze pouze blizard.. s WD blazing hydry. U verze s blazing hydry pro vysoké GR, používám akorát místo conflagration UA. Kdybych měl amulet proti bleskům asi bych ji vrátil. Pak pro větší přežití možná vyměnit skill familiar za teleport nebo Armor
Re: Fire Hydra 2.1.0
Taky jsem si jen tak zkusil naházet ten party gear na moji druhou postavu, výsledek:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/avio ... o/35264054
Některé rolly nejsou dotažené, už byly rerolly dost drahé na to, že to asi nikdy nepoužiju. Některé itemy bych nahradil z mojí main postavy, hlavně WH a EoE.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/avio ... o/35264054
Některé rolly nejsou dotažené, už byly rerolly dost drahé na to, že to asi nikdy nepoužiju. Některé itemy bych nahradil z mojí main postavy, hlavně WH a EoE.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Potřebuji pořádné Lacuny a witching hour..tu SS máš pěknou
Jinak jsem to zkusil nějak spočítat dle těch excelů co mám a vychází mi obě dvě verze na stejno, akorát že s hydrama mám větší DMG do non elite. Akorát u dvou hyder nemám započítaný blizzard a u blizardu není započítaná jedna hydra.. To nevím jak udělat :-)
Jinak jsem to zkusil nějak spočítat dle těch excelů co mám a vychází mi obě dvě verze na stejno, akorát že s hydrama mám větší DMG do non elite. Akorát u dvou hyder nemám započítaný blizzard a u blizardu není započítaná jedna hydra.. To nevím jak udělat :-)
Re: Fire Hydra 2.1.0
Pro hydru za TaT získáš hodně, přesně dle toho kolik máš ATS na TaT (tedy získáš až 1,5 násobek dmg). Pro vysoké GR pro partu nemusíš ani Bliz. počítat, ten bude dělat opravdu minoritu dmg, hlavně dmg jsou hydry (a případně disint.).McT píše: Pokud používám TaT, tak přijdu o 19%fire z magefist a s SS přijdu o 28% dmg do elit (ale s SS mám aspoň zpět +5% dmg), ale nevím kolik mě navíc udělají ty dvě hydry s TaT. Dá se nějak propočítat tato verze, oproti standardu blizzard?
Re: Fire Hydra 2.1.0
Zkusím nějak vyzkoumat jak mít 2hydry, TaT + disint a abych přežil Ale je pravda že když se do toho zamíchá arcane dynamo tak zvýšení dmg je opravdu markantní. Bohužel AD sebere další skill abych jej nabil
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak pořád to bude lehčí než s DH, s Wiz. můžeš mít o dost vyšší tougness.
Re: Fire Hydra 2.1.0
https://eu.battle.net/d3/en/calculator/ ... hTR!aZcbbY
Zkusím tento build, je to dělané na přežití ale i na nějaký ten DMG (ne na maximální). Jen váhám jakou poslední pasivku. Glass canon, Iluzionista, Conflagration, případně astral presence?
GC je super na DMG, ale zase dá hodně - toughness, iluzionista je fajn, ale myslím že není zase tka extra potřeba pokud budu hrát v partě a nebudu tak moc riskovat. Takže zbývá conflagration a nebo AP. Dominance si myslím že je asi zbytečná a nebo mě ještě napadnul Blur.
Já bych ten teleport ani nepotřeboval, ale jak utíkáte na vyšším GR před Coldem a bleskama? Nestihnu nikdy utéct, z toho důvodu bych rád měl ve výbavě ten teleport.
Zkusím tento build, je to dělané na přežití ale i na nějaký ten DMG (ne na maximální). Jen váhám jakou poslední pasivku. Glass canon, Iluzionista, Conflagration, případně astral presence?
GC je super na DMG, ale zase dá hodně - toughness, iluzionista je fajn, ale myslím že není zase tka extra potřeba pokud budu hrát v partě a nebudu tak moc riskovat. Takže zbývá conflagration a nebo AP. Dominance si myslím že je asi zbytečná a nebo mě ještě napadnul Blur.
Já bych ten teleport ani nepotřeboval, ale jak utíkáte na vyšším GR před Coldem a bleskama? Nestihnu nikdy utéct, z toho důvodu bych rád měl ve výbavě ten teleport.
Re: Fire Hydra 2.1.0
A ještě dotaz, zkoušeli jste někdo místo Prismatic armoru dát Force armor? Nepomohlo by to proti IK?
Re: Fire Hydra 2.1.0
Pokud je málo tougness a hraje se vyšší GR, tak je lepší Force armor. Ale je to dvojsečné. Pomůže na větší jednotlivý hit (ale ani tam nefunguje neomezeně), ale neřeší více menších hitů po sobě (tedy třeba pro DoTky je pak o dost horší než prismatic).
A omezení max hitu:
Attack does 0 to 35% of your hp in damage = you take actual damage
Attack does 35% to 135% of your hp in damage = you take damage equal to 35% of your hp
Attack does 135%+ of your hp in damage = you take damage equal to the full damage - 100% of your hp.
Tedy pokud dosteneš hit odpovídající dvojnásobku tougness (a větší) -> smrt. Tzn. ani Force armor není všespásné a s nízkou toungess na opravdu vysokých GR to bude one hit kill i s Force armor.
Na GR40 se mi hraje hůře s Force armor. To je ale solo s unity a dost vysokou tougness, takže nedostávám IK ani s prismatic. Force armor mi tak pomůže jen občas a častěji je to horší.
A omezení max hitu:
Attack does 0 to 35% of your hp in damage = you take actual damage
Attack does 35% to 135% of your hp in damage = you take damage equal to 35% of your hp
Attack does 135%+ of your hp in damage = you take damage equal to the full damage - 100% of your hp.
Tedy pokud dosteneš hit odpovídající dvojnásobku tougness (a větší) -> smrt. Tzn. ani Force armor není všespásné a s nízkou toungess na opravdu vysokých GR to bude one hit kill i s Force armor.
Na GR40 se mi hraje hůře s Force armor. To je ale solo s unity a dost vysokou tougness, takže nedostávám IK ani s prismatic. Force armor mi tak pomůže jen občas a častěji je to horší.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Nejlepší byl původní Force armor, když si nedostal 3 velké rány po sobě, tak jsi byl nesmrtelný. Lidi běhali 1k life a 500 life regen
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Fire Hydra 2.1.0
Aha, tak to jsem nevěděl... ale asi to i tak vyzkouším a uvidím. Myslím že ideální by bylo mít k tomu dominance
Jinak co by jste poradili k té 4té pasivce?:-)
Jinak co by jste poradili k té 4té pasivce?:-)
Re: Fire Hydra 2.1.0
Ted na foru ještě čtu, funguje vůbec Arcane Dynamo a atack speed na blazing/mamoth hydry?
Vím že se to tu už řešilo s atack speed, ale nevím jestli to už náhodou neopravili. A o AD vůbec nevím jestli funguje.
Já jen abych to zbytečně stále nestackoval a ono to nemělo žádný účinek.
Vím že se to tu už řešilo s atack speed, ale nevím jestli to už náhodou neopravili. A o AD vůbec nevím jestli funguje.
Já jen abych to zbytečně stále nestackoval a ono to nemělo žádný účinek.
Re: Fire Hydra 2.1.0
ATS funguje na Blazing a nefunguje na Mamoth (TaT ale fungují i na Mamoth). AD moc nevim, to jsem řešit nepotřeboval. AD si sám otestuj, tam bude test jednoduchý a jednoznačně průkazný (rozdíl dmg s a bez AD je velký).
Re: Fire Hydra 2.1.0
Tak výbava, kterou mám teď na sobě se mi včera celkem zalíbila :-) Dá se tak přežít a varianta DH+Monk+Já dosáhl jsem dmg 750m. Při variatně Já a WD asi 550m.
Ještě mám ale celkem dost rezerv ve vybavení, tak to není zase tak špatné. Ve variantě s WD jsem umíral mín (rank 40), ale ve dvojci nám už chyběl DMG abychom to dokončili. Možná v jiném riftu by se dařilo líp. DH+Monk+Já, jsem umřel na rank 39 asi 4x a to jen díky lighting (3x) a cold (1x).
Místo slowtime, se dá dát ještě BlackHole a nebo armor, slowtime není příliš potřeba když chodíte obyč rifty a nebo menší ranky.
A jako poslední místo disintegrate jsem zkoušel Arcane, ale to nevím jak přesně funguje protože tam se mi zdálo že DoTku nějak resetuje a ukazovalo to max 50m dmg
Ještě mám ale celkem dost rezerv ve vybavení, tak to není zase tak špatné. Ve variantě s WD jsem umíral mín (rank 40), ale ve dvojci nám už chyběl DMG abychom to dokončili. Možná v jiném riftu by se dařilo líp. DH+Monk+Já, jsem umřel na rank 39 asi 4x a to jen díky lighting (3x) a cold (1x).
Místo slowtime, se dá dát ještě BlackHole a nebo armor, slowtime není příliš potřeba když chodíte obyč rifty a nebo menší ranky.
A jako poslední místo disintegrate jsem zkoušel Arcane, ale to nevím jak přesně funguje protože tam se mi zdálo že DoTku nějak resetuje a ukazovalo to max 50m dmg
Re: Fire Hydra 2.1.0
Nové poznatky kolem hydry, dost zásadní, celkem mazec po roce .
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Fire Hydra 2.1.0
kde? něco mi uteklo?
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Fire Hydra 2.1.0
Hurá, Dava a Mlok jsou zpět.
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Fire Hydra 2.1.0
Sláva, proč? Mlok už dlouho nic nenapsal a pokud jde o Davu, tak ten po hodně dlouhé době pár příspěvků napsal ale jaké? Např. ten výkřik o hydře a pak nic? Na ostatní z vysoka se* a jde mu jen o sebe (tedy když srovnám Davu např. před půl rokem, kdy na foru pomáhal každým dnem). Hráč dobrý bude, v tom se asi nepletu ale hráči co ho tehdy vyštvali z fora měli v něčem pravdu.
Re: Fire Hydra 2.1.0
Já se mu asi ani nedivím. Upozorní tady na zcela novou skutečnost, která právě byla objevena ve spojitosti s Mammoth Hydrou a zase dostane céres. Jestli mohl Dave_C dát link? Jo, to mohl. Ale mě to zabralo neskutečně dlouhých 10 vteřin najít na foru o čem tady mluvil. Rozumím, že je jednodušší dostat vše na zlatém podnose, včetně překladu a vysvětlení. Ale to vyžaduje pro dotyčného spoustu práce a času, kterého se ne vždy musí dostávat. Takže místo kritiky jsem rád, že na něco zásadního alespoň upozornil, místo trollování.
Pro jistotu přidávám odkaz na US forum, kde se řeší zcela nový přístup k Mammoth Hydře, který ovlivní i gear, resp. zejména gemy.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/17085850012
Pro jistotu přidávám odkaz na US forum, kde se řeší zcela nový přístup k Mammoth Hydře, který ovlivní i gear, resp. zejména gemy.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/17085850012