DH 2,1.2
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Mě taky příjde že ho spíš vyměním za Trapped a vemu polar station, čímž zároveň zaříznu bonus od Zeis pro sentry... A helmu? Na ptr sem zkoušel Leorica a preparation a nebylo to co do resource managementu vůbec zlé (spam companion/preparation+reapers) ale taknějak mi nezbylo místo na Vault, tak to asi pojedu jinak
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: DH 2,1.2
Pro cold build helma jedině Prider's fall. Ta posune resource management úplně někam jinam. Punishment se k tomu ale jede stejně. Pak už je to dohromady s dalším RCR (testoval jsem na T6 tak jak jsem to měl připravené z trialu, tedy i s dalším RCR co to kde jde) parádní na hatred management. Budu dokonce uvažovat jestli to hrát s Reaper's nebo ne. Reaper's nemám rád, vždy když to potřebuju nejvíce, tak je není čím procnout. A navíc pak ještě nutí navyšovat pickup radius (i když to částečně řeší zase copmanion autopickupem - ten ale zase máš jen občas dle toho kolik máš CDR)
Na Vault ale místo zbyde, co jsi použil, že ne?
Hrál jsem na PTR:
- CA Ma
- Focus (pak to testntu jestli by to nešlo hrát i bez generátoru a ušetřit slot, ale to už asi nepůjde i když jsem generátor používal dost málo, ale i jen třeba na rozbití dveří je blbé plýtvat hatred bez generatoru)
- Polar Station
- Tumble
- Punishment
- Companion
K tomu pak CE, Ballistics, Cull the Weak, Steady aim. Ještě budu časem zkoušet varianty něco místo Steady aim. K otestování toho bude více, např. Blood Vengeance (pak hrát už určitě bez Reaper's, samotné navýšení max hatred je ale také podstatné, v paragonu jsem to dal hned na max), Night Stalker (ten ale spíš asi nakonec ne, když jsem generator používal stejně málo, testnout to ale určitě chci).
Díky velkém RCR (dal jsem 22 Vaultu v kuse) neuvažuju o Tactical Advantage.
Polar Station pojedu určitě. Nejdřív jsem to testoval na trialu. Tam to bylo jednoznačné i přes výraznou ztráta Zeis bonusu pro sentry dost výrazná. S Polar Station jsem ale hlavně mohl stát a dávat dmg. Jakmile jsem zkoušel jiné varianty sentry, tak výsledek byl mnohem horší.
Bez nějakého většího ladění, pouze ancient Arcane Barb + Priders fall jsem dával klíče na GR47. Na live až se to časem více poladí, tak to půjde ještě o trochu výše.
Na T6 pak Polar Station není žádná ztráta, protože tam se vůbec s přemísťováním více sentry na místo boje neobtěžuju (akorát ztráta času). Takže o bonus Zeisu přijde jen ta poslední kterou hodím do mobů. Ty předchozí pak buď jsou už někde mimo, že tam vůbec nedostřelí (postatný je bonus pro self cast) nebo může ještě třeba ta předposlední položená dostřelit. To ale bude už určitě s plným bonusem Zeisu protože bude daleko.
A díky obrovskéhom dostřelu se to někdy podaří, že i když jsou někde bůhví kde, tak pořád jsou užitečné nejen jako self cast bonus.
Na vyšších GR by se sice už bonus Zeisu pro sentry hodil, ale cc Polaru station pomůže daleko více (je potřeba maximalizovat dobu co můžeš střílet a nebudeš zdrhat).
Navýšení cc pak za Polar Station pomůže nejen s procnutím trapped gemu a CtW, ale také k omezení obdržené dmg. Tady nejde jen o přežití (i když i to je podstatné, mohl jsem tak hrát s hodně nízkou tougness a všude narvat RCR i CDR), ale také, že zvýšíš fungování Prider's fall když nedostáváš dmg.
Na trial jsem pak akorát vyhodil Vault a dal Bait the Trap.
Na Vault ale místo zbyde, co jsi použil, že ne?
Hrál jsem na PTR:
- CA Ma
- Focus (pak to testntu jestli by to nešlo hrát i bez generátoru a ušetřit slot, ale to už asi nepůjde i když jsem generátor používal dost málo, ale i jen třeba na rozbití dveří je blbé plýtvat hatred bez generatoru)
- Polar Station
- Tumble
- Punishment
- Companion
K tomu pak CE, Ballistics, Cull the Weak, Steady aim. Ještě budu časem zkoušet varianty něco místo Steady aim. K otestování toho bude více, např. Blood Vengeance (pak hrát už určitě bez Reaper's, samotné navýšení max hatred je ale také podstatné, v paragonu jsem to dal hned na max), Night Stalker (ten ale spíš asi nakonec ne, když jsem generator používal stejně málo, testnout to ale určitě chci).
Díky velkém RCR (dal jsem 22 Vaultu v kuse) neuvažuju o Tactical Advantage.
Polar Station pojedu určitě. Nejdřív jsem to testoval na trialu. Tam to bylo jednoznačné i přes výraznou ztráta Zeis bonusu pro sentry dost výrazná. S Polar Station jsem ale hlavně mohl stát a dávat dmg. Jakmile jsem zkoušel jiné varianty sentry, tak výsledek byl mnohem horší.
Bez nějakého většího ladění, pouze ancient Arcane Barb + Priders fall jsem dával klíče na GR47. Na live až se to časem více poladí, tak to půjde ještě o trochu výše.
Na T6 pak Polar Station není žádná ztráta, protože tam se vůbec s přemísťováním více sentry na místo boje neobtěžuju (akorát ztráta času). Takže o bonus Zeisu přijde jen ta poslední kterou hodím do mobů. Ty předchozí pak buď jsou už někde mimo, že tam vůbec nedostřelí (postatný je bonus pro self cast) nebo může ještě třeba ta předposlední položená dostřelit. To ale bude už určitě s plným bonusem Zeisu protože bude daleko.
A díky obrovskéhom dostřelu se to někdy podaří, že i když jsou někde bůhví kde, tak pořád jsou užitečné nejen jako self cast bonus.
Na vyšších GR by se sice už bonus Zeisu pro sentry hodil, ale cc Polaru station pomůže daleko více (je potřeba maximalizovat dobu co můžeš střílet a nebudeš zdrhat).
Navýšení cc pak za Polar Station pomůže nejen s procnutím trapped gemu a CtW, ale také k omezení obdržené dmg. Tady nejde jen o přežití (i když i to je podstatné, mohl jsem tak hrát s hodně nízkou tougness a všude narvat RCR i CDR), ale také, že zvýšíš fungování Prider's fall když nedostáváš dmg.
Na trial jsem pak akorát vyhodil Vault a dal Bait the Trap.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2,1.2
marked for death používám i teď a nechal sem ho i po patchi, tu šířící runu...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: DH 2,1.2
A to jsi využil na PTR? Na T6 na PTR to padalo tak rychle, že bych se vůbec MfD nezdržoval. Když i RG je na pouhé 3-4s (solo T6). Ono taky když na většinu mobů stačí jeden CA.
A proč používáš MfD teď na live, tomu nerozumím vůbec (tak jak to máš celé postavené s MfD ti to vychází na dmg hodně špatně i když bych bral, že MfD je pořád aktivní pro všechny moby - jen 2 spendery nevychází nikdy dobře a k tomu 2-hand kuše na BP5 taky ne).
A proč používáš MfD teď na live, tomu nerozumím vůbec (tak jak to máš celé postavené s MfD ti to vychází na dmg hodně špatně i když bych bral, že MfD je pořád aktivní pro všechny moby - jen 2 spendery nevychází nikdy dobře a k tomu 2-hand kuše na BP5 taky ne).
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2,1.2
nevim jak tvoje kalkulačka, ale mě to padá dobře, jedu na hodně ChD a MfD je zároveň můj vklad do party...
edit: btw zkoušel sem různý setupy včetně EA a stopoval si kingoše T6, spolu házením sentry a všim ostatním mi vyšlo tohle asi o 2s pomalejší než bow setup, ale pro mě mnohem pohodlnější...
edit: btw zkoušel sem různý setupy včetně EA a stopoval si kingoše T6, spolu házením sentry a všim ostatním mi vyšlo tohle asi o 2s pomalejší než bow setup, ale pro mě mnohem pohodlnější...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: DH 2,1.2
S tím moc kalkulačka asi nepočítala, s tím hraním v partě
Re: DH 2,1.2
Pro hrani v parte mu to vychazi uplne stejne. Tam by byl rozdil pouze v pripade, ze by se dostal na BP6, coz se ale ani s 20% IAS z party nedostane. 2s jsou hrozne moc kdyz je to rozdil oproti 7,5s. Tak dlouho trva s dobre postavenym lukem. Ale at si hraje kazdy co uzna za vhodne. Ja jen chtel zjistit, jestli neni nejaky duvod pro MfD v novem patchi, ktery jsem prehlednul.
MfD pro partu ma pak prinos minimalni diky mnozstvi aditivnich buffu party (a jediná varianta kdy se vyplatí hrát je Calamita + perfektní gear, který dá správně BP7). Treti spender prida dmg mnohem vice.
Edit:
Jen pro jistotu doplnění k měření u Skeleton Kinga. Není to dobré místo k měření, protože je to jediná vyjímka, kde je možné položit před začátkem boje i 5 sentry s CE. CE se používá výhradně na trial, kde jsou také položené sentry předem. Všude jinde vychází CE hůře a nehraje se. U Skeleton Kinga je ale jediná vyjímka, kde vyjde CE lépe. Proto když to tam někdo bude testovat, tak mu to dá špatné závěry.
7,5s je bez CE. Kdyby se dalo CE místo Ambush, tak čas bude ještě kratší. To ale ani testovat nebudu, protože není důvod testovat setup pouze pro vylepšení času u Kinga, když všude jinde to pak vyjde hůře a nehraje se to.
A stejně jsme ve vláknu nového patche, který je za dveřmi. Takže je to už fuk. V novém patchi je King o hodně rychlejší. V novém patchi se bude vždy hrát CE a tedy 5 sentry, protože se tam využijí pořád (je jedno kde jsou položené pro získání bonusu pro self cast a navíc CE navyšuje i počet charge). U Kinga to bude odhadem 3s v novém patchi (neměřil jsem tam Kinga, ale jen nějaké RG a Ghoma, takže to jen odhaduju a nemusí to být zcela přesné).
MfD pro partu ma pak prinos minimalni diky mnozstvi aditivnich buffu party (a jediná varianta kdy se vyplatí hrát je Calamita + perfektní gear, který dá správně BP7). Treti spender prida dmg mnohem vice.
Edit:
Jen pro jistotu doplnění k měření u Skeleton Kinga. Není to dobré místo k měření, protože je to jediná vyjímka, kde je možné položit před začátkem boje i 5 sentry s CE. CE se používá výhradně na trial, kde jsou také položené sentry předem. Všude jinde vychází CE hůře a nehraje se. U Skeleton Kinga je ale jediná vyjímka, kde vyjde CE lépe. Proto když to tam někdo bude testovat, tak mu to dá špatné závěry.
7,5s je bez CE. Kdyby se dalo CE místo Ambush, tak čas bude ještě kratší. To ale ani testovat nebudu, protože není důvod testovat setup pouze pro vylepšení času u Kinga, když všude jinde to pak vyjde hůře a nehraje se to.
A stejně jsme ve vláknu nového patche, který je za dveřmi. Takže je to už fuk. V novém patchi je King o hodně rychlejší. V novém patchi se bude vždy hrát CE a tedy 5 sentry, protože se tam využijí pořád (je jedno kde jsou položené pro získání bonusu pro self cast a navíc CE navyšuje i počet charge). U Kinga to bude odhadem 3s v novém patchi (neměřil jsem tam Kinga, ale jen nějaké RG a Ghoma, takže to jen odhaduju a nemusí to být zcela přesné).
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2,1.2
neřekl sem že pokládám sentry předem, jen radši měřim kinga než ghoma a zkoušel sem variantu i se 3 spendery, víc sem z toho nevymáčkl, prostě s věcmi které mám k dispozici mi to vychází nejlíp...
PTR neřešim, tam šel king na 2 rány před úpravou M6, na 3 potom...
PTR neřešim, tam šel king na 2 rány před úpravou M6, na 3 potom...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: DH 2,1.2
https://www.youtube.com/watch?v=nlsOCWyLHhQ
jedno videjko ve kterém je shrnuté co za itemy budou top pro dh v 2.1.2
btw už vím proč jsem nikdy nenašel tu helmu Prides fall - protože je z bounty v a3 a ty nikdo nedělá
jedno videjko ve kterém je shrnuté co za itemy budou top pro dh v 2.1.2
btw už vím proč jsem nikdy nenašel tu helmu Prides fall - protože je z bounty v a3 a ty nikdo nedělá
Re: DH 2,1.2
Tak vypadá že pan Vocaloidnyan už je nachystaný a čeká na zbran :-)
http://us.battle.net/d3/en/profile/Voca ... o/35159750
http://us.battle.net/d3/en/profile/Voca ... o/35159750
Re: DH 2,1.2
Opravdu to má již připravené. U něho je škoda, že solo už nehraje v podstatě vůbec (i žebříčky jen týmové), takže má nachystanou variantu do party z dobrým supportem.
Pro partu to psal i dříve, že je výhodnější dát všude Area dmg (což je logické a také bych to udělal).
A LfB také funguje o hodně lépe v partě, kde je lepší než Maelstrom. Pro solo nejspíš bude horší.
Pro solo by mi to zajímalo více. Z toho co tam má je jediná zajímavá informace, že zcela vynechal generator. To budu chtít zkusit i pro solo.
Pro partu to psal i dříve, že je výhodnější dát všude Area dmg (což je logické a také bych to udělal).
A LfB také funguje o hodně lépe v partě, kde je lepší než Maelstrom. Pro solo nejspíš bude horší.
Pro solo by mi to zajímalo více. Z toho co tam má je jediná zajímavá informace, že zcela vynechal generator. To budu chtít zkusit i pro solo.
Re: DH 2,1.2
A DH v patchi se nepojede na fire dmg % ? na df.com mají zase udělaný build bez cinderu a cold % ..
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: DH 2,1.2
ty kráso no má to teda nachystaný parádně a můžeme se všichni přiučit jak to bude zejtra vypadat dost slintám nad těma rolama, holt je poznat sc hraní (a pragon) kdy to fakt umožní posbírat top roly
co jsem koukal ještě phyla tak doporučoval hatred regen na toulci a teda preferoval cold kvůli tomu že maelstorm má rakety a balistic pasivka je podle něj největší dmg bost co je... bohužel nemám sojku s coldem takže pojedu fire
PS: 144k života? s tím bych nelezl snad ani na normal asi je jeho support lepší jak já
co jsem koukal ještě phyla tak doporučoval hatred regen na toulci a teda preferoval cold kvůli tomu že maelstorm má rakety a balistic pasivka je podle něj největší dmg bost co je... bohužel nemám sojku s coldem takže pojedu fire
PS: 144k života? s tím bych nelezl snad ani na normal asi je jeho support lepší jak já
Re: DH 2,1.2
Tojo, akorát zvažuji jestli hrát tu sadu s travelers amuletem a nebo ne. Mám celkem slušný HF amulet s balistic pasivkou a k tomu SoJ s fire elem. Otázka je pak kde nahnat a najít area dmg :-)
Pak by mě zajímalo, jestli nebude třeba i lepší nahradit caltrops nějakým skillem co bude střílet ze sentry.
No a poslední dotaz, ten area dmg se spustí i pro jednotlivého borce a nebo jen při té skupince 5 a více lidí?
EDIT:
Na ramenikach bude lepší dmg sentry a nebo šance na dmg area? :-) nemám zatím lepší a tak se ptám, ikdyz mě asi logicky přijde lepší sentry dmg. Ale je to díky tomu že area dmg nějak nevěřím :-D
Pak by mě zajímalo, jestli nebude třeba i lepší nahradit caltrops nějakým skillem co bude střílet ze sentry.
No a poslední dotaz, ten area dmg se spustí i pro jednotlivého borce a nebo jen při té skupince 5 a více lidí?
EDIT:
Na ramenikach bude lepší dmg sentry a nebo šance na dmg area? :-) nemám zatím lepší a tak se ptám, ikdyz mě asi logicky přijde lepší sentry dmg. Ale je to díky tomu že area dmg nějak nevěřím :-D
Re: DH 2,1.2
Area dmg dá dmg sousedním mobům, tedy z podstata věci nemůže fungovat na single target. A čím více cílů u sebe tím lépe, protože je šance, že procne na více mobech.
Edit:
To co bylo v tom videu, tak ne vše bych viděl tak jasně. Třeba právě hatred regen. Je otázka jestli není lepší RCR.
Pro srovnání. 8% RCR bude šetřit minimálně 1,5 hatred za jeden CA-Ma. Tak to vychází v případě, že jsem měl RCR všude kde to jde rozumně (tedy neměl jsem na RoRG) a zrovna aktivní Priders fall. V případě, že zrovna nebude bonus z helmy, tak už to ušetří 2,2 hatred za 1 CA.
V každém případě to šetří přesně těch 8% zdrojů.
Oproti tomu máš 5 hatred/s regeneraci. K tomu Punishment 75 hatred za cca 14-15s. To je dalších 5 hatred/s. K tomu 50 hatred za 22s za Companion. To jsme už přes 12 hatred za s z přímých zdrojů. 1,5 na toulci je tedy maximálně 12,5% zvýšení regenerace.
Kdyby se nepoužíval generátor ani Reapers, tak bych volil také hatred regeneraci. Při použití generátoru a Reapers, což navýší regeneraci hodně a tedy sníží přínos průběžné pomalé regenerace bych volil RCR.
Kromě dlouhodobého srovnání jak to bude vycházet s hatred, tak RCR na toulci umožní dát více dmg rychle najednou. A také to redukuje i disclipline, což je také dost podstatné.
A pak tam má RCR na RoRG. To bych určitě nedával, ChC nebo ChD bych tomu neobětoval.
Edit2:
Na solo mám připravená ramena 8% RCR + 8% CDR + sentry dmg (asi jen 14%, určitě zatím nemám s 15%). Area dmg funguje opravdu dobře a přidá hodně dmg, ale pouze když je pořád hodně mobů blízko sebe. Na solo to funguje bídně, protože ty podmínky dost mobů u sebe prostě nejsou.
V partě to může dmg třeba i zdvojnásobit nebo ztrojnásobit (10 mobů při 100% Area dmg=dvojnásobná dmg, 15 mobů blízko sebe při 100% Area dmg=trojnásobná dmg), takže při dobrém suportu to bude jeden z největší dmg bonusů.
Edit:
To co bylo v tom videu, tak ne vše bych viděl tak jasně. Třeba právě hatred regen. Je otázka jestli není lepší RCR.
Pro srovnání. 8% RCR bude šetřit minimálně 1,5 hatred za jeden CA-Ma. Tak to vychází v případě, že jsem měl RCR všude kde to jde rozumně (tedy neměl jsem na RoRG) a zrovna aktivní Priders fall. V případě, že zrovna nebude bonus z helmy, tak už to ušetří 2,2 hatred za 1 CA.
V každém případě to šetří přesně těch 8% zdrojů.
Oproti tomu máš 5 hatred/s regeneraci. K tomu Punishment 75 hatred za cca 14-15s. To je dalších 5 hatred/s. K tomu 50 hatred za 22s za Companion. To jsme už přes 12 hatred za s z přímých zdrojů. 1,5 na toulci je tedy maximálně 12,5% zvýšení regenerace.
Kdyby se nepoužíval generátor ani Reapers, tak bych volil také hatred regeneraci. Při použití generátoru a Reapers, což navýší regeneraci hodně a tedy sníží přínos průběžné pomalé regenerace bych volil RCR.
Kromě dlouhodobého srovnání jak to bude vycházet s hatred, tak RCR na toulci umožní dát více dmg rychle najednou. A také to redukuje i disclipline, což je také dost podstatné.
A pak tam má RCR na RoRG. To bych určitě nedával, ChC nebo ChD bych tomu neobětoval.
Edit2:
Na solo mám připravená ramena 8% RCR + 8% CDR + sentry dmg (asi jen 14%, určitě zatím nemám s 15%). Area dmg funguje opravdu dobře a přidá hodně dmg, ale pouze když je pořád hodně mobů blízko sebe. Na solo to funguje bídně, protože ty podmínky dost mobů u sebe prostě nejsou.
V partě to může dmg třeba i zdvojnásobit nebo ztrojnásobit (10 mobů při 100% Area dmg=dvojnásobná dmg, 15 mobů blízko sebe při 100% Area dmg=trojnásobná dmg), takže při dobrém suportu to bude jeden z největší dmg bonusů.
Re: DH 2,1.2
No já už něco připravené mám, ale plánovat věci které tam mají být a věci které ti padnou je rozdílné :-D
Ale jestli narolovat sentry a nebo area dmg je už složité :-) Dmg do sentry mám pořád a to na X kusů sentry, za to area může vzniknout jen když střílí já.
Tohle se asi moc nedá určit, beru to pro hraní v partě. Jednou bude lepší to a po druhé to. Pokud to ale i tak budu brát hlavně na bosse tak dmg do sentry by měla být důležitější
Ale jestli narolovat sentry a nebo area dmg je už složité :-) Dmg do sentry mám pořád a to na X kusů sentry, za to area může vzniknout jen když střílí já.
Tohle se asi moc nedá určit, beru to pro hraní v partě. Jednou bude lepší to a po druhé to. Pokud to ale i tak budu brát hlavně na bosse tak dmg do sentry by měla být důležitější
Re: DH 2,1.2
Sentry x area dmg by se nemělo rozhodovat nikdy, to tam patří obojí. Rozhodování by mělo být CDR x Area dmg pro solo x parta.
AD je pouze pro sefl cast, jenže self cast je větší část dmg. Na druhou stranu jak píšeš, tak u bosse je AD k ničemu.
AD je pouze pro sefl cast, jenže self cast je větší část dmg. Na druhou stranu jak píšeš, tak u bosse je AD k ničemu.
Re: DH 2,1.2
Tak dnes uz to pojede na vostro Uvidime jak to pujde v realu
Season 1 Hardcore DemonHunter solo - GR44 (12:04)
Re: DH 2,1.2
Tak Vocaloid už udělal nějaké změny, má víc RcR :-) ale zbraň stále nechce ukázat :-)
Re: DH 2,1.2
Já začnu s RCR úplně všude kde to jde. Na trial takový setup je potřeba 100%, tam jsem to testoval důkladně a jiná cesta není. Takže takový setup budu v každém případě potřebovat.
Mimo trial se pak uvidí, jestli třeba na vyšší GR solo nebude nutné dát aspoň na jednom místě vitalitu (rukavice nebo toulec, tedy tam kde je vysoký roll vit). S vit. mám připravený druhý toulec, ten se povedl více, ten mi vyšel s 15% CA. Druhý bez vit. s RCR (případně by šlo změnit na hatred regen. kdybych si to rozmyslel až se více vyzkoušeí) mám s nižším rollem CA (asi 14%).
Aspoň mi ale těší, že oba připravené toulce mám lepší než VocaloidNyan :-) Mám tam 8% RCR a více IAS (on by tedy mohl rerollnout na 15% CA, ale to asi dělat nebude, předpokládám, že čeká rovnou na lepší kousek).
Na T6 by to nemělo být třeba. Sice mi vyšla tougness i přes navýšení live za vit o něco nižší než ve 2.1.1, ale padá to tak rychle, že se ke mě v podstatě nic ani nepřiblíží a stejně je dobré si více hlídat nedostávání dmg kvůli Priders fall.
A zbraň neschovává. To blbne web rozhraní, které nezobrazuje správně ancient itemy.
A hraje to s Teagukem. On je tedy velký příznivce tohoto gemu. Když mu udrží proc, tak je to nejsilnější varianta. Já to tak ale určitě hrát nebude, hrozný opruz ten proc udržovat. Já určitě zvolím raději Powerfull (tedy Zeis + Trapped + Powerfull).
Mimo trial se pak uvidí, jestli třeba na vyšší GR solo nebude nutné dát aspoň na jednom místě vitalitu (rukavice nebo toulec, tedy tam kde je vysoký roll vit). S vit. mám připravený druhý toulec, ten se povedl více, ten mi vyšel s 15% CA. Druhý bez vit. s RCR (případně by šlo změnit na hatred regen. kdybych si to rozmyslel až se více vyzkoušeí) mám s nižším rollem CA (asi 14%).
Aspoň mi ale těší, že oba připravené toulce mám lepší než VocaloidNyan :-) Mám tam 8% RCR a více IAS (on by tedy mohl rerollnout na 15% CA, ale to asi dělat nebude, předpokládám, že čeká rovnou na lepší kousek).
Na T6 by to nemělo být třeba. Sice mi vyšla tougness i přes navýšení live za vit o něco nižší než ve 2.1.1, ale padá to tak rychle, že se ke mě v podstatě nic ani nepřiblíží a stejně je dobré si více hlídat nedostávání dmg kvůli Priders fall.
A zbraň neschovává. To blbne web rozhraní, které nezobrazuje správně ancient itemy.
A hraje to s Teagukem. On je tedy velký příznivce tohoto gemu. Když mu udrží proc, tak je to nejsilnější varianta. Já to tak ale určitě hrát nebude, hrozný opruz ten proc udržovat. Já určitě zvolím raději Powerfull (tedy Zeis + Trapped + Powerfull).