Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Moderátor:Dark_Deamon
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Každej to hold máme jinak no. Já bych Defiance merca nevzal, i kdyby byl poslední na světě Když už jedu dmg char, kterej není svázán all skills, tak je pro mě prioritní dmg, protože čím víc dmg, tím víc adidas. Když to pak člověk na p8 kosí na 1-2 rány, tak na co mi bude Defiance?? A když už by mě měl někdo zabít, tak to stejně udělá, ať mám armor jakejkoliv. Protože tam dycky nějaké to procento, že mě potvora hitne bude. No a jak známe zákon schválnosti, tak zrovna critne a je hotovo Takže pro mě je rozhodující to, že kdo má víc dmg, ten je dýl naživu
Jinak když už bych si měl merca s Defiance vybrat, tak asi jedině pro Paladina nebo Barbara a to ještě ne u každýho buildu. U všech ostatních charů je to celkem jedno. Rozdíl, jestli máte armor 2k nebo 5k je nulovej.
Jinak když už bych si měl merca s Defiance vybrat, tak asi jedině pro Paladina nebo Barbara a to ještě ne u každýho buildu. U všech ostatních charů je to celkem jedno. Rozdíl, jestli máte armor 2k nebo 5k je nulovej.
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
"Rozdíl, jestli máte armor 2k nebo 5k je nulovej"
Ono je to přesně naopak. "Nulový" rozdíl by to byl, kdybys měl obranu 20000 a zvýšil bys ji na 23000. V takovém případě by rozdíl byl max o 1-3%, že nebudeš zasažen.
Ale když máš obranu 2000, tak tě sejmou dejme tomu s 50% úspěšností. Pokud bys tu obranu zvýšil na 5000, tak by tě zasáhli už jen s 35% úspěšností, tedy 15% rozdíl, že nebudeš zasažen.
Píšu to odhadem, ale taklhle to prostě funguje. Ta zvýšená obrana paradoxně pomůže víc těm, kteří ji mají malou než těm, kteří ji mají už velkou. V každém případě ale pomůže všem a pocítí to zejména meele chary a jejich minioni, včetně žoldáka. A když už od žoldáka chcete, aby vám přidával damage, tak mu do pazour dejte Reaperku nebo Pride, která vám ho zvyší o hodně víc než jeho might. Tak to konec konců mám u žoldáků já. Jejich primární aura je defiance a sekundární je concentration, takže mám zvýšenou obranu i damage.
Ono je to přesně naopak. "Nulový" rozdíl by to byl, kdybys měl obranu 20000 a zvýšil bys ji na 23000. V takovém případě by rozdíl byl max o 1-3%, že nebudeš zasažen.
Ale když máš obranu 2000, tak tě sejmou dejme tomu s 50% úspěšností. Pokud bys tu obranu zvýšil na 5000, tak by tě zasáhli už jen s 35% úspěšností, tedy 15% rozdíl, že nebudeš zasažen.
Píšu to odhadem, ale taklhle to prostě funguje. Ta zvýšená obrana paradoxně pomůže víc těm, kteří ji mají malou než těm, kteří ji mají už velkou. V každém případě ale pomůže všem a pocítí to zejména meele chary a jejich minioni, včetně žoldáka. A když už od žoldáka chcete, aby vám přidával damage, tak mu do pazour dejte Reaperku nebo Pride, která vám ho zvyší o hodně víc než jeho might. Tak to konec konců mám u žoldáků já. Jejich primární aura je defiance a sekundární je concentration, takže mám zvýšenou obranu i damage.
- Abuzus
- Minion of Destruction
- Příspěvky:983
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Abuzus#2665
- Bydliště:Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Smashulin: já si prostě myslím, že jsi se vyjádřil touto větou: ...když máte dobrý gear (v první řadě zbraň)...
...zkuste si s postavou stoupnout někam do hloučku nepřátel - proč bych to proboha dělal?
...Might -200% damage, což ve výsledku není tak moc - ty procentuální nárusty mají samozřejmně slabinu, že kde není pořádný base, tam nepomůže ani svěcená voda, ale taky to může být přesně ten rozdíl, jestli v untw buildu při vstupu na Hell něco zabiješ nebo ne..
... takže na velkém levelu už beztak trefíte všechno na +-85% - tady se vracíme k tvé větě v prvním řádku. Offensive je můj nejpoužívanější melee žoldák, většinou tahám AR na 15k, a tehnhle chlápek mi dává možnost věnovat se dmg / resistům / IAS.
Ono když s pěkným BácHammerem (ex. maul) Leapnu falena a on neudělá mastnej flek, nebo když se slušným mečem sekám do odolného Dark Lorda jak hluchej do vrat, nebo když musím vyházet všechny kudly a Blood Raven si je dá do vlasů jako sponky, tak prostě chybí AR, čímž netvrdím, že je to správná volba, jen opět:
char/build = debata
...zkuste si s postavou stoupnout někam do hloučku nepřátel - proč bych to proboha dělal?
...Might -200% damage, což ve výsledku není tak moc - ty procentuální nárusty mají samozřejmně slabinu, že kde není pořádný base, tam nepomůže ani svěcená voda, ale taky to může být přesně ten rozdíl, jestli v untw buildu při vstupu na Hell něco zabiješ nebo ne..
... takže na velkém levelu už beztak trefíte všechno na +-85% - tady se vracíme k tvé větě v prvním řádku. Offensive je můj nejpoužívanější melee žoldák, většinou tahám AR na 15k, a tehnhle chlápek mi dává možnost věnovat se dmg / resistům / IAS.
Ono když s pěkným BácHammerem (ex. maul) Leapnu falena a on neudělá mastnej flek, nebo když se slušným mečem sekám do odolného Dark Lorda jak hluchej do vrat, nebo když musím vyházet všechny kudly a Blood Raven si je dá do vlasů jako sponky, tak prostě chybí AR, čímž netvrdím, že je to správná volba, jen opět:
char/build = debata
Greenhorn s duší Throwera
- Slw
- Minion of Destruction
- Příspěvky:826
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Smashuline, kolegové mají pravdu. defens je na PvM ptákovina. jedině def jsme hnali při PvP (jenže tam zas nebyli mercové...)
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Smashulin: V prvé řadě každá situace má jiné perfektní řešení. A u žádného hráče nemůže být stejná situace a stejné perfektní řešení. Vlezou se tam faktory jako herní styl hráče (je spíše odvážnej nebo poseroutka?), a jak vidím z toho tvého dlouhého příspěvku, tak asi u tebe je rozhodující faktor, že hraješ multiplayer. Tady ovšem převažujou singlisti. A pro ty platí to, co jsem napsal v prvních dvou větách. A proto tady nelze ostatní přesvědčovat o tom, že def merc je ten nej. Použít zrovna jeho má své opodstatnění, ale ne pro úplně každou situaci.
Další věc, oháníš se tu procentními nárůsty, ale ujasni si, co je to zvýšení/snížení o procentní body a zvýšení/snížení procent. Naprostá většina herních mechanismů a skillů ovlivněných pravděpodobností pracuje, když to přeženu, s procentními změnami již procentní hodnoty. Příklad: Potvora má šanci zasáhnout tě 60 %, po zapnutí Defiance klesne šance na 35 %. Rozdíl je 25 procentních bodů a zároveň rozdíl je 41,66666 %, tedy s procentními body máš místo 60 % těch 35 %, nic víc. Kdežto po zapnutí aury má potvora o 41,6666 % menší šanci, že tě zasáhne, než před zapnutou aurou (tedy menší efektivita útoku). Mimochodem tento příklad může sloužit pro pochopení toho, proč se u mnoha skillů (např. úhyby u amazonky) hodnoty na vyšších levlech tolik smršťují a levlový průběh konverguje dejme tomu k 80 %. Z výše řečeného máš pravdu, že pro def 20000 a 30000 tam bude menší procentní rozdíl v tom, zda tě nepřítel zasáhne, a tak dál.
Ale ignoruješ tu jeden zásadní fakt: pokud jsi v pohybu, veškerá defense se ti vynuluje a každej má 95% šanci, že tě trefí. Takže musíš volit buď pomalou chůzi pro zachování defense, nebo při pohybu kličkovat, aby tě nikdo netrefil. Prostě je to atribut, na který v mnoha ohledech není spolehnutí.... třeba cursed/extra strong/might aura kostlivý lukostřelec, když to koupíš od něj i od jeho minionů z první, nezachrání tě ani merc, ani svěcená voda, a pokud hraješ Hardcore, tak akorát zapláčeš.
Dále:
Might právě že přidá dost....už jsi někdy zkoušel hrát paladina s insightem v ruce? Když je dobrý základ na zbrani, je dobrý i výsledný dmg. A potvora, která může zdechnout na jednu ránu, je vždycky lepší než zdechnutá na dvě rány. Znovu opakuju, ne každý tu navíc hraje multiplayer.
Blessed Aim přidá dost procent, ale kde není dobrej základ, ani smrt nebere...podobně jako u mightu. Když není angelic kombo nebo ekvivalentní nárůst základu attack ratingu, je blessed aim naprosto na nic.
Na Prayer a Trní mi nesahej!!!! Prayer je užitečnej pomocník hlavně v začátcích, ačkoliv na hellu je spíše jen doplňkem a spíše řešení na utrpěné poison dmg. A trní se taky musí umět používat...schválně na sobě a na mercovi měj amplifu, na zbrani měj šanci na amplifu a merc ať ji má taky a sleduj, co se stane Z 1000 % je rázem 4000 %.
U freezera se s tebou shodnu na tom, že chcípá. Ale důvod není nízká defense, ale to, že jeho aura k němu svolává moby z širokého okolí. Zpomaluje, to je pravda, ale je zároveň vábničkou.
----------------------------------------------------------------------------------------------
"Proč by Melee nemohl mít Rogue, Cold IronWolfa nebo Barbara"
Protože ne každý auru nezbytně nutně potřebuje! Chceš líp trefovat moby? Rogue má inner sight, kterej nepřátelům jejich defense prakticky vynuluje. Kam se na ni hrabe nějakej blessed aim. Dále, o nějakou tu stránku dříve jsem vysvětlil, jak u ní funguje její tak trochu buglé dmg.
Mrazící Iron wolf, to je kontrola davu, jakou žádný jiný merc nedovede. A já s ním úspěšně jel i castery. A imunity? Na ty narazí i lancer. A pravda, barbarský žoldák je takové spíše kamikadze.
Další věc, oháníš se tu procentními nárůsty, ale ujasni si, co je to zvýšení/snížení o procentní body a zvýšení/snížení procent. Naprostá většina herních mechanismů a skillů ovlivněných pravděpodobností pracuje, když to přeženu, s procentními změnami již procentní hodnoty. Příklad: Potvora má šanci zasáhnout tě 60 %, po zapnutí Defiance klesne šance na 35 %. Rozdíl je 25 procentních bodů a zároveň rozdíl je 41,66666 %, tedy s procentními body máš místo 60 % těch 35 %, nic víc. Kdežto po zapnutí aury má potvora o 41,6666 % menší šanci, že tě zasáhne, než před zapnutou aurou (tedy menší efektivita útoku). Mimochodem tento příklad může sloužit pro pochopení toho, proč se u mnoha skillů (např. úhyby u amazonky) hodnoty na vyšších levlech tolik smršťují a levlový průběh konverguje dejme tomu k 80 %. Z výše řečeného máš pravdu, že pro def 20000 a 30000 tam bude menší procentní rozdíl v tom, zda tě nepřítel zasáhne, a tak dál.
Ale ignoruješ tu jeden zásadní fakt: pokud jsi v pohybu, veškerá defense se ti vynuluje a každej má 95% šanci, že tě trefí. Takže musíš volit buď pomalou chůzi pro zachování defense, nebo při pohybu kličkovat, aby tě nikdo netrefil. Prostě je to atribut, na který v mnoha ohledech není spolehnutí.... třeba cursed/extra strong/might aura kostlivý lukostřelec, když to koupíš od něj i od jeho minionů z první, nezachrání tě ani merc, ani svěcená voda, a pokud hraješ Hardcore, tak akorát zapláčeš.
Dále:
Might právě že přidá dost....už jsi někdy zkoušel hrát paladina s insightem v ruce? Když je dobrý základ na zbrani, je dobrý i výsledný dmg. A potvora, která může zdechnout na jednu ránu, je vždycky lepší než zdechnutá na dvě rány. Znovu opakuju, ne každý tu navíc hraje multiplayer.
Blessed Aim přidá dost procent, ale kde není dobrej základ, ani smrt nebere...podobně jako u mightu. Když není angelic kombo nebo ekvivalentní nárůst základu attack ratingu, je blessed aim naprosto na nic.
Na Prayer a Trní mi nesahej!!!! Prayer je užitečnej pomocník hlavně v začátcích, ačkoliv na hellu je spíše jen doplňkem a spíše řešení na utrpěné poison dmg. A trní se taky musí umět používat...schválně na sobě a na mercovi měj amplifu, na zbrani měj šanci na amplifu a merc ať ji má taky a sleduj, co se stane Z 1000 % je rázem 4000 %.
U freezera se s tebou shodnu na tom, že chcípá. Ale důvod není nízká defense, ale to, že jeho aura k němu svolává moby z širokého okolí. Zpomaluje, to je pravda, ale je zároveň vábničkou.
----------------------------------------------------------------------------------------------
"Proč by Melee nemohl mít Rogue, Cold IronWolfa nebo Barbara"
Protože ne každý auru nezbytně nutně potřebuje! Chceš líp trefovat moby? Rogue má inner sight, kterej nepřátelům jejich defense prakticky vynuluje. Kam se na ni hrabe nějakej blessed aim. Dále, o nějakou tu stránku dříve jsem vysvětlil, jak u ní funguje její tak trochu buglé dmg.
Mrazící Iron wolf, to je kontrola davu, jakou žádný jiný merc nedovede. A já s ním úspěšně jel i castery. A imunity? Na ty narazí i lancer. A pravda, barbarský žoldák je takové spíše kamikadze.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Mě se líbí def merc i might... - v začátkách jsem vždy míval hlavně DEF merce..čím víc jsem hru znal, tím víc jsm hrál offenzivně, hlavně - u barbara vždycky mívám problém najít zbrań a spíš než přežít mě irituje fakt mlátit xkrát fallena ..
kdyby cold iron wolf, nebo i jinej dokázali ustřílet immuní příšeru na hellu, líbí se mě i oni,
a tím to rozvedu trošku bokem ale stejně..merc lancer co má slušnou Insi na nějakém 90 levlu umlátí celkem v pořádku bosse v AT na plrs 5-8
merc Might + můj fana smiter/zealer, má/měl eth reaperku, až 9k DMG, ale věřím že by šel i přes 11K, když jsem chodil radu, nebyla conva a stihl dojít a nahodit decre, zabil sám radu na pl8 během nějaké té minuty ++..
když nasadím cokoliv, i ten nej uber equip, budu rád když iron wolf zabije skupinku fallenů na hell , tak si říkám, nezapomenuli ti v blizzardu u patche 1.14 na něco?
ještě jsem zapoměl že equipově vychází zas o dost líp lancer, protože je x polearmů co dávají slušnou auru a nejsou zas tak drahé..(aura vs cold útok/ele je otázka priorit, proto to nezahrnuju)
rogunu moc nemusím, důvod proč ji vzít (inner sight) je hodně o náhodně a já nerad spolehám u AR na někoho než něco udělá ..nicméně, jsou tu zas fajn luky a má možnost dát slušný dmg, takže ji nezatracuju, svoje využití má..
barbar - je ve hře pár mečů co stojí za to..mám ho odzkoušenýho asi nejmíń ze všech, snad nebudu plácat blbosti, ale tuším že pro ně platí i barb skilly na helmách, tak proč ne ..ale schází mě u nich něco jako war cry (né moc časté, ale jednou za čas - slušná kontrola davu ) battle cry (menší dmg, menší armor, funguje i u bossů, ideální tank)...
kdyby cold iron wolf, nebo i jinej dokázali ustřílet immuní příšeru na hellu, líbí se mě i oni,
a tím to rozvedu trošku bokem ale stejně..merc lancer co má slušnou Insi na nějakém 90 levlu umlátí celkem v pořádku bosse v AT na plrs 5-8
merc Might + můj fana smiter/zealer, má/měl eth reaperku, až 9k DMG, ale věřím že by šel i přes 11K, když jsem chodil radu, nebyla conva a stihl dojít a nahodit decre, zabil sám radu na pl8 během nějaké té minuty ++..
když nasadím cokoliv, i ten nej uber equip, budu rád když iron wolf zabije skupinku fallenů na hell , tak si říkám, nezapomenuli ti v blizzardu u patche 1.14 na něco?
ještě jsem zapoměl že equipově vychází zas o dost líp lancer, protože je x polearmů co dávají slušnou auru a nejsou zas tak drahé..(aura vs cold útok/ele je otázka priorit, proto to nezahrnuju)
rogunu moc nemusím, důvod proč ji vzít (inner sight) je hodně o náhodně a já nerad spolehám u AR na někoho než něco udělá ..nicméně, jsou tu zas fajn luky a má možnost dát slušný dmg, takže ji nezatracuju, svoje využití má..
barbar - je ve hře pár mečů co stojí za to..mám ho odzkoušenýho asi nejmíń ze všech, snad nebudu plácat blbosti, ale tuším že pro ně platí i barb skilly na helmách, tak proč ne ..ale schází mě u nich něco jako war cry (né moc časté, ale jednou za čas - slušná kontrola davu ) battle cry (menší dmg, menší armor, funguje i u bossů, ideální tank)...
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Fraxinus: Prayer pro meele chary zavrhuji z toho důvodu, že bez kombinace s meditation je poměrně slabá a pochybuji, že by nějaký meele char dal mercovi zbraň insight, když mu může dát mnohem účinnější zbraně. Ale hlavně ho zavrhuji z toho důvodu, že léčení u meele charů se řeší primárně life stealingem a předpokládám, že nějaké to sání života má snad každý bojovník.
A might to poškození prostě nezvyšuje moc. Zbraň s max základem 545, se kterou u zealota mám po započtení všech módů finální max dmg 14k, tak po aktivaci mercova mightu se max dmg zvedne na 15k a to mi prostě nepřijde moc k tomu, aby se to vyplatilo. A u fury druida, u kterého mám obouruční zbraň s max základem 985 a po započtení všech módů je finální max dmg 17k, tak po aktivaci mightu je to 19k, což je už sice lepší, ale opět musím zmínit to co v předhozím příspěvku. Opravdu je v sólo hře na battle netu, kde si v příkazovém řádku nemůžu zvýšit počet hráčů, nutné mít 19k dmg, když mi skoro všechna obyčejná monstra padají na jednu ránu i s mnohem menším dmg? Prostě zbytečnost a hloupost si v takovém případě zvyšovat dmg do zázračných výšin a přitom ignorovat obranné vlastnosti, které mi zajistí, že ta postava bude "vybalancovaná" a dobrá po všech směrech, nejen do útoku. A když hraju s více hráči, tam tam tu might auru vždycky někdo má a nejen tu, takže dmg mi stejně vyletí nahoru.
A might to poškození prostě nezvyšuje moc. Zbraň s max základem 545, se kterou u zealota mám po započtení všech módů finální max dmg 14k, tak po aktivaci mercova mightu se max dmg zvedne na 15k a to mi prostě nepřijde moc k tomu, aby se to vyplatilo. A u fury druida, u kterého mám obouruční zbraň s max základem 985 a po započtení všech módů je finální max dmg 17k, tak po aktivaci mightu je to 19k, což je už sice lepší, ale opět musím zmínit to co v předhozím příspěvku. Opravdu je v sólo hře na battle netu, kde si v příkazovém řádku nemůžu zvýšit počet hráčů, nutné mít 19k dmg, když mi skoro všechna obyčejná monstra padají na jednu ránu i s mnohem menším dmg? Prostě zbytečnost a hloupost si v takovém případě zvyšovat dmg do zázračných výšin a přitom ignorovat obranné vlastnosti, které mi zajistí, že ta postava bude "vybalancovaná" a dobrá po všech směrech, nejen do útoku. A když hraju s více hráči, tam tam tu might auru vždycky někdo má a nejen tu, takže dmg mi stejně vyletí nahoru.
- Abuzus
- Minion of Destruction
- Příspěvky:983
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Abuzus#2665
- Bydliště:Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Smashulin: a jsme zase u té první věty: finální max dmg 14k - tak to choď bez merce, ať si trošku zahraješ :-)
Neber to tak, že do tebe bušíme, ale např. jako Mfer toho z koster ve své finální lokaci AT moc nenasaješ, takže i toho Prayera bych nakonec pochopil.
Freezer a Roguna nejsou tanky. Freezera nechám Fraxovi, ale Roguna prostě umí, jen jí musíš trošku ovládat, aby tam nestála jak 30 let starej žigulík a není tank. Což jí znevýhodňuje pro MFery nebo hráče ve stylu honem honem, bum-prásk, kteří to vymlátí dříve než se holka vůbec probere z kocoviny...
No a v multi? Dle mého soudu u ve třech lidech zabijete všechno prakticky s "čímkoliv", jen možná ne tak rychle, jak by jsi chtěl, aby jste ten lvl 99 udělali.
Jen trošišku kategorizuješ, kdyby jsi do debaty napsal, mám Zealota (14k dmg) a tuto bla bla výbavu, možná by jsi tu odpověď "vezmi si Def merce dostal hned.
Neber to tak, že do tebe bušíme, ale např. jako Mfer toho z koster ve své finální lokaci AT moc nenasaješ, takže i toho Prayera bych nakonec pochopil.
Freezer a Roguna nejsou tanky. Freezera nechám Fraxovi, ale Roguna prostě umí, jen jí musíš trošku ovládat, aby tam nestála jak 30 let starej žigulík a není tank. Což jí znevýhodňuje pro MFery nebo hráče ve stylu honem honem, bum-prásk, kteří to vymlátí dříve než se holka vůbec probere z kocoviny...
No a v multi? Dle mého soudu u ve třech lidech zabijete všechno prakticky s "čímkoliv", jen možná ne tak rychle, jak by jsi chtěl, aby jste ten lvl 99 udělali.
Jen trošišku kategorizuješ, kdyby jsi do debaty napsal, mám Zealota (14k dmg) a tuto bla bla výbavu, možná by jsi tu odpověď "vezmi si Def merce dostal hned.
Greenhorn s duší Throwera
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
No, mě by docela zajímalo co člověk zrovna tahá za creep aby měl u fury druida 14K dmg
hmm..17K...u druida, fury...rozumím, to bude červená bludička + botd..
hmm..17K...u druida, fury...rozumím, to bude červená bludička + botd..
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Kdyz uz tu Welwet na zacatku teto debaty zminil moji malickost, tak se k tomu take vyjadrim...
Takze budu predpokladat, ze cela tato debata byla o HC, protoze v SC je podle me uplne jedno, co kdo bude pouzivat a jak to bude efektivni...Treba se mylim, ale je to dano tim, ze po dohrani prvni postavy pred xx lety na SC jsem se vrhnul na HC a nikdy nekoukal zpatky...
Da se rict, ze souhlasim s nekterymi nazory, ktere tu byly predkladany...Napr. s tim, ze nelze pausalne rict, ze k te dane postave se hodi ten ci onen merc, kdyz neznam, jak spravne Abu nekolikrat podotkl, rozlozeni skillu a hlavne equip...Jinak se hraje s TOP vybavou a jinak, pokud hraju nejakou zvracenost podle turnajovych ci jinych pravidel...
V globale jsem ale vyznavacem stejneho postupu jako Deamon, to znamena ze nejlepsi obrana je utok, tudiz pokud jsou monstra mrtva, tak mi nemuzou ublizit, tudiz se snazim o co nejvetsi dmg aby tomu tak bylo...U melee charu tedy vetsinou vyznavam Might merce, u casteru je to komplikovanejsi, samozrejme dulezitym bodem je moznost nosit Infinity, coz je v tomto pripade ultimatni zbran, na druhou stranu zase az tolik nezalezi na aure, kterou ten merc ma...Takze klidne Prayer, kdyz jsem liny, a nechci pouzivat health flasky, nebo Holy freeze, pokud mam pocit, ze to nejak zlepsi moje defenzivni vlastnosti...Samozrejme se vzdy rozhoduju na zaklade potreby, equipu a hlavne lokace a typu monster, ktere se v ni vyskytuji...Existuje jeden caster build, kde jsem presvedceny (a mam to odzkousene, jak vite), kde dominuje Barbarsky merc, a to je Wind druid...Ono celkove Barbarsky merc je muj oblibeny, ma podle me nevice agresivni AI ze vsech, a navic nejrychleji regeneruje, takze pokud potrebujete zivy stit a nepotrebujete auru, tak Barbar je ten pravy...
Clovek si musi uvedomit, ze kazdy merc muze mit slabinu...Holy freeze Vam moc nepomuze proti Bossakum a napr. Frenzy taurum z A5, kteri jsou extremne nebezpecni...Samozrejme Might merc, pokud nema Reapers nebo rare zdroj AD mi nepomuze u melee postavy, pokud je tam hafo PI...A co se tyce Defiance, mno osobne si myslim, ze ten je vhodny pouze pro Paladinskou plechovku, ktera muze nabrat hafo defense ze skillu a ZAROVEN nema temer zadnou moznost kontroly davu...Co si budeme povidat, zalezi to na hernim stylu, ale predstava, ze se nacham obklicit monstry a necham do sebe rezat me prijde prinejmensim hloupa...Vzdyt jako soso mam Teleport a Frozen armory, jako necro mam Curses a vyvolana stvoreni, jako Assa mam CoS a MB, jako Barbar pokriky, jako Amazon Valku + Decoy + uhyby, a pokud mam i Freeze arrow, tak uz se v podstate nemusim bat niceho krome CI...Druid ma opet vyvolana stvoreni, a pokud nikomu ani to nestaci, tak jde sehnat zbrane ci brneni bud s charges, nebo on striking ci jinymi mody, ktere vetsi bezpecnost zaruci...
Myslim, ze nejdulezitejsi bod tu napsal Fraxi k Defiance mercovi, co se tyce toho, co se deje s Defense, kdyz postava bezi...To je duvod, proc mam defaultne vzdy nastaveny Walk a ne Run, protoze pokud mam tedy uz tu vysokou defense, tak se chci ujistit, ze bude vyuzita, a ne, ze si slepe nabehnu, protoze z vlastni horke zkusenosti vim, ze pokud stojite proti hnusnemu packu archeru a snazite se k nim bezet, tak Vam nepomuze defense ani 15k...Zvlast, kdym ma nekdo v okoli Convu
Sam osobne preferuju na charech jako defenzivni vlastnost daleko vice blok nez defense, bohuzel jsou ale i monstra, ktera ignoruji oboji, a to velmi nebezpecna monstra, jako je napr. Pindluv pack...A co budeme povidat, treba proti vybuchu dolsiku, ktere povazuju za jedny z nejhorsich na insta kill Vam to taky nepomuze...Chci rict, ze nic neni vselek...A defense uz vubec ne...Spise chytre hrani, vyuzivani vseho co se da ve svuj prospech, samozrejme v HC co nejvyssi pocet HP, ale z meho pohledu i vysoky blok...Je mi jasne, ze treba Welwet se mnou nebude souhlasit, ale jak rikam, pristup zalezi dost na Vasem hernim stylu
Co se tyce Roguny a Iron wolfu - Roguna ma jisty potencial, jen na ni a jeji stupidni AI osobne nemam trpelivost...Abu a Fraxi ju, ale ja ne...Moje chyba...Co se tyce Wolfu, tak souhlasim s nazorem, ze Ti by potrebovali nejvetsi vylepseni, protoze jak psal myslim Welwet i s nejlepsim equipem jsou k smichu, co se tyce dmg...Dovedu si predstavit, kdyz hraju nejakou silenost, ze ten Cold se da dobre vyuzit na kontrolu davu, ale pro nejake seriozni hunteni tezko...Skoda
A to je asi vse
Takze budu predpokladat, ze cela tato debata byla o HC, protoze v SC je podle me uplne jedno, co kdo bude pouzivat a jak to bude efektivni...Treba se mylim, ale je to dano tim, ze po dohrani prvni postavy pred xx lety na SC jsem se vrhnul na HC a nikdy nekoukal zpatky...
Da se rict, ze souhlasim s nekterymi nazory, ktere tu byly predkladany...Napr. s tim, ze nelze pausalne rict, ze k te dane postave se hodi ten ci onen merc, kdyz neznam, jak spravne Abu nekolikrat podotkl, rozlozeni skillu a hlavne equip...Jinak se hraje s TOP vybavou a jinak, pokud hraju nejakou zvracenost podle turnajovych ci jinych pravidel...
V globale jsem ale vyznavacem stejneho postupu jako Deamon, to znamena ze nejlepsi obrana je utok, tudiz pokud jsou monstra mrtva, tak mi nemuzou ublizit, tudiz se snazim o co nejvetsi dmg aby tomu tak bylo...U melee charu tedy vetsinou vyznavam Might merce, u casteru je to komplikovanejsi, samozrejme dulezitym bodem je moznost nosit Infinity, coz je v tomto pripade ultimatni zbran, na druhou stranu zase az tolik nezalezi na aure, kterou ten merc ma...Takze klidne Prayer, kdyz jsem liny, a nechci pouzivat health flasky, nebo Holy freeze, pokud mam pocit, ze to nejak zlepsi moje defenzivni vlastnosti...Samozrejme se vzdy rozhoduju na zaklade potreby, equipu a hlavne lokace a typu monster, ktere se v ni vyskytuji...Existuje jeden caster build, kde jsem presvedceny (a mam to odzkousene, jak vite), kde dominuje Barbarsky merc, a to je Wind druid...Ono celkove Barbarsky merc je muj oblibeny, ma podle me nevice agresivni AI ze vsech, a navic nejrychleji regeneruje, takze pokud potrebujete zivy stit a nepotrebujete auru, tak Barbar je ten pravy...
Clovek si musi uvedomit, ze kazdy merc muze mit slabinu...Holy freeze Vam moc nepomuze proti Bossakum a napr. Frenzy taurum z A5, kteri jsou extremne nebezpecni...Samozrejme Might merc, pokud nema Reapers nebo rare zdroj AD mi nepomuze u melee postavy, pokud je tam hafo PI...A co se tyce Defiance, mno osobne si myslim, ze ten je vhodny pouze pro Paladinskou plechovku, ktera muze nabrat hafo defense ze skillu a ZAROVEN nema temer zadnou moznost kontroly davu...Co si budeme povidat, zalezi to na hernim stylu, ale predstava, ze se nacham obklicit monstry a necham do sebe rezat me prijde prinejmensim hloupa...Vzdyt jako soso mam Teleport a Frozen armory, jako necro mam Curses a vyvolana stvoreni, jako Assa mam CoS a MB, jako Barbar pokriky, jako Amazon Valku + Decoy + uhyby, a pokud mam i Freeze arrow, tak uz se v podstate nemusim bat niceho krome CI...Druid ma opet vyvolana stvoreni, a pokud nikomu ani to nestaci, tak jde sehnat zbrane ci brneni bud s charges, nebo on striking ci jinymi mody, ktere vetsi bezpecnost zaruci...
Myslim, ze nejdulezitejsi bod tu napsal Fraxi k Defiance mercovi, co se tyce toho, co se deje s Defense, kdyz postava bezi...To je duvod, proc mam defaultne vzdy nastaveny Walk a ne Run, protoze pokud mam tedy uz tu vysokou defense, tak se chci ujistit, ze bude vyuzita, a ne, ze si slepe nabehnu, protoze z vlastni horke zkusenosti vim, ze pokud stojite proti hnusnemu packu archeru a snazite se k nim bezet, tak Vam nepomuze defense ani 15k...Zvlast, kdym ma nekdo v okoli Convu
Sam osobne preferuju na charech jako defenzivni vlastnost daleko vice blok nez defense, bohuzel jsou ale i monstra, ktera ignoruji oboji, a to velmi nebezpecna monstra, jako je napr. Pindluv pack...A co budeme povidat, treba proti vybuchu dolsiku, ktere povazuju za jedny z nejhorsich na insta kill Vam to taky nepomuze...Chci rict, ze nic neni vselek...A defense uz vubec ne...Spise chytre hrani, vyuzivani vseho co se da ve svuj prospech, samozrejme v HC co nejvyssi pocet HP, ale z meho pohledu i vysoky blok...Je mi jasne, ze treba Welwet se mnou nebude souhlasit, ale jak rikam, pristup zalezi dost na Vasem hernim stylu
Co se tyce Roguny a Iron wolfu - Roguna ma jisty potencial, jen na ni a jeji stupidni AI osobne nemam trpelivost...Abu a Fraxi ju, ale ja ne...Moje chyba...Co se tyce Wolfu, tak souhlasim s nazorem, ze Ti by potrebovali nejvetsi vylepseni, protoze jak psal myslim Welwet i s nejlepsim equipem jsou k smichu, co se tyce dmg...Dovedu si predstavit, kdyz hraju nejakou silenost, ze ten Cold se da dobre vyuzit na kontrolu davu, ale pro nejake seriozni hunteni tezko...Skoda
A to je asi vse
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
RIP je tu, jsme kompletní..a parádní flame můřže začít !
no, já se vším souhlasím, pravdu píšete...jen si nikdy nemůž odpustit setřít RIPa a DDho za tu hlášku že armor je nejvíc přeceňovaná vlasnost..
jo, barbar není špatnej..ale stejně bych ho o něco naboostil..a nebo bych mu dal dva meče/sekery..takovej Beast + Lawbringer v jeho rukách ...
mimochodem...má někdo zkušenosti za Barbara jak moc silnej má bash/stun? ..jakej je v lepším equipu dmg dealer? vyrovná se lancerovi?
no, já se vším souhlasím, pravdu píšete...jen si nikdy nemůž odpustit setřít RIPa a DDho za tu hlášku že armor je nejvíc přeceňovaná vlasnost..
jo, barbar není špatnej..ale stejně bych ho o něco naboostil..a nebo bych mu dal dva meče/sekery..takovej Beast + Lawbringer v jeho rukách ...
mimochodem...má někdo zkušenosti za Barbara jak moc silnej má bash/stun? ..jakej je v lepším equipu dmg dealer? vyrovná se lancerovi?
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Je to tak a mame s Deamonem pravdu
Jak rikam, jde hlavne o herni styl, ktery ma kazdy z nas jiny...
Co se tyce Barbara merce, ci ostatnich, tak relativne nedavno jsem uvazoval, jak by to asi vypadalo, kdybych je boostnul na max a v podstate z postavy udelal pouheho divaka suportera...Treba tu Rogunu hrat s Windy, Forti a nejakou peknou jewelers circletou s IAS...Nebo mit k ni palacha, ktery ji supportne pomoci Fana...A ukazalo by se, jak moc je schopna...Samozrejme jako spravny zbohatlik to pro me neni problem zkusit, jen nemam moc casu...Barbar s obourucnim Griefem/Forti by taky mohl byt zajimavy...K tomu necro s Amplifou a jelo by se Jen u toho Iron wolfa nevim nevim, s bidou bych videl Hell na p1, a myslim, ze by i tak potreboval support co se tyce dmg od postavy...Rekneme, ze postava by drzela Infinity , k tomu treba necruv Lower resist a videlo by se Tato myslenka me napadla uz nekolikrat, jen jsem nikdy nemel dost trpelivosti a casu na jeji realizaci...
Jak rikam, jde hlavne o herni styl, ktery ma kazdy z nas jiny...
Co se tyce Barbara merce, ci ostatnich, tak relativne nedavno jsem uvazoval, jak by to asi vypadalo, kdybych je boostnul na max a v podstate z postavy udelal pouheho divaka suportera...Treba tu Rogunu hrat s Windy, Forti a nejakou peknou jewelers circletou s IAS...Nebo mit k ni palacha, ktery ji supportne pomoci Fana...A ukazalo by se, jak moc je schopna...Samozrejme jako spravny zbohatlik to pro me neni problem zkusit, jen nemam moc casu...Barbar s obourucnim Griefem/Forti by taky mohl byt zajimavy...K tomu necro s Amplifou a jelo by se Jen u toho Iron wolfa nevim nevim, s bidou bych videl Hell na p1, a myslim, ze by i tak potreboval support co se tyce dmg od postavy...Rekneme, ze postava by drzela Infinity , k tomu treba necruv Lower resist a videlo by se Tato myslenka me napadla uz nekolikrat, jen jsem nikdy nemel dost trpelivosti a casu na jeji realizaci...
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Tak cold iron wolfa jsem zkoušel klasika alá - spirity + tuším ormus na maxu/ viper..k tomu jsem dal svého poisonera co měl kolem 25 LR a stejně ten iron wolf byl k ničemu (cold)
roguna - nikdy jsem si nevšim jejího superhitu u monster..ale jak mému palovi v pvp dala za 1,5K hp, čuměl jsem
roguna - nikdy jsem si nevšim jejího superhitu u monster..ale jak mému palovi v pvp dala za 1,5K hp, čuměl jsem
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Aha, tak to je to, ceho jsem se bal...Proste ta base dmg je tak nizka, ze to sundani resu moc nepomuze...No nic, byl to jen takovy napad...U roguny si myslim, ze muze byt velmi slusny killer, dokonce mi prijde, ze s TOP vybavou muze byt i efektivnejsi merc u Necro summonera nez klasicky palach, protoze tomu se ty kostry neustale pletou pod nohy a kolikrat to trva celkem dlouho, nez neco zabije...To by u roguny nehrozilo, obzvast v okamziku, kdy ba ten necro mel Enigmu a lital pomoci tele...To ale resi i ten predchozi problem u dezert warra
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Welvet: Tak u iron Wolfa, má-li být schopen pokud možno vše co jde sám, je nutný jako "pastýř" pouze a jedině paladin s maxlou konvou a holí s lower resistem. Jen samotný lower resist od nekra nestačí. Na battle.netu, je to sice už dávno, ale věděl jsem o jednom, co protáhl zcela sám hellem fire iron Wolfa právě s takovým paladinem. A paladin sám byl jen tank a útočil jen na neprolomitelné imunne to fire..... + musel sám kontrolovat dav, neboť merc nepoužije inferno nikdy v případě, že se nepřítel, na kterého útočí, nachází mimo dosah jeho inferna.
A ta roguna, abys z ní vyždímal superhit a všiml si ho, prostě musí mít bezpodmínečně co největší deadly strike a malý rozptyl min-max dmg, jinak hrozí, že si toho nevšimneš, ani když oktaDMG opravdu dá. A na něj je prostě šance nanejvýš těch 5 %.
Smashulin: Ten life steal, jsi si vědom toho, jak "dobře" funguje na hellu? Redukce na třetinu + hromada potvor s vysokým dmg resistem = sání takové, jako bys jel na normalu s life steal jen +1 %.
A ta roguna, abys z ní vyždímal superhit a všiml si ho, prostě musí mít bezpodmínečně co největší deadly strike a malý rozptyl min-max dmg, jinak hrozí, že si toho nevšimneš, ani když oktaDMG opravdu dá. A na něj je prostě šance nanejvýš těch 5 %.
Smashulin: Ten life steal, jsi si vědom toho, jak "dobře" funguje na hellu? Redukce na třetinu + hromada potvor s vysokým dmg resistem = sání takové, jako bys jel na normalu s life steal jen +1 %.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Vůbec...
O redukci samozřejmě vím, ale když je LS i dmg velký, tak ti k úplnému nasátí života stačí "jedna" rána i na hellu. A takový rychlý skill jako zeal by se sáním neměl problém ani v momentě, kdyby měl jen to 1%
O redukci samozřejmě vím, ale když je LS i dmg velký, tak ti k úplnému nasátí života stačí "jedna" rána i na hellu. A takový rychlý skill jako zeal by se sáním neměl problém ani v momentě, kdyby měl jen to 1%
- Slw
- Minion of Destruction
- Příspěvky:826
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
čéče to sem neviděl ani u full feral nabitýho wereduduSmashulin píše: O redukci samozřejmě vím, ale když je LS i dmg velký, tak ti k úplnému nasátí života stačí "jedna" rána i na hellu.
a drain efektivita Ti něco říká?Smashulin píše: A takový rychlý skill jako zeal by se sáním neměl problém ani v momentě, kdyby měl jen to 1%
má troška do mlýna jak sem to mastil já:
might: all meele klasy, summoner dudu/necro
holy freeze: HurTor, socky vyjma cold, a asi i boner s hamroušem
prayer: sem byl línej chlastat life lahvičky, tož sem ho občas používal k casterům (ale třeba i k trapce )
žádní jiné merce sem nepoužíval.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Sání za pomoci life stealingu je prostě úplně v pohodě a všechny ty penalizace, ač se můžou zdát na první pohled velké, tak v praxi je téměř nepocítíš a jen málo kdy jsi nucen pít léčivé lektvary. Prakticky vůbec, když máš velký damage a rychlost útoku.
Že nejde sát například z Uber mephisa nebo z monster, jenž jsou imunní vůči fyzickým útokům je sice pravda, ale u Uber Mephista tě alternativa v podobě prayeru taky nespasí. A imunních vůči fyzickým útokům není moc a tam kde jsou, tak to stejně problém není, protože spolu s nimi tam jsou vždycky i monstra, ze kterých ten život sát jde. Neexistuje oblast, kde by se nacházeli jen mostra s fyzickou imunitou.
Prostě prayer se vůbec nedá srovnávat s LS. Samotná tě vyléčí jen za 20 bodů a to až za dvě sekundy, což je na obtížnosti hell pro meele char slabota.
Že nejde sát například z Uber mephisa nebo z monster, jenž jsou imunní vůči fyzickým útokům je sice pravda, ale u Uber Mephista tě alternativa v podobě prayeru taky nespasí. A imunních vůči fyzickým útokům není moc a tam kde jsou, tak to stejně problém není, protože spolu s nimi tam jsou vždycky i monstra, ze kterých ten život sát jde. Neexistuje oblast, kde by se nacházeli jen mostra s fyzickou imunitou.
Prostě prayer se vůbec nedá srovnávat s LS. Samotná tě vyléčí jen za 20 bodů a to až za dvě sekundy, což je na obtížnosti hell pro meele char slabota.
- Abuzus
- Minion of Destruction
- Příspěvky:983
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Abuzus#2665
- Bydliště:Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Smashulin: jak psal RIP/DD/Welwet:
....se vzdy rozhoduju na zaklade potreby, equipu a hlavne lokace a typu monster
,,,,zalezi to na hernim stylu,
.... predstava, ze se necham obklicit monstry a necham do sebe rezat me prijde prinejmensim hloupa
....že když bla, bla - tak Vam nepomuze defense ani 15k...(jak psal i DD, když už, tak dostaneš Critical/Amp/ Fana)
....daleko vice blok nez defense - tady bych dodal resist + blok :-)
....Roguna ma jisty potencial, jen na ni a jeji stupidni AI osobne nemam trpelivost - ano má, ano musí se s ní pracovat...
....ale pro nejake seriozni hunteni tezko - ne všichni jsou Mfeři, chápu priority, ale to už je taky trošku kategorizace..
....že armor je nejvíc přeceňovaná vlasnost - COKOLIV je nejvíce přeceňovaná vlastnost jsem Barbar od přirození, ale snad NIKDY jsem nedal 20 do BO, s vyjímkou Conc Baba, který mi ve finále přijde slabší než Zerk s výbavou. Bez výbavy-one way je Conc silnější...
....žoldák barbar není špatnej..ale stejně bych ho o něco naboostil..a nebo bych mu dal dva meče/sekery. - napiš Jůhelákum nebo Blizzu :-) jenže to už by byl trošku OPower... Prozatím stačí Reapers + Treachery
Pod toto se můžu podepsat .....a vovovo vo tom to je....
Zkus Zealota s Rogue, která má Faith (nebo Ama, co má Brand + Rogue Faith), tím pádem můžeš max Conc a na PI blije bílý tesák, zase je to o lokacích..., ale musíš to vědět dopředu, že jí ten Faith uděláš, což třeba já nikdy nevím co najdu, a když už je to one-hit, tak to většinou smažu a jedu znovu :-))))
Best pro Throwera je Rogue Faith...(ale složil jsem to jen jednou a pak mně kilnul PK Hammer :-) )
14k dmg = neřeš merce :-)))))))))))) prostě žiješ v jiném světě, ale hlavně pro lidi, kteří začínají nebo se vrací a nepamatují si, neříkej Def=best!, což neznamená, že to je špatná volba.
....se vzdy rozhoduju na zaklade potreby, equipu a hlavne lokace a typu monster
,,,,zalezi to na hernim stylu,
.... predstava, ze se necham obklicit monstry a necham do sebe rezat me prijde prinejmensim hloupa
....že když bla, bla - tak Vam nepomuze defense ani 15k...(jak psal i DD, když už, tak dostaneš Critical/Amp/ Fana)
....daleko vice blok nez defense - tady bych dodal resist + blok :-)
....Roguna ma jisty potencial, jen na ni a jeji stupidni AI osobne nemam trpelivost - ano má, ano musí se s ní pracovat...
....ale pro nejake seriozni hunteni tezko - ne všichni jsou Mfeři, chápu priority, ale to už je taky trošku kategorizace..
....že armor je nejvíc přeceňovaná vlasnost - COKOLIV je nejvíce přeceňovaná vlastnost jsem Barbar od přirození, ale snad NIKDY jsem nedal 20 do BO, s vyjímkou Conc Baba, který mi ve finále přijde slabší než Zerk s výbavou. Bez výbavy-one way je Conc silnější...
....žoldák barbar není špatnej..ale stejně bych ho o něco naboostil..a nebo bych mu dal dva meče/sekery. - napiš Jůhelákum nebo Blizzu :-) jenže to už by byl trošku OPower... Prozatím stačí Reapers + Treachery
Pod toto se můžu podepsat .....a vovovo vo tom to je....
Zkus Zealota s Rogue, která má Faith (nebo Ama, co má Brand + Rogue Faith), tím pádem můžeš max Conc a na PI blije bílý tesák, zase je to o lokacích..., ale musíš to vědět dopředu, že jí ten Faith uděláš, což třeba já nikdy nevím co najdu, a když už je to one-hit, tak to většinou smažu a jedu znovu :-))))
Best pro Throwera je Rogue Faith...(ale složil jsem to jen jednou a pak mně kilnul PK Hammer :-) )
14k dmg = neřeš merce :-)))))))))))) prostě žiješ v jiném světě, ale hlavně pro lidi, kteří začínají nebo se vrací a nepamatují si, neříkej Def=best!, což neznamená, že to je špatná volba.
Greenhorn s duší Throwera
Re: Žoldáci...jakého máte,jaký se hodí k jakému buildu atd..
Abu, chlape, kolik tech dvanactek si zase mel? Jinak jsem rad, ze obcas se mnou nekdo souhlasi, tedy aspon v necem