Sin Wars(D2 mód)
Moderátor:Dark_Deamon
Tak jsem znovu začal pracovat na mém módu : The Sin Wars a potřebuji trochu pomoci s vymyšlením pár věcí
Jestli máte jakýkoliv nápad na nové skilly monster + případně ke komu by se hodili, tak zde můžete psát. Taky bych uvítal kdyby se někomu chtělo vymýšlet nové sety , psát je můžete taky do tohoto tématu.
Jestli máte jakýkoliv nápad na nové skilly monster + případně ke komu by se hodili, tak zde můžete psát. Taky bych uvítal kdyby se někomu chtělo vymýšlet nové sety , psát je můžete taky do tohoto tématu.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
dej někomu FoH (nebo něco na ten způsob), hráči budou padat radostí...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
A ty skilly mohou být úplně nové, nebo to mají být pouze obměny stávajících skillů? Co se setů týče, budou kvalitou svých vlastností podobné normální hře, nebo slabší/silnější? O prázdninách budu mít moře času, takže určitě něco vymyslím
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
kvalita setových věcí stejná jako v normálním d2.
Skilly mohou být úplně nové ale můžeš dát návrh i na stávající komu je dát. Ne všechny skilly jdou dát na monstra ale to sám zatím nevím, to se musí odzkoušet až jaké budou návrhy. Skilly mohou být přímo použitelné monstry ale dají se použít i tak že se na monstru spustí když je monstrum zasaženo, nebo když útočí v procentuálních šancích.
Skilly mohou být úplně nové ale můžeš dát návrh i na stávající komu je dát. Ne všechny skilly jdou dát na monstra ale to sám zatím nevím, to se musí odzkoušet až jaké budou návrhy. Skilly mohou být přímo použitelné monstry ale dají se použít i tak že se na monstru spustí když je monstrum zasaženo, nebo když útočí v procentuálních šancích.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
taky už si objevil kouzlo monprop?
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
nový set: Název a pro koho to bude (barbar)
Tabok´s Havoc
1. zbraň levá ruka (sekera? meč? palice?)
2. zbraň pravá ruka (sekera? meč? palice? jiný druh než u 1. zbraně?)
3. rukavice
4. helma (barbarská, třeba Lion Helm)
5. Grand Charm (rozhodně skiller na Combat masteries nebo skills a ještě 2-3 věci k tomu)
Nový skill pro monstra, pasivně (např. ve formě when hit) možno použít i pro hráče:
Spool damage (sdílené poškození)
Jde v podstatě o kletbu, která způsobí prokletým netvorům, že škody z veškerých útoků nepřátel utrpí nejen zasažený, ale i všichni, kteří trpí stejnou kletbou. (nekrosummonere a dudu, třeste se, budete dostávat pěkně po hubě). U ostatních, co budou mít jen merce to bude fungovat svým způsobem jak amplify damage. Pro osamělé válečníky bude tato kletba zcela neškodná.
Tuto kletbu by mohly ovládat standardně jako jednu z náhodně generovaných vlastností všichni běžní bossové. Z akt bossů by ji mohl ovládat třeba Duriel (jakožto "Princ Bolesti" je k ní jako dělaný. Nepřipravení summoneři si u něj ani neškrtnou.
Tabok´s Havoc
1. zbraň levá ruka (sekera? meč? palice?)
2. zbraň pravá ruka (sekera? meč? palice? jiný druh než u 1. zbraně?)
3. rukavice
4. helma (barbarská, třeba Lion Helm)
5. Grand Charm (rozhodně skiller na Combat masteries nebo skills a ještě 2-3 věci k tomu)
Nový skill pro monstra, pasivně (např. ve formě when hit) možno použít i pro hráče:
Spool damage (sdílené poškození)
Jde v podstatě o kletbu, která způsobí prokletým netvorům, že škody z veškerých útoků nepřátel utrpí nejen zasažený, ale i všichni, kteří trpí stejnou kletbou. (nekrosummonere a dudu, třeste se, budete dostávat pěkně po hubě). U ostatních, co budou mít jen merce to bude fungovat svým způsobem jak amplify damage. Pro osamělé válečníky bude tato kletba zcela neškodná.
Tuto kletbu by mohly ovládat standardně jako jednu z náhodně generovaných vlastností všichni běžní bossové. Z akt bossů by ji mohl ovládat třeba Duriel (jakožto "Princ Bolesti" je k ní jako dělaný. Nepřipravení summoneři si u něj ani neškrtnou.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
Ty sety jsem myslel rovnou napsat staty .) ale pokud se ti nechce stačí i takto názvy jen, i to pomůže, jen tam nedávat charmy do setů a jewely, sice to jde udělat aby to bylo jako set ale je to složitější zbytečně.
Co se týče toho skillu, tak zní zajímavě, jen se obávám že to nepůjde udělat. ALe jako nápad je to dela dobré, určitě to odzkouším.
Co se týče toho skillu, tak zní zajímavě, jen se obávám že to nepůjde udělat. ALe jako nápad je to dela dobré, určitě to odzkouším.
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
až vlastnosti vymyslím, doplním je. Místo charmu možná dám radši třeba amulet nebo prsten. Nevím, jak se programují do diabla vlastní skilly, ale určitě (diablova kódu neznalý přirovnám ke kódu warcraftu3) by mohlo být SD uděláno tzřeba takto: prokleté SD označit do skupiny potvor a pokaždé, když je někdo ze skupiny zraněn (nevím zda pouze fyzický útok, či i elementální složky?? To si programátor udělá sám), uložit finální poškození na nějakou lokální proměnnou a dát nějakej loop všem jednotkám ze skupiny ubrat právě tolik života (ignoruj imunity, rezisty, redukce dmg, magické redukce), co je na lokální proměnné. Teď ještě zařídit, aby ten, co dostal ránu, nebyl bit nadvakrát Nebo to tak nechat, aby kletba fungovala jako zdokonalené amplify damage iablo
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
No nevím z programátorského hlediska, já se pohybuju v úpravě txt souborů a tabulek O víkendu se na to musím podívat zda to půjde(nebo spíš zda mám na to abych to dokázal ). Momentálně mi jde spíš o kvantitu . ), když navrhne někdo 50 skillů spíš si z toho vyberu něco co bude dobré a taky to půjde udělat .) když budu mít zítra čas zkusím tu popsat to jak fungují nějaké skilly a co se vlastně dá za skilly udělat.
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
Napadá mě ještě toto řešení. Rozlévat zranění prokletým podobně, jako to je u Blood Golema (nebo dřív bývalo), že nekromancer dostal tolik dmg, kolik utrpěl jeho golem. Tudy možná cesta vede.
Další návrh, trochu možná offtopic, ale myslím si, že svým způsobem zajímavý.
Über event: Dostaneš za úkol porazit potvoru, která bude přesnou kopií tebe samotného (stejné staty, skilly, dmg, předměty; jenom asi 10x až 100x víc života, protože nebude mít lahvičky) Nebo se do hry načtou jako tví soupeři jánevím 3 nejlepší chary od jakýchkoliv uživatelů na realmu (jména by se jim z důvodu anonymity smazala a vygenerovala náhodně nová) Jestli to půjde udělat, to se u toho hlavně HC playeři pokaděj. iablo Dalo by se to udělat jako uber arreat summit místo ancientů potom, co porazíš Baala.
Další návrh, trochu možná offtopic, ale myslím si, že svým způsobem zajímavý.
Über event: Dostaneš za úkol porazit potvoru, která bude přesnou kopií tebe samotného (stejné staty, skilly, dmg, předměty; jenom asi 10x až 100x víc života, protože nebude mít lahvičky) Nebo se do hry načtou jako tví soupeři jánevím 3 nejlepší chary od jakýchkoliv uživatelů na realmu (jména by se jim z důvodu anonymity smazala a vygenerovala náhodně nová) Jestli to půjde udělat, to se u toho hlavně HC playeři pokaděj. iablo Dalo by se to udělat jako uber arreat summit místo ancientů potom, co porazíš Baala.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
Javor: pamatuješ co sem ti říkal na srazu? neříkej že sem tě nevaroval...
pokud se mě týče, sám sem zkoušel guided lightning (co proletí více cíly) třeba by se ti to povedlo...
pokud se mě týče, sám sem zkoušel guided lightning (co proletí více cíly) třeba by se ti to povedlo...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
Fraxinus : jo zní to hezky, ale co taková, řekněme nadupaná blizzna ?? povalí ona s 1500 life proti blizzardu s 5000 dmg ?? nvm jestli obstojí... a pokud si pamatuju, tak duely bejvaj celkem rychlý, pokud by měl takovej zealot 100x víc života, tak ho nezachrání ani svěcená, páč by byl rozsekanej na nudličky... paradox : čím lepší budeš dmg dealer, tím rychlejí tady pohoříš...
Vidět 2 iron barby s full blockem a 50% dmg reduction by ještě šlo a jako podívaná by to bylo zajímavý, ale kdyby tam měl někdo postavu třeba chargera nebo Sacrificedin, tak bych to viděl tak že do sebe nalítnou a jedna rána = double KO a smích
Ale jinak to zní fakt zajímavě, jen by se musely spíš omezit jeho schopnosti a dmg
Vidět 2 iron barby s full blockem a 50% dmg reduction by ještě šlo a jako podívaná by to bylo zajímavý, ale kdyby tam měl někdo postavu třeba chargera nebo Sacrificedin, tak bych to viděl tak že do sebe nalítnou a jedna rána = double KO a smích
Ale jinak to zní fakt zajímavě, jen by se musely spíš omezit jeho schopnosti a dmg
"Do what you fear and the death of fear is certain."
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
Určitě se to udělat dá, v jednom módu je něco podobného pod názvem arena damage, hituješ do jednoho moba a dává to dmg všem okolo. Tady by to bylo akorát v podobě kletby. (snad to je tak lehké jak mě to zní v hlavě)Fraxinus píše: Nový skill pro monstra, pasivně (např. ve formě when hit) možno použít i pro hráče:
Spool damage (sdílené poškození)
Jde v podstatě o kletbu, která způsobí prokletým netvorům, že škody z veškerých útoků nepřátel utrpí nejen zasažený, ale i všichni, kteří trpí stejnou kletbou.
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
To co píšeš ty by mohlo fungovat jinak, pomocí zásahu to jde celkem jednoduše, s kletbou to bude horší ale nad tím blood golemem jsem už taky uvažoval, třeba to nějak půjde.
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
hele, a co treba u sosy jen upgradovat klasicky Charget bold na Guildet bolt?
byl by to klasicky charged bold jak ho zname u klasickyho D2 ale s tim ze kazdej z tech malejch boltu by byl navadeci. proste kdyz bys utocil treba na samostatnyho bose vsech vysrelenych treba 8 boltu by automaticky zamirilo na toho jednoho bose, nebo v pripade skupinky priser by se ty charget bolty automaticky zamerily na nejblyzsi creepy...samozrejme by se tomu mohla dat treba jina grafika nebo jina barva a tak...*A*
byl by to klasicky charged bold jak ho zname u klasickyho D2 ale s tim ze kazdej z tech malejch boltu by byl navadeci. proste kdyz bys utocil treba na samostatnyho bose vsech vysrelenych treba 8 boltu by automaticky zamirilo na toho jednoho bose, nebo v pripade skupinky priser by se ty charget bolty automaticky zamerily na nejblyzsi creepy...samozrejme by se tomu mohla dat treba jina grafika nebo jina barva a tak...*A*
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
možná bych to udělal tak, že by socka vystřelila jeden, ten by se po nárazu do monstra rozdvojil a tak dál. Takže vystřelí jeden, po zásahu budou dva, pak čtyři...
S levelem by se zvětšovalo dělení, ale dmg by se neměla přehánět. Oba dva levely by se zvětšovalo dělení.
Invisibility - monstrum zacastí a do určitýho radiusu nepůjde vidět, primitivní
Nebo by monstrum mohlo udělat svou kopii, která by jenom odváděla pozornost. Jako ten skill u amy
S levelem by se zvětšovalo dělení, ale dmg by se neměla přehánět. Oba dva levely by se zvětšovalo dělení.
Invisibility - monstrum zacastí a do určitýho radiusu nepůjde vidět, primitivní
Nebo by monstrum mohlo udělat svou kopii, která by jenom odváděla pozornost. Jako ten skill u amy
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
Jen dál vymýšlejte, já du zatim sepsat jaké skilly budou mít pomocníci
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
Omylem jsem vymýšlel skilly pro postavy místo pro monstra a všiml jsem si toho až když jsem měl hotový fire skills tree pro sorceress . Ale nechce se mi ty nápady jen tak zahodit, tak to sem dám a snad si něco vybereš.
Lesser Fire Ball (1)
- rychlý jako fire bolt, ale kulovitý tvar
- mana cost: 2,5 + 0,5n
- damage: min ... a1 = 2; q = 1,15
max ... a1 = 8; q = 1,15
Greater Fire Ball (12)
- zvětšený a 2x rychlejší Lesser FB
- je-li monstrum zabito tímto kouzlem, vybuchne jako u CE, dmg 50% life
- mana cost: 5 + 0,75n
- damage: min ... a1 = 5; q = 1,15
max ... a1 = 15; q = 1,15
- radius: 2 + 0,1n
Fiery Agony (6)
- ohnivý šíp, velmi rychlý
- po zasažení monstrum hoří, utíká jako při Howl
- mana cost: 5
- enemy runs (s): 5 + 0,5n
- dmg (physical): min ... 5 + 2n
max ... 10 + 5n
- dmg per second (fire): min ... a1 = 1; q = 1 + n/100
max ... a1 = 2; q = 1 + n/100
- duration = enemy runs
Increase Flammability (24)
- podobné jako static field, ale snižuje resisty, místo záblesku vyšlehne oheň
- mana cost: 20 - 0,5n
- radius : 2 + 0,25n
- snižuje po 10%, na normal se zastaví u 33%, na nightmare 50%, hell 75%
Ignition (6)
- vzhled jako frozen armor, ale v barvě ohně
- je-li postava zasažena či udělí zranění (melee), způsobí danému monstru fire dmg
- mana cost: 10
- výdrž: 40 + 10n
- attack rating bonus %: 50 + 5n
- damage: min ... 1 + 3n
max ... 2 + 10n
Ring of Fire (24)
- jako nova, ale ohnivá (oheň homogenní, asi jako Inferno)
- knockback
- mana cost: 19 + n
- casting delay: 3s
- damage: min ... a1 = 50; q = 1,15
max ... a1 = 100; q = 1,15
Wildfire (18)
- vystřelí vizuálně upravený, rychlý fireball, zasažené monstrum zčervená jako Sand Raider
- šíří se jako Rabies
- mana cost: 10 + 2n
- casting delay: 6s
- výdrž (pro každé zasažené monstrum zvlášť) : 3s
- damage (po dobu výše zmíněných 3s): min ... a1 = 10; q = 1,2 + n/200
max ... a1 = 15; q = 1,2 + n/200
Impact (18)
- teleport (ohniváý záblesk místo bílého), po kterém následuje výbuch, zasažená monstra jsou omráčena
- casting delay: 5s
- mana cost: 20 + n
- stun length: 1 + 0,1n
- dmg: min ... 50 + 10n
max ... 100 + 20n
Inner Fire (30)
- pasivní
- zvyšuje FCR: a1 = 10; d = (20 - n)/3 + 1 (je-li n>20, bere se závorka jako 0)
Salamander (30)
- jako fire golem, ale tvar ještěrky
- počet: n<5 - 1; n<10 - 2; n>= 10 - 3
- útočí infernem a phys. dmg
- mana cost: 50 + 5n
- fire absorb 5% per lvl, pois + light res 2,5/lvl (nezávisle na obtížnosti), fire immune, cold -50%
- fire dmg viz fire golem
- life: 300 + 40n
- chance to hit: 95% norm, 80% nm, 50% hell
- to be hitted (snad se to píše takhle, kdyžtak mě opravte): norm 30%, nm 50%, hell 80%
pozn.: n = skill level
Lesser Fire Ball (1)
- rychlý jako fire bolt, ale kulovitý tvar
- mana cost: 2,5 + 0,5n
- damage: min ... a1 = 2; q = 1,15
max ... a1 = 8; q = 1,15
Greater Fire Ball (12)
- zvětšený a 2x rychlejší Lesser FB
- je-li monstrum zabito tímto kouzlem, vybuchne jako u CE, dmg 50% life
- mana cost: 5 + 0,75n
- damage: min ... a1 = 5; q = 1,15
max ... a1 = 15; q = 1,15
- radius: 2 + 0,1n
Fiery Agony (6)
- ohnivý šíp, velmi rychlý
- po zasažení monstrum hoří, utíká jako při Howl
- mana cost: 5
- enemy runs (s): 5 + 0,5n
- dmg (physical): min ... 5 + 2n
max ... 10 + 5n
- dmg per second (fire): min ... a1 = 1; q = 1 + n/100
max ... a1 = 2; q = 1 + n/100
- duration = enemy runs
Increase Flammability (24)
- podobné jako static field, ale snižuje resisty, místo záblesku vyšlehne oheň
- mana cost: 20 - 0,5n
- radius : 2 + 0,25n
- snižuje po 10%, na normal se zastaví u 33%, na nightmare 50%, hell 75%
Ignition (6)
- vzhled jako frozen armor, ale v barvě ohně
- je-li postava zasažena či udělí zranění (melee), způsobí danému monstru fire dmg
- mana cost: 10
- výdrž: 40 + 10n
- attack rating bonus %: 50 + 5n
- damage: min ... 1 + 3n
max ... 2 + 10n
Ring of Fire (24)
- jako nova, ale ohnivá (oheň homogenní, asi jako Inferno)
- knockback
- mana cost: 19 + n
- casting delay: 3s
- damage: min ... a1 = 50; q = 1,15
max ... a1 = 100; q = 1,15
Wildfire (18)
- vystřelí vizuálně upravený, rychlý fireball, zasažené monstrum zčervená jako Sand Raider
- šíří se jako Rabies
- mana cost: 10 + 2n
- casting delay: 6s
- výdrž (pro každé zasažené monstrum zvlášť) : 3s
- damage (po dobu výše zmíněných 3s): min ... a1 = 10; q = 1,2 + n/200
max ... a1 = 15; q = 1,2 + n/200
Impact (18)
- teleport (ohniváý záblesk místo bílého), po kterém následuje výbuch, zasažená monstra jsou omráčena
- casting delay: 5s
- mana cost: 20 + n
- stun length: 1 + 0,1n
- dmg: min ... 50 + 10n
max ... 100 + 20n
Inner Fire (30)
- pasivní
- zvyšuje FCR: a1 = 10; d = (20 - n)/3 + 1 (je-li n>20, bere se závorka jako 0)
Salamander (30)
- jako fire golem, ale tvar ještěrky
- počet: n<5 - 1; n<10 - 2; n>= 10 - 3
- útočí infernem a phys. dmg
- mana cost: 50 + 5n
- fire absorb 5% per lvl, pois + light res 2,5/lvl (nezávisle na obtížnosti), fire immune, cold -50%
- fire dmg viz fire golem
- life: 300 + 40n
- chance to hit: 95% norm, 80% nm, 50% hell
- to be hitted (snad se to píše takhle, kdyžtak mě opravte): norm 30%, nm 50%, hell 80%
pozn.: n = skill level
Naposledy upravil(a) Mirda dne 30.06.2010, 20:49 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
Vůbec nevadí že vymýšlíš skilly pro postavy, můžu pak ty skilly použít různě.
Doporučil bych shlédnout zde předled skillů postav, aby jsi věděl co vše jde např. udělat.
http://javor.suewebik.net/forum/index.php?topic=453.0
S cenou many , dmg, atd se nemusíš obtěžovat.
Doporučil bych shlédnout zde předled skillů postav, aby jsi věděl co vše jde např. udělat.
http://javor.suewebik.net/forum/index.php?topic=453.0
S cenou many , dmg, atd se nemusíš obtěžovat.
- Grammator
- Na-Krul
- Příspěvky:3535
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Grammator#2662
- Bydliště:Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vymyšlení nových skillů monster do módu
tohle bude asi složité, ale s průzkumem shadow mastera by to mohlo jít, šance při zásahu monstra (spíš asi bosse), že se rozdělí na třeba 5 cílů a každej z nich po tobě půjde....
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil