2.4.1 WD
Nehram PTR, stihol som si akurat pozriet, co bude v novom patchi, mate predstavu a nejaky napad s akym novym buildom?
Co sa zmenilo, a zaujalo ma:
Enforcer
Pet damage reduction increased from 25% to 90%
The damage bonus granted to pets is now multiplicative with other sources of bonus damage
Oculus Ring
Will now also be activated by your kills if equipped on your follower
Bakuli Jungle Wraps
New Legendary Belt
Firebats deals 150-200% increased damage to enemies affected by Locust Swarm or Piranhas
Helltooth Harness
(6) Set Bonus
Damage bonus increased from 900% to 1400%
Raiment of the Jade Harvester
(2) Set Bonus
Instant Haunt damage dealt increased from 60 to 120 seconds worth
(6) Set Bonus
Instant damage dealt when consuming DoTs increased from 150 to 300 seconds worth
Spirit of Arachyr
(6) Set Bonus
Damage bonus increased from 1200% to 1500%
Zunimassa's Haunt
(4) Set Bonus
Damage reduction per Fetish increased from 2% to 3%
(6) Set Bonus
Damage bonus increased from 800% to 1500%
Swamp Land Waders
Legendary power added
Sacrifice deals 350-400% additional damage to targets affected by Locust Swarm or Grasp of the Dead
Ako funguje Enforcer po novom? DMG pre petov je multiplikativne ku MoJ %? alebo len ku ele%?
Doteraz platilo, ze dmg pre petov je pocitany ako (MoJ + enforcer% + ele%).
V 2.4.1 to funguje (MoJ%) x (Enforcer%) x (Ele%)?
Mne osobne by sa pacil napad ist kombinaciu Sacrifice - PTP (s hommunculus), Ring of emptiness, locust swarm z palice z kocky, teplaky Swampland wadery, pod lave tlacitko Haunt - poisoned spirit, u followera oculus ring, a skusit to so zuni melee pet, s HT to by bolo uz ale o kompromisoch.
Mate aj vy nejaky napad? ake mate prve dojmy z PTR?
Co sa zmenilo, a zaujalo ma:
Enforcer
Pet damage reduction increased from 25% to 90%
The damage bonus granted to pets is now multiplicative with other sources of bonus damage
Oculus Ring
Will now also be activated by your kills if equipped on your follower
Bakuli Jungle Wraps
New Legendary Belt
Firebats deals 150-200% increased damage to enemies affected by Locust Swarm or Piranhas
Helltooth Harness
(6) Set Bonus
Damage bonus increased from 900% to 1400%
Raiment of the Jade Harvester
(2) Set Bonus
Instant Haunt damage dealt increased from 60 to 120 seconds worth
(6) Set Bonus
Instant damage dealt when consuming DoTs increased from 150 to 300 seconds worth
Spirit of Arachyr
(6) Set Bonus
Damage bonus increased from 1200% to 1500%
Zunimassa's Haunt
(4) Set Bonus
Damage reduction per Fetish increased from 2% to 3%
(6) Set Bonus
Damage bonus increased from 800% to 1500%
Swamp Land Waders
Legendary power added
Sacrifice deals 350-400% additional damage to targets affected by Locust Swarm or Grasp of the Dead
Ako funguje Enforcer po novom? DMG pre petov je multiplikativne ku MoJ %? alebo len ku ele%?
Doteraz platilo, ze dmg pre petov je pocitany ako (MoJ + enforcer% + ele%).
V 2.4.1 to funguje (MoJ%) x (Enforcer%) x (Ele%)?
Mne osobne by sa pacil napad ist kombinaciu Sacrifice - PTP (s hommunculus), Ring of emptiness, locust swarm z palice z kocky, teplaky Swampland wadery, pod lave tlacitko Haunt - poisoned spirit, u followera oculus ring, a skusit to so zuni melee pet, s HT to by bolo uz ale o kompromisoch.
Mate aj vy nejaky napad? ake mate prve dojmy z PTR?
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: 2.4.1 WD
Absolutní jistota ... S6 bude opět s WD ... a až drop a funkčnost setů po 2.4.1. ukáže, kterými cestičkami se WD bude tentokrát ubírat k cíli. Sáááákryš já už se těším :-)
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: 2.4.1 WD
Vypada to na cold garg build k tomu mojo na vyvolavani psu plus sacrife.
Buchis je death, ať žije herdek
Re: 2.4.1 WD
No po roce jsem se rozhodl - že si zahraju sezonu tak jsem na to zvědav. Hrál jsem poslední tři dny no season na tomhle patchi a i bez itemů jsem dal 72 tušim nebo tak nějak.
Máte někdo nějakej slušnej clan - kde fungujou sezonní lidi? Sice jsem zvyknutej na komunity bounty, GR, ubery atd... ale přeci jenom potom na běhání vyšších GR kvuli upgradu gemů by se to určitě hodilo.
Předem dík:)
Máte někdo nějakej slušnej clan - kde fungujou sezonní lidi? Sice jsem zvyknutej na komunity bounty, GR, ubery atd... ale přeci jenom potom na běhání vyšších GR kvuli upgradu gemů by se to určitě hodilo.
Předem dík:)
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: 2.4.1 WD
Po rychlém odzkoušení ve 3 GR (79,80,81) dnes ráno hned po patchi musím konstatovat, že pro WD s petama je to obrovský boost. Vyšší bonus z HT setu + jinak počítaný bonus z enforceru + když si člověk stoupne do žlutého kroužku vyvolaného přes ring od followera. A peti i na GR 81 nesmrtelní ...neubralo jim to ani kousek životů tam, kde před patchem umírali úplně běžně.
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: 2.4.1 WD
Jak jste daleko a s jakým buildem farmíte T10 a paragony?
Re: 2.4.1 WD
Sezonu 6 jsem začal s helltooth gargantuan WD ... zatím nemám furt kompletní gear, ale set je složen a ring mám taky. A dávám T10 na pohodu už a GR solo jsem zatím dal 64
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: 2.4.1 WD
Se podívej do profilovky... zatím mi nepadla vůbec žádná 1 ruční A-zbraň, takže jedu kombinaci full zuni + 4 ks HT a poison medvědy. GR 55 a T10 farma zatím s tímhle.
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: 2.4.1 WD
No já zatím progresovat nějaký Gr nebudu - spíš jde o bounty, T10 a levelování gemů takže co nejrychlejší řekněme GR 50. Vidím, že jdou všichni stejnou cestou takže budu pokračovat v publicu na riftech zatím v klidu dík.
Později se mi na to líbí ten build s Locust swarmem, ale na to je potřeba už gear.
Později se mi na to líbí ten build s Locust swarmem, ale na to je potřeba už gear.
Re: 2.4.1 WD
Ahojte,ako je podla vás na tom zunimasa?Posledné 3 sezony som hral moj obl wd helltooth pet cold build,ale teraz mi zunimasa ide na chu´t.
Re: 2.4.1 WD
Hele už nějak nevím - je Haunt (Poisoned spirit) počítán jako control-imparing efect? Tzn. jestli se dá zkombinovat s bane of the trapped? Dík, už jsem z toho nějak vypadnul jak jsem minulou sezonu proflákal
Re: 2.4.1 WD
to tyckin: odhadujem,že nieje,možem sa mýliť.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: 2.4.1 WD
Zkouším pokusně jet bez defenzivního gemu a místo toho využívám Gogok s tou jeho novou dodge vlastností. Uvidíme jak to bude použitelné na vysokých GR, zda to ustojím. Teď to ještě neprověřím, protože nepadla Furnace, takže v kostce defenzivní Mojo a druhé na sobě ... časem zůstane jen jedno.
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: 2.4.1 WD
Haunt by měl zpomalovat, jak je to teď ovšem nevím, jsem dlouho off.Tyckin píše:Hele už nějak nevím - je Haunt (Poisoned spirit) počítán jako control-imparing efect? Tzn. jestli se dá zkombinovat s bane of the trapped? Dík, už jsem z toho nějak vypadnul jak jsem minulou sezonu proflákal
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.4.1 WD
Ach jo, proč mě ti Gargové ud WD tak vytáčí. Já si myslel, jak už to Blizzard opravil a petové se konečně chovají rozumně a ono prdlajs. Hrál jsem GR a čím dál častěji zjišťuju, že gargové čas od času přestávají bojovat a je to znát hlavně na těch vyšších GR pak...
To mě štve a budu se asi více věnovat monkovi ted :/ škoda.
To mě štve a budu se asi více věnovat monkovi ted :/ škoda.
Re: 2.4.1 WD
No nevim - začátek sezony hellere. Udělej si farmu build slepici a tahej paragony a matroš. Žebříček má smysl řešit poslední měsíc... Teď jsou na programu paragony a zajištění ackového gearu do final buildu, se kterým budeš pushovat umístění.
Pokud teda mluvíme o GR 80+.
Já jsem dosbíral farmící build už konečně, takže zvládám tahat rift T10 ve 4člený partě za 2-3 minutky. GR 63 nebo 65 jsem dal jen kvůli navýšení shardů a to sem šel čistě od elity k elitě.
Úplně bych to nezavrhoval v týhle chvíli.
Pokud teda mluvíme o GR 80+.
Já jsem dosbíral farmící build už konečně, takže zvládám tahat rift T10 ve 4člený partě za 2-3 minutky. GR 63 nebo 65 jsem dal jen kvůli navýšení shardů a to sem šel čistě od elity k elitě.
Úplně bych to nezavrhoval v týhle chvíli.
Re: 2.4.1 WD
To je sice hezké, ale:
1. v tuto sezonu nebudu moc tahat paragony, nechci to tak moc hrotit ...
2. když jsem si říkal, že budu hrát tuto sezonu, tak jsem se rozhodl pro build, co je dobrej na solo hraní převážně, protože tu nastavenou metu 3x supp, 1x dmg bych jim mohl oprdnout, navíc už tak lidi jsou složení ve svých partách, já jen tak nikoho nenajdu. A nechce se mi ani dělat supp build, ani hleda lidi proto jsem si řekl, udělám čistě solo postavičku (Garga WD + Uliana monk). WD mě baví, ale toto mě vytáčí. No, třeba nějakej hotfix vyjde, ale pochybuju.
P.S.: ten slepičí build, moc mě to neládá :/ ze všech wd buildů mě to tak láká nejméně a lákalo. Ale je fakt, že nožík manajumu mám anci už a slepici mám taky někde schovanou.
1. v tuto sezonu nebudu moc tahat paragony, nechci to tak moc hrotit ...
2. když jsem si říkal, že budu hrát tuto sezonu, tak jsem se rozhodl pro build, co je dobrej na solo hraní převážně, protože tu nastavenou metu 3x supp, 1x dmg bych jim mohl oprdnout, navíc už tak lidi jsou složení ve svých partách, já jen tak nikoho nenajdu. A nechce se mi ani dělat supp build, ani hleda lidi proto jsem si řekl, udělám čistě solo postavičku (Garga WD + Uliana monk). WD mě baví, ale toto mě vytáčí. No, třeba nějakej hotfix vyjde, ale pochybuju.
P.S.: ten slepičí build, moc mě to neládá :/ ze všech wd buildů mě to tak láká nejméně a lákalo. Ale je fakt, že nožík manajumu mám anci už a slepici mám taky někde schovanou.
Re: 2.4.1 WD
Pokud ano, byl by to už asi 3. hotfix hotfixu . Gargové jsou bez mozku od té doby, co začali být použitelní na dmg .
Co bys taky chtěl po něčem, co vyvoláš z ničeho a vypadá to jak brambora z černobylu?? . To není bug, ale funkcionalita, Garg má byt tupej, pokud chceš něco inteligentnějšího, vyvolej si bojového nerda
Co bys taky chtěl po něčem, co vyvoláš z ničeho a vypadá to jak brambora z černobylu?? . To není bug, ale funkcionalita, Garg má byt tupej, pokud chceš něco inteligentnějšího, vyvolej si bojového nerda
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: 2.4.1 WD
Aha, jestli to je tak správně a je to takový playstyle, tak to jsem udělal chybu já při výběru.